ik trek het echt niet meer.. :(

Discussie in 'De bevalling' gestart door Dinky, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    moeilijk om uit te leggen wat ik voel, maar het komt er op neer dat ik echt totaal uitgeput en gesloopt ben. Vandaag 41 weken zwanger, al een paar dagen last van pijnlijke harde buiken, misselijkheid, hoofdpijn, maar niets wat er echt op lijkt dat onze kleine komt.

Inmiddels al 2 mislukte strippogingen gehad waaruit bleek dat de baarmoedermond nog helemaal dicht zit en ze me niet konden helpen. Slapen doe ik ongeveer 2 a 3 uur per nacht en overdag lukt het ook niet. Voel me echt geradbraakt en daar komt bij dat ik sinds een week of 2 de pech heb dat ik overal zo'n ontzettende jeuk heb steeds, waar niks (behalve smeren met mentholgel, wat ook maar 10 minuten helpt) aan te doen is volgens VK en gyn. Gewoon domme pech wat veroorzaakt wordt doordat mijn organen wat minder gaan functioneren en daardoor afvalstoffen doorlaten in mijn bloed.

Ik kan de hele dag door wel huilen, mijn lichaam is op en moe en ik heb geen idee hoe ik de bevalling ga redden met zo weinig energie. Morgen voor de zoveelste keer naar de VK om waarschijnlijk weer een vruchteloze strippoging te ondergaan. Heb er echt genoeg van.

Wat moet ik hier nou mee.. ze zeggen wel, het duurt nog een paar dagen hooguit, maar elke dag lijkt zowwwwwwww ver weg en elke ochtend als ik van bed kom ben ik weer een stuk brakker dan de dag ervoor. Ik weet het gewoon echt even niet meer.. sorry voor mijn zeurberichtje. :(

2. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Dat is gewoon echt ellende meid!
    kan me voorstellen dat je helemaal kapot bent als ik dit zo leest.
    Weet wel hoe beroerd of gammel je nu ook voelt als de bevalling straks eindelijk begint heb je ineens weer energie voor 10 echt waar.
    Ik sliep ook letterlijk de laatste maanden hooguit 2 a 3 uurtjes per nacht en had veel pijn aan me bekken.
    Dacht toen ook van dit trek ik straks niet val rustig tijdens de bevalling in slaap ofzo hahaha maar was helemaal hyper op dat moment!
    Ik hoop dat je snel gaat bevallen en dat morgen goed nieuws brengt bij de vk
    sterkte!

3. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Hey meid,

Balen zeg! Kan me helemaal vooorstellen dat je er doorheen zit. Kunnen ze niet van die gel aanbrengen? Dat zorgt er toch voor dat de baarmoedermond sneller rijpt of zoiets? Of kan dat nu nog niet?

In elk geval heel veel suc6 met de allerlaatste loodjes en hopelijk snel de bevalling!

Liefs emmalotte

4. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Hey meid,

Ik vind je berichtje geen zeurbericht hoor!
    Kan me goed voorstellen dat je er doorheen zit. Ik hoop dat de VK morgen meer voor je kan betekenen! sterkte meid

5. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ik snap dat je er helemaal doorheen zit. Ik heb het nu ook al gehad, slaap al maanden beroerd en ben moe, kan haast niet meer lopen en ben zo bang dat ik over de 40 weken heen ga lopen. En jij bent nu al 41 weken pfffft ik zou er ook moedeloos van worden zeg. En in snap dat iedere dag een eeuwigheid duurt. wachten duurt zo ontzettend lang.

Ik hoop voor je dat ze je morgen met succes kunnen strippen en de bevalling snel op gang komt. Heb echt met je te doen. Ik duim voor je!

6. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    jeetje meid snap heel goed dat je het zat bent als er al 2 pogingen gedaan zijn maar op niets uitdraaien..
    maar je weet wat ze zeggen 3x is scheepsrecht..hoop dat de verloskundige morgen wat voor je kan doen...

heel veel sterkte

liefs

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hey meis, klaag jij maar lekker hoor. Wbt het slechte slapen, vraag je vk of je slaapmedicatie mag voor 1 nacht. Vaak moet je dan wel 1 nachtje in het zh door brengen. Ik heb het ook gedaan en na een ancht slapen voelde ik me iets beter.
    Geef duidelijk aan dat je er echt doorheen zit, slecht slaapt en het even niet meer trekt.
    Ik hoop echt dat het niet lang meer duurt voor je.

8. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    t' is niet gek dat je erdoor zit. het wordt zo langzamerhand hoog tijd lijkt me zo, dat ze gaan ingrijpen. dikke knuffel meid.

9. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Heel erg bedankt voor de lieve reacties van jullie allemaal. Er is iets aan de gang volgens de VK. Het hoofdje ligt nu echt te drukken, wat vorige week nog niet zo was. Ook is de bmm nu half verstreken terwijl deze vorige week nog helemaal dicht en hard was. Ook is hij aan het open gaan, maar nog net niet zo ver dat ze echt kon gaan strippen :(. Duss we zitten nu weer thuis te wachten. Mocht het dit weekend niet gaan komen, dan moet ik maandag nogmaals naar de VK en gaan ze een afspraak voor me maken in het ziekenhuis. We hopen dat het zo ver niet hoeft te komen.

