Hallo, Maandag test gedaan, echt een tuurstreep. Gisteren veel duidelijker en vanmorgen weer lichter. Dacht echt dat ik zwanger was maar nu weet ik het niet meer. Iemand dit ook gehad? Dit is de test van gisteren.
Eens met troetjuh 2 voor 5 doen van kv. Hcg verdubbeld zich om te 2 a 3 dagen dus elke dag testen heeft zo en zo weinig zin ( snap het wel hoor) en maak je alleen erg onzeker.
Niet eens met de voorgangers. Kv 2v5 schommelt heel erg qua kleur. Action loopt vaak echt geleidelijk op. Wat wel zo is is dat het na 1 dag nog niks zegt. Je urine kan minder geconcentreerd zijn bijv doordat je gisteravond meer hebt gedronken. Heb je de test van gisteren op dezelfde tijd gedaan? Velen testen later op de dag duidelijker. Je bent zeker zwanger en de kans is heel groot dat de testen gewoon weer op gaan lopen. Worden ze uiteindelijk nog lichter dan lijkt het erop dat het mis gaat. Maar na 1 lichtere test zegt dat echt nog niks.
HCG verdubbelt zich om de 2 dagen, maar staat uiteraard niet een dag stil. Je had vandaag toch echt minimaal een zelfde soort streepje als gisteren moeten hebben. Tenzij je er vannacht 3 keer bent uit geweest om een liter water te drinken.... Een ander merk doen heeft nu niet zo heel veel zin. Ik zou morgen nog een Action doen en hopen op het feit dat vandaag een fabrieksmisser was of dat je echt per ongeluk half water hebt geplast. Succes!
Testen zijn onderling nooit 100% hetzelfde en de concentratie van je urine scheelt ook van dag tot dag. Er valt nu nog weinig over te zeggen of het daar aan ligt of dat het toch misgaat. Gewoon over 2 dagen opnieuw testen, dan heb je meer duidelijkheid.
Ik heb zelf slechte ervaring met aflopende test van hetzelfde merk. Ik test ook altijd elke dag en alle keren dat de streep afliep, werd ik ongi (is me vier keer gebeurd). Al mijn 7 zs'en bleven de testen elke dag duidelijker worden. Meid ik hoop dat t morgen toch weer een duidelijkere streep geeft voor je!! Ps de baal shag op de foto werkt niet bevordelijk om zwanger te worden
Dat is jammer, want ook hij verminderd op die manier zeker de kans op het zwanger worden. Maar dat weten jullie ongetwijfeld zelf ook wel
Net nog een test gedaan (mn laatste) en lijkt iets duidelijker dan vanmorgen. Bovenste was 06.00 uur, onderste kwartiertje terug. Lijkt iets duidelijker?
En weet uiteraard dat manlief beter niet zou kunnen roken maar hij heeft helaas de ervaring dat hij ondanks roken zijn ex drie keer in de eerste ronde heeft zwanger gemaakt en mij ook bij onze dochter en nu misschien weer als dit goed blijft gaan. Dus wat dat betreft praat ik tegen een dove
Ik wil helemaal geen advocaat van de duivel zijn, maar een CB zegt toch niks over mogelijk teruglopende streepjes?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de streep wel veel minder duidelijk vind, wat mij nooit goed nieuws betekend. Ik hoop het heel erg voor je, maar ook je cb zegt helaas niks in dit geval. Het enige wat je kunt doen is afwachten, sterkte!
Ik heb de test opengemaakt om de streepjes daarop te checken, teststreep even donker als controlestreep. Mn tweede test v vandaag was alweer donkerder dan de eerste en eenmaal opgedroogd bijna gelijk aan gisteren. Dus denk dat het wel goed zit.