Op donderdag 25 augustus alweer mijn 4e IUI gehad, en ik begin de hoop langzaam op te geven dat het op deze manier gaat lukken.. Ook al is er geen reden waarom het na zo'n lange tijd nog steeds niet is gelukt om zwanger te worden. Wie zit er ook op het wachtbankje na de 4e IUI? Misschien kunnen we hier over kletsen.
Hoi, ik/wij ook op het wachtbabkje, vandaag eerste poging met zi kid, de andere 6 pogingenwas met iui kid. Heb je zelf ook hormonen gebruikt? Succes
Ik zit in mijn 2e ronde, maar wel zelfde nod datum. Blijft bij elke ronde spannend, hoeveel je ook gehad hebt of nog moet beginnen
Ik heb ook op 25 augustus mijn 4de en tevens laatste iui gehad. Heb gonal f en ovitrelle gespoten. De gevoelige borsten na gebruik van ovitrelle heb ik niet meer... Het wachten duurt zo lang. Volgens mij kan ik rond 8 september testen als ik niet ongesteld ben geworden ...
Ik heb inderdaad IUI met hormonen. Dit keer 100 eh puregon gespoten, en ik had aan beide kanten 1 eitje. Woensdag 24 augustus 5000 pregnyl gespoten, en op dag 3,6,9 na IUI de telkens nog 1500 pregnyl. De vorige x met ondersteunende pregnyl werd ik op cyclusdag 35 ongesteld, 16 september is weer mijn 35e dag..
Oh spannend! Ik heb na de ovitrelle op 23 augustus niks meer hoeven spuiten. Ik merk wel dat de spanning er echt in zit. Als het niet is gelukt moeten we door met ivf, daar ben ik nogal huiverig voor. Ik hoop dat het na bijna 3 jaar eindelijk een keer raak is...
Ik hoop met je mee maryjames! Ik denk nu al bij elk krampje of raar dingetje; zou het nu dan zo zijn?? Zo vervelend
Ik heb vandaag steeds kramp bij m'n baarmoeder. Voel het in m'n buik en af en toe zelfs in m'n rug.. Ongesteld worden is echt veel te vroeg, dus wat dan Verder ook heeele pijnlijke borsten, ze zijn ook hard en groot.
Bij IUI 1, 2 en 3 werd ik respectievelijk op cyclusdag 17, 16 en 15 ongesteld. Dit begon altijd eerst met bruinverlies. Gister zat ik op dag 12 en kreeg ik zalm/rozige afscheiding. Bij het vegen had ik ook twee keer een druppel rood op het toiletpapier. Daarna hele avond niks. Vanochtend helaas koper/roodachtige bloedverlies. Ik denk dat mijn menstruatie is begonnen. Vroeger dan normaal tijdens IUI en zonder eerst bruinverlies. Ik hoopte eerst nog op een (late) innestelingsbloeding, maar ik weet het niet... Ik baal zo enorm, gister ook echt liggen janken.
Gisteravond wat bloed met afvegen, daarna niks meer.. Vanmorgen weer een klein beetje en daarna ook niks meer.. Maar dit was 13 dagen na de iui, lijkt me laat voor een innesteling bloeding toch? Iemand ervaring?
Helaas.. Ben toch echt ongesteld geworden gister avond. Op dag 28, terwijl ik de 3 voorgaande cyclussen met ondersteunende pregnyl pas op dag 35,37 en 39 ongesteld werd Weeeeer een poging mislukt..
Balen meis. Niet opgeven hoor. Ik heb sinds gister 8dpo met vlagen hoofdpijn en dat ik links en rechts wat voel dus vrees ook ongi te worden
Ik zit ook op t wachtbankje na mijn 4e IUI en verwacht elke dag mijn menstruatie. Ik heb er ook geen vertrouwen meer in en wij gaan deze maand beginnen met IVF. ik wil de 5e en de 6e keer IUI niet meer doen.