Wie ook op wachtbankje na 4e IUI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Boedah, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boedah

Boedah Niet meer actief

Op donderdag 25 augustus alweer mijn 4e IUI gehad, en ik begin de hoop langzaam op te geven dat het op deze manier gaat lukken..

Ook al is er geen reden waarom het na zo'n lange tijd nog steeds niet is gelukt om zwanger te worden.

Wie zit er ook op het wachtbankje na de 4e IUI?
    Misschien kunnen we hier over kletsen.

2. roxanne1985

1 dec 2014
    58
    0
    6
    Rotterdam
    Hoi, ik/wij ook op het wachtbabkje, vandaag eerste poging met zi kid, de andere 6 pogingenwas met iui kid.
    Heb je zelf ook hormonen gebruikt?

Succes

3. Rian86

Rian86 Lid

8 apr 2016
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit in mijn 2e ronde, maar wel zelfde nod datum. Blijft bij elke ronde spannend, hoeveel je ook gehad hebt of nog moet beginnen

4. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb ook op 25 augustus mijn 4de en tevens laatste iui gehad. Heb gonal f en ovitrelle gespoten. De gevoelige borsten na gebruik van ovitrelle heb ik niet meer...
    Het wachten duurt zo lang. Volgens mij kan ik rond 8 september testen als ik niet ongesteld ben geworden ...

5. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb IUI gehad omdat ivf stop gezet is en mijn IUI had ik 31 aug. Zit ook in de wachtweken.

6. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik heb inderdaad IUI met hormonen.

Dit keer 100 eh puregon gespoten, en ik had aan beide kanten 1 eitje.
    Woensdag 24 augustus 5000 pregnyl gespoten, en op dag 3,6,9 na IUI de telkens nog 1500 pregnyl.

De vorige x met ondersteunende pregnyl werd ik op cyclusdag 35 ongesteld, 16 september is weer mijn 35e dag..

7. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Oh spannend! Ik heb na de ovitrelle op 23 augustus niks meer hoeven spuiten. Ik merk wel dat de spanning er echt in zit. Als het niet is gelukt moeten we door met ivf, daar ben ik nogal huiverig voor. Ik hoop dat het na bijna 3 jaar eindelijk een keer raak is...

8. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik hoop met je mee maryjames!

Ik denk nu al bij elk krampje of raar dingetje; zou het nu dan zo zijn?? Zo vervelend :D

9. Rian86

Rian86 Lid

8 apr 2016
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel alleen m'n borsten. Sporten is geen pretje

10. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik heb vandaag steeds kramp bij m'n baarmoeder.

Voel het in m'n buik en af en toe zelfs in m'n rug..

Ongesteld worden is echt veel te vroeg, dus wat dan ;)

Verder ook heeele pijnlijke borsten, ze zijn ook hard en groot.

11. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    #11 maryjames, 7 sep 2016
    Laatst bewerkt: 7 sep 2016
    Bij IUI 1, 2 en 3 werd ik respectievelijk op cyclusdag 17, 16 en 15 ongesteld. Dit begon altijd eerst met bruinverlies.

Gister zat ik op dag 12 en kreeg ik zalm/rozige afscheiding. Bij het vegen had ik ook twee keer een druppel rood op het toiletpapier. Daarna hele avond niks.
    Vanochtend helaas koper/roodachtige bloedverlies. Ik denk dat mijn menstruatie is begonnen. Vroeger dan normaal tijdens IUI en zonder eerst bruinverlies. Ik hoopte eerst nog op een (late) innestelingsbloeding, maar ik weet het niet... Ik baal zo enorm, gister ook echt liggen janken.

12. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Ik bedoel 15,16 en 17 dpo

13. Boedah

Boedah Niet meer actief

Hè fatsoen maryjames.. Korte cyclussen dan ook, of niet?

14. Boedah

Boedah Niet meer actief

Gisteravond wat bloed met afvegen, daarna niks meer..
    Vanmorgen weer een klein beetje en daarna ook niks meer..

Maar dit was 13 dagen na de iui, lijkt me laat voor een innesteling bloeding toch? Iemand ervaring?

15. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    13 dpo zou je een testje kunnen wagen :) ik hoop dat het een innestelbloeding was en je positief test!

16. Boedah

Boedah Niet meer actief

Helaas.. Ben toch echt ongesteld geworden gister avond.

Op dag 28, terwijl ik de 3 voorgaande cyclussen met ondersteunende pregnyl pas op dag 35,37 en 39 ongesteld werd :(

Weeeeer een poging mislukt..

17. Rian86

Rian86 Lid

8 apr 2016
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen meis. Niet opgeven hoor. Ik heb sinds gister 8dpo met vlagen hoofdpijn en dat ik links en rechts wat voel dus vrees ook ongi te worden

18. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Ik zit ook op t wachtbankje na mijn 4e IUI en verwacht elke dag mijn menstruatie. Ik heb er ook geen vertrouwen meer in en wij gaan deze maand beginnen met IVF. ik wil de 5e en de 6e keer IUI niet meer doen.

19. Rian86

Rian86 Lid

8 apr 2016
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik helaas ongesteld geworden vandaag. Krampen begon za en daarna rommel gevoel laag in m'n buik

Deel Deze Pagina