hoe lang bloedverlies?

Discussion in 'Miskraam' started by Juffie1984, Feb 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    hoi meiden

afgelopen donderdag zagen we op de echo een lege vruchtzak. had al een paar dagen bijna geen klachten meer en wat bruinverlies dus wist al dat het niet goed zat. was ongeveer 7 wk. vrijdag begon het bloeden en de kramp.
    Nu heb ik nog steeds behoorlijk veel bloedverlies (meer dan een normale menstruatie en met stolsel) en kramp in mijn buik/ rug/ benen. de kramp is niet constant. dan een uur wel en dan weer een paar uur niets..
    Nu vroeg ik me af hoelang hadden jullie behoorlijk veel bloedverlies met kramp?? Bij een normale ongi heb ik maar 1 dagje behoorlijk veel bloed en dan wordt het al weer minder.
    Dan nog een vraag. Morgen moet ik weer naar de vk, kunnen ze dan al zien of je schoon bent ookal heb je nog bloedverlies. en gaan ze dan eigenlijk wel kijken als je nog bloed verliest?:)

alvast bedankt voor de antwoorden!

2. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

Nov 25, 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,

Ten eerste sterkte met dit verlies. Ook ik heb een miskraam gehad. Op 30 januari is het begonnen en pas sinds afgelopen vrijdag vloei ik niet meer. Dus het zal echt zijn tijd nodig hebben. Mijn vk gaf aan dat het wel tot 2 weken kan duren voordat het vloeien helemaal over is.
    Weet de vk al wel dat je een miskraam hebt gehad? Moet je daarom nog langskomen?

groetjes sannie

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    bedankt voor je antwoord. Jij ook nog sterkte!
    De vk weet van de miskraam. Maar bel vandaag de vk nog wel even. toen ik donderdag bij de vk was voor de echo bloedde ik namelijk nog niet.Dus lag het misschien toch even anders.
    Net weer redelijk grote stolsels verloren dus echt minder wordt het nog niet.

4. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Heel veel sterkte meid.

Sannie dan is het nog snel weg bij jou!
    Mijn miskraam is de 28e januari begonnen en tot nu toe nog bloed, iig nu bruin bloed.
    Misschien te wijten dat mijn hcg nog op 12 stond gisteren ipv 0:(

Heel veel sterkte!

5. Noukje

Noukje Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    2,263
    3
    38
    Ik heb eerst een week bruin/ oud bloed verloren, maar was erg weinig, kon ik met een inlegkruisje af. Daarna in één keer heel veel bloed (net of er een kraantje open stond) tot ik het vruchtje verloren ben. En daarna is het meteen een heel stuk minder geworden. Maar duurde wel lang totdat ik helemaal geen bloed/ oud bloed meer verloor.

Ohja over de echo; toen ik dus erg veel bloed verloor moesten wij naar het ziekenhuis komen. Ik heb toen een echo gekregen om te kijken hoe mn baarmoeder er uit zag. Je voelt je zo vies op zo'n moment.. maarja ze leggen er van die matjes onder (je weet wel die ze bij de bevalling ook gebruiken).

Meid ik wens je veel sterkte met dit verlies..

6. Yjc

Yjc Fanatiek lid

Jan 18, 2008
    1,133
    0
    0
    Tilburg
    Ook ten eerste heel veel sterkte.

Ik heb begin december een miskraam gehad. De eerste dagen oud bloed en niet zo veel zonder krampen. Na 5 dagen sterke krampen (wee achtig) ben ik het vruchtje verloren. Daarna zeker nog een week of 2 bloed verloren. In het begin nog redelijk heftig daarna steeds minder.
    De dag na het verlies van het vruchtje hebben ze een echo gemaakt. Dat kan gewoon en moet je ook gewoon doen want dan weet je zeker of er nog iets zit of niet. Ze leggen er inderdaad van die celstofmatjes onder en bij mij was er meteen een wc in de echokamer zodat je je kan opfrissen.

Sterkte

Share This Page