De baby maakt het heel prima gelukkig, en om die reden konden ze nu ook verder niets voor me doen.. gewoon afwachten dus.

Ik hoop dat het nu eens echt mijn weekend gaat worden! Ik voel me in ieder geval al een klein beetje beter alleen al omdat ik weet dat er tenminste al "iets" is veranderd sinds een week geleden.

10. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Gelukkig gebeurt er iets en gelukkig gaat het goed met je baby ;) Ik hoop ook voor je dat het dit weekend gaat worden...ik duim voor je!

11. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Snap je berichtje van gisteren heel goed! Lijkt me erg rot als je zo moe bent en zo slecht slaapt. Gelukkig was er vandaag toch wel iets aan de hand ten opzichte van vorige week en hopelijk zet het door en kun je snel jullie wondertje in de armen houden! Ik hoop het voor je!

12. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    Hey schat,
    ik kan me voorstellen dat je echt er door heen zit. het valt allemaal ook niet mee heh. Je moet toch hoe dan ook je energie bewaren voor de bevalling en zorgen dat je uitgerust bent (makkelijk praten)
    Wanneer alles achter de rug is dan kan je er alleen maar om lachen en zeggen....(wanneer je die kleine in je armen ligt) Het was het allemaal waard!

Soms doet die tuthola in mij buik me zo pijn met dr schoppen, en dan klaag ik zo. Dan zegt mijn man: schat straks als ze eruit is dan denk je terug aan deze moment en dan zeg jij...ik mis haar geschop.

Ik probeer ook te genieten, hoewel het echt zwaar is met alles erom heen. Hopelijk komt jou kleine binnekort en dan kan je lekker gaan genieten!

nog even volhouden schat...

xxx

13. Jantie

Jantie Actief lid

15 okt 2008
    112
    0
    0
    Zoals ik in het andere topic al zei hoop ik echt dat dit je weekend wordt!

Ik ga voor je duimen ( en stiekem voor mezelf ;) )

Gelukkig zit er verbetering in en gebeurt er eindelijk iets.

Hou je taai meis!

14. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    nogmaals bedankt voor de bemoedigende woorden. Sinds gisteravond heb ik steeds wat slijmerig bloedverlies bij het afvegen (sorry voor de details). Ik hoop dat dit dan de slijmprop is? Verder steeds aanhoudende menstruatiepijn, maar niet in golven ofzo. Het is in elk geval weer iets, dus ik hoop echt dat er iets gaat doorzetten!

15. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    hey meis,

dat slijm kan idd je slijmprop zijn! Bij me 1e ben ik hem in delen verloren dus had niet echt door dat het me slijmprop was.. was gewoon ranzig bij 't afvegen :oops: van die vieze slijmslierten...

Nou ik hoop voor je dat het doorzet! Miischien toch de bakerpraatjes proberen?

-sex
    -veel lopen
    -ananas
    -bitter lemon
    -tonic

toeval of niet maar de avond voordat mijn 2e uk is geboren heb ik wel glas tonic gedronken (En dat spul is echt smerig!)

16. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    en misschien hebben jullie dit wel ergens gelezen ofzo...jouw tepels zacht masseren. Bij mij werkte het wel. Moeilijk om uit te leggen vanwege mijn nederlands...pff...

Het is namelijk door jouw tepel te masseren, produceer jouw lichaam de hormonen om de bevalling voort te zetten (of zoiets).

17. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Hallo,

Ik kan mij het heel goed voorstellen. Mijn jongste was ook acht dagen te laat.. Laat lekker je voeten masseren dat schijnt de boel op gang te brengen. Bij mij was het wel het geval!
    Succes met alles!1

gemma

18. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Hee meis, ik weet hoe je je voelt... wat een ellende zeg...

Ik had al vanaf 35 weken voorweeen, elke nacht opnieuw en bekkeninstabiliteit er bij dus met 40+3 voelde ik me ook geradbraakt... de verloskundige heeft me toen een dagje naar het ziekenhuis gestuurd om met pethidine en slaapmiddel een paar uur echt te kunnen slapen. Dat heeft mij een heleboel goed gedaan. uiteindelijk ben ik met 41 weken ingeleid. Misschien kun je het bespreken?

19. Riannechilly

Riannechilly Actief lid

15 dec 2008
    135
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Dordrecht
    Hey Libra
    Dat heeft de verloskundige bij mij ook gedaan met 38 weken en 6 dagen, ik heb toen ook een nachtje in het zh gelegen, en dat deed me goed. Nu mag ik eventueel weer in het zh slapen als ik dat wil, maar ik rust nu ook goed overdag en ik moet dinsdag naar de verloskundige dan ga ik ook erover hebben wat de vervolgstappen zijn, ik heb zon pijn van mijn bekkeninstabiliteit, dus ik wil wel weten hoe we het gaan doen. Ik kan snachts niet omdraaien zonder wakker te worden, dus ik heb al gebroken nachten, maar dan zonder babygehuil ;)
    Soms wel mijn eigen gehuil haha ;) Nee hoor, ik huil er niet om, maar ik voel me ook zeker niet top :(
    Liefs Rianne

Deel Deze Pagina