progestron vraagje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mvj, 3 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

afgelopen cyclus heb ik een eisprong gehad mbv clomid 50 mg
    nou is deze eisprong niet goed gegaan omdat mijn progestron waarde te laag was .....

weet iemand wat dit betekent en of er iets aan gedaan kan worden ?

L.sybje

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Geen idee meid!
    Waarom heb je dat niet meteen even gevraagd? Ik zou alsnog even bellen hoor!
    Heb zo vaak na een afspraak nog aan de lijn gehangen...vinden ze als het goed is niet erg hoor!
    Succes!
    Elmo

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ elmo , ze belde me wakker want ik had nachtdienst ,dus ik realiseerde het niet helemaal , volgende week vrijdag moet ik terug en dan vraag ik het zeker !

L.sybje

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

weet je de waarde? Een waarde vanaf 15 is een 'goede' eisprong geweest. Daaronder niet.... weet alleen niet wat een niet goede eisprong inhoud.....

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ze heeft de waarde niet gezegd .....
    ik hoop dat ze deze ronde er wat mee kunnen doen .

L.sybje

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Meestal gaat de dosis clomid omhoog al je progesteron te laag is, tenminste, dat was bij mij. Bij ons ziekenhuis hielden ze 30 aan, maar 20 schijnt ook voldoende te kunnen zijn. Als je progesteron te laag is, kan de bevruchte eicel niet goed innestelen, vandaar dat die waardes ook wel verschillen.
    Bij mijn laatste eisprong was mijn progesteron trouwens op het randje, maar wel goed genoeg blijkbaar ;)

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @snoopy : ze hebben mijn clomid nog niet verhoogd ondanks de lage progestron waarde ....
    ik ben gewoon weer begonnen met 50 mg , ik zal as vrijdag eens vragen hoe dat zit !

L.sybje

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja, als 50 niet voor een goede eisprong heeft gezorgd, dan zou je zeggen dat je nu de 100 moet nemen! Dit had ik de eerste keer ook. Gelukkig doet 100 nu wel zijn werk.

Moet je vrijdag naar de gyn?

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ makkie ja vrijdag moet ik terug , dan vraag ik hem het hemd van zijn lijf , wens me maar succes want ik heb een gyn die bijna niet kan praten , vandaar mijn voorkeur voor vrouwelijke gyns die weten wagt je wilt weten ......

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik moet ook weer as vrijdag voor een fm naar de Gyn. Krijg nu een andere geen idee of het een man of een vrouw is. Mijn eigen gyn is in iedergeval een fijne vrouw.

Ja, vraag de gyn maar eens even goed hoe en wat. Tip: schrijf even op wat je wilt vragen, anders komt het er niet van als je er eenmaal zit.... heb ik ook altijd. Zo'n controle gaat zo snel en voor je het weet sta je weer buiten.....

Gaat je partner altijd met je mee? Die van mijn gelukkig wel (als het met het werk kan, maar gelukkig kon het altijd nog)

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ makkie .

meestal schrijf ik het idd op wat ik wil vragen .
    hubbie is met het eerste bezoek mee geweest daarna ben ik altijd alleen geweest omdat mijn man overdag werkt en niet vrij kan krijgen ook niet omdat hij bij een familiebedrijf werkt en we niet willen dat zijn familie het weet .

ik ben wat er uit onze fm komt , jij ook succes vrijdag !

L.sybje

Deel Deze Pagina