5 dagen na punctie ineens pijn

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door betties, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hallo,
    Ik heb vorige week vrijdag een punctie gehad. Die was megapijnlijk, niet te doen. Op zich qua napijn viel het erg mee. Die dag zelf op de bank met een kruik en zaterdag rustig aan en daarna ging het snel beter.
    Dinsdagavond hebben we sex gehad, dat deed geen pijn. Nu heb ik sinds gister helemaal onderin mijn buik steeds buikpijn als ik naar de wc ga. Een behoorlijk zeurderige pijn die ik vooral erg voel bij persen en als ik dan naar voren zit.
    Is dat iets waar ik iets mee moet, in de zin van zkh bellen en miss een echo ofzo? Of een teken dat ik toch nog een beetje rustig aan moet doen.
    Ik dek zelf dat laatste...

2. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Hoi, ik heb zelf ook een heel pijnlijke punctie gehad. Ik had tot bijna twee weken erna buikpijn. De eerste dagen heb ik niets anders gedaan dan op de bank gehangen en veel geslapen. Mijn lichaam had dit echt nodig. In de agen erna had ik bij inspanning snel last, dus voor wat ik me kan herinneren: doe het rustig aan! Je lichaam heeft echt recuperatietijd nodig. Rust zoveel mogelijk. Pijn gaat nog komen en gaan. Als de pijn heftig wordt zou ik wel even bellen naar de arts.

Deel Deze Pagina