Hey meiden, Ik ben nu 7 weken zwanger en ben sinds zaterdagavond gaan vloeien, heel licht bloedverlies, maar het druppelt lekker door zeg maar... De verloskundige denkt dat het een wondje is in de baarmoedermond, maar ik vind het maar vreemd. Je wilt gewoon geen bloed zien als je zwanger bent Vrijdag krijg ik een echo en dan gaan we het zien. Heeft iemand van jullie dit ook weleens gehad? Ik word gek van mezelf , ga steeds naar de wc om te kijken of er al "klontjes" meekomen Nou, ik hoop iets positiefs van jullie te horen
oh wat erg die onzekerheid.. maar ik kan je vertellen dat als je een miskraam krijgt je dat verder ook voelt als ongi krampen. Als je je dus nog gewoon lekker zwanger voelt zou ik me niet zo druk maken Succes!
hier een positief en een negatief verhaal. bij nathan tot 9 wk licht bloed/ bruinverlies gehad en dat ging helemaal goed. vorige week kreeg ik met ruim 6 wk ook bloedverlies. de klachten waren toen ook bijna allemaal weg en dit bleek ook niet goed te zijn. vrijdag zette de miskraam echt door met inderdaad kramp en al. 50% van de zwangerschappen met bloedverlies in het begin gaat goed! Hoop dat het bij jou gewoon goed zit en er een mooi kloppend hartje te zien is vanmiddag!