Wat gebeurd er nu toch!! Zou het? Eerste keer weer proberen raak?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fleurr82, 2 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Nou inderdaad:D...maar vind het ook sneu om niks te zeggen,en haar straks naar die echo te laten gaan,met het idee dat ze misschien wel een hartje kan zien,en dan zien ze niks....maar blijf duimen dat wij er naast zitten hoor,want is echt niet leuk als je denkt zwanger te zijn en het is niet zo,dat gun ik niemand.

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Bij 6 weken maakt dat niks uit

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    En nu die test gaan halen,en doen,des te eerder ben je van de onzekerheid af meis.En ik geef straks graag m'n ongelijk toe,als er wel zwanger staat!Ik bedoel het ook niet vervelend,en ik duim voor jou dat wij het mis hebben!

4. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    :(:(

Bijgevoegde bestanden:

5. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Tja, ik deel eigenlijk wel de mening van sommigen hier. Heb een tijdje terug ook zulke testen gehad(ook een topic hierover geopend) en was toch echt niet zwanger.

Maar natuurlijk hoop ik voor je dat de cb-test duidelijkheid geeft en dat je hartstikke zwanger bent.

6. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heeft iemand een verklaring..? San1984 jij had dit ook? Pipo? BeHappy?

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik vind het echt heel vervelend voor je meid.Maar ik heb ook echt geen positieve test gezien,dus dat is ook de verklaring die ik ervoor heb.Je had geen positieve test,maar indroogstreepjes en zo zagen ze er ook echt uit.Daarom reageerde ik ook.Blijf het echt naar voor je vinden,omdat je zelf wel van positief uitging.
    Maar ik had echt niet anders verwacht dan deze uitslag.

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Als je niet precies weet wanneer je eisprong is geweest hoef je dus nog niet overtijd te zijn en dus ook nog geen 6weken zwanger te zijn al heb je constant een cyclus van 28dagen dan nog zou je een uitschieter kunnen hebben. Jou cyclus is onregelmatig je langste is 42dagen zit je hier al overheen of nog niet. Ik zou anders volgende week nog eens een test doen en kijken hoe het ervoor sta of positief of negatief en blijkt dat je de cb gewoon te vroeg heb gedaan en dus pril zwanger bent ik zelf vind het raar dat je met 3verschillende merken vals zou testen. Succes en ik duim voor 2 dikke strepen. Het zou ook nog kunnen zijn dat ze op een eisprong reageren ;)

9. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Zuid-Holland
    Indroogstreepjes zijn grijzig? Ik kijk toch echt naar een rozige kleur..:(
    Bedankt Pipo voor je reactie.. ik ga dan nu maar de menstruatie afwachten..

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

Wat vervelend voor je meid :( ik ben ook geen fan (meer) van de kruidvat 2v5. Ik ben even kwijt of je streepjes er binnen de tijd stonden maar ik zou met jezelf afspreken ze na de afleestijd onderin de prullenbak te stoppen (als ze wit zijn dan he :p) dan krijg je ook geen hoop van valse strepen :)
    Ik heb 1e ronde na de MA ook dit gehad en oh wat was ik teleurgesteld toen ik ongesteld werd.. test nu pas op NOD en negatieve testen gaan direct de prullenbak in!

11. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Meid,ik kan alleen de foto beoordelen,en daar zie ik geen kleur,en dan nog zou het op moeten lopen in een week.Op je meeste testen zie ik helemaal geen streep...Daarom denk ik dat het indroogstreepjes zijn.Maar als jij nog steeds vind dat ze positief zijn,zou ik eind van de week nog een test doen.
    Ik kan alleen beoordelen wat ik hier zie,en ik vind ze allemaal niet positief.

12. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee hoor de CB test was overduidelijk. Ik ben over. Ik probeer alleen te snappen waar die vals positiviteit vandaan komt, aangezien ik wel kleurige streepjes zie. Om het te verwerken zeg maar.
    Ik heb ook ooit streeploze en witte testen gehad, dus weet ook hoe dat eruit ziet.

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik blijf erbij,met wat ik zie,dat ze niet positief zijn.Dus ik vind dat je niet kan spreken van vals positief.Maar heb je er al aan gedacht dat ze misschien wel op je eisprong reageren?Heb het zelf nooit meegemaakt,maar hier vaak gelezen dat dat wel kan.

14. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik was nog niet bezig met mijn cyclussen, gezien ik vooral na mijn vorige zwangerschap heel erg onregelmatig ben. Ik wist nog wel toevallig wanneer mijn eerste menstruatie dag van de vorige was en dat was 21 oktober. Ik zal vanaf nu de cyclussen weer gaan noteren en dan hopelijk meer inzicht krijgen rondom ovulatie.
    En dan gaan we gewoon fijn verder voor ons tweede wondertje, dit zou een heel groot cadeau zijn geweest.

Ik geef je wel gelijk dat het gek is dat drie testen allemaal vals positiviteit aangeven, dat snap ik ook niet.

15. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    misschien toch te weinig hcg nog voor de cb...
    vind het toch wel duidelijke streep! raar hoor

16. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik heb toch ook 4 testen met streep bij je gezien hoor :(

17. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Ik had ook van die rare vage streepjes op verschillende testen in juli en dacht serieus dat ik wel zwanger was.
    Een verklaring kan ik je helaas niet geven.

18. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Maar ik hoop dat je snel een duidelijk positieve test hebt. Misschien was die cb-test te vroeg.

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat lijkt me heel sterk sorry.
    Haar eerste positieve test heeft ze op 2 december gepost. Dat is een week geleden. Dan had onderhand de CB ook wel positief moeten geven.

TS: als je testen rond 2/3 december op je eisprong gereageerd hebben, dan is je NOD dus rond 16 december.....Als je dan ongesteld wordt, dan weet je waar je testen op gereageerd hebben (of je moet rond 2 december ook nog hebben gesext, dan zou je dus ook niet ongesteld kunnen worden :p).

20. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Nee dan lijkt me idd niet dat de cb-test te vroeg is geweest. Die had niet ook zwanger moeten aangeven.

Deel Deze Pagina