Kruidvat Early testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Hummeltje 1, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Hallo dames

Wie heeft dit wel eens gehad?
    Je doet een test rond je nod (in mijn geval met de kruidvat early test) en deze is negatief.
    Dan doe je 2 dagen later weer een testen op de vermoedelijke nod, en wederom weer negatief.
    Vervolgens blijft je menstruatie uit, doe je weer een test maar misschien van een ander merk en blijk je toch zwanger

Lang verhaal kort te maken.
    Gisteren was mijn (denk ik) nod.
    Afgelopen zondag een test gedaan, en gisteren ook maar alle twee negatief.
    Ook vandaag geen spoortje menstruatie.
    Ik lees hier veel, dat het misschien toch nog kan al acht ik de kans vrij klein na twee negatieve testen.

Stiekem hoop ik toch een soort gelijk verhaaltje te lezen van iemand die toch zwanger bleek te zijn :)

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Je kan te vroeg zijn geweest met testen, en sommige testen zijn gevoeliger dan de ander... Dus ja kan allemaal :D

3. Minaatje

Minaatje Lid

29 sep 2014
    91
    0
    0
    Lerares
    Antwerpen
    Wacht een paar dagen en als de duiveltjes dan nog niet komen nog eens testen..

4. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Ik had vorige week met die early zondag getest, negatief, maandag NOD, dinsdag nog eens, toen was die (en de anderen) positief.

5. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Dank voor de reactie's

Wat denk je, ik heb het bericht geplaatst en een half uur later........... pijn in mijn onderrug, pijn in mijn buik.
    Ik ga naar het toilet en ja hoor daar is de menstruatie :).
    Op naar ronde 4

Deel Deze Pagina