Hoe maak ik onze stand aantrekkelijk

Discussie in 'De lounge' gestart door babylove26, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hallo!

Ik heb even jullie hulp nodig :D
    23 en 24 februari staan mijn zus en ik op de babydays beurs in Antwerpen.
    Super leuk natuurlijk! Maar hoe gaan we onze stand aantrekkelijk maken voor de zwangere en kers verse mama's? We hebben natuurlijk onze producten die al leuk aankleden, maar we hebben ongeveer 9 vierkante meter en willen deze zo goed mogelijk benutten. Dus alle tips zijn welkom:D

Alvast bedankt!

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    beschuit met muisjes?

3. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Dankje voor de snelle reactie :D Het punt is dat er ongeveer 17000 mensen verwacht worden dus dat zijn wel heeeel veel beschuitjes hihi

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Wat houdt je merk in, wat verkoop je?

5. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Oh ja dat had ik wel ff bij moeten vertellen hihi
    Wij maken en verkopen babyartikelen, van beddegoed tot speelballen, zitzakken, slabbetjes dat soort dingen

6. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wandje behangen met mooi (baby) behang als eyecatcher?

7. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Wat wil je uitdragen? Wat wil je laten zien?

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Oke..zorg dat je de hoogte in kan voor je stand...dus presenteer het staande ipv alles liggend...dat trekt ogen!

Verder als je iets wilt geven aan de bezoekers...ga voor je kraam staan ipv erachter, en als mensen even kijken spreek ze aan of ze geinteresseerd zijn. wees vriendelijk maar niet opdringerig. Vraag of ze voor zichzelf kijken (of als er dikke buik is...) of alles goed gaat ;)

Dat verkoopt...jij namelijk :p....alle lokkertjes enz werken niet. Je moet gewoon je spul zelf verkopen, er zelf achter staan en weten wat je verkoopt en het ook aan de man brengen dus.

niet wachten op je klant...trek je klant! Maar niet te opdringerig hahaha

9. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    oh.. ik zie net nog de andere reacties. 17000 bezoekers??? dat zijn heel wat folders..

10. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Dat zijn zeker heel wat bezoekers :D Dat verkopen gaat me zeker wel lukken (heb 10 jaar in winkels gewerkt)

Dank jullie voor jullie snelle reacties! Iemand nog tips voor de aankleding
    Die wand met behang is idd een goeie!

11. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Even mijn nieuwsgierigheid hoor, maar waar halen ze in godsnaam die 17000 bezoekers vandaan? Waar heb je die informatie vandaan?

12. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Toen we deze beurs besproken hebben we alle info gehad, deze beurs word in 6 steden in belgie gehouden, bij elke beurs zit dan de info hoeveel bezoekers er vorig jaar waren op die locatie.

13. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Dat is trouwens wel over 2 dagen (die 17000 bezoekers)

14. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Zijn er nog dames met creatieve ideeen??? ;)

15. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    dat zou ik dus niet doen, want er komen op die beurs waarschijnlijk ook dames met overgewicht en die heel graag een kleine willen maar het nog niet gelukt is, en als je dan zo'n opmerking krijgt dan kan dat wel is verkeerd uitpakken in de zin van weglopen bij de kraam en niets meer kopen

als tip kwa creabea, waarom geen leuke slingers/slierten in blauw rose om de kraam wat aan te kleden,

een tafelkleed met baby afbeeldingen die tot de grond komt (dus niet een kleed dat je nog onder de tafel door kan kijken)

probeer iets met lichtslangen te doen om zo het licht op je kraam te focussen ipv dat je het moet doen met het licht van de beurs gebouw

EN LEG VISITE KAARTJES NEER altijd handig om mee te nemen en wie weet verkoop je naderhand dan nog iets of heb je geen webshop?

16. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

#16 babylove26, 9 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2013
    We hebben een kleed dat tot de grond komt en dat van die dikke buik, dat vraag ik wel als ik er heel heel zeker van ben haha ;) We gaan flyeren en willen miss ook een win actie doen. We hebben in November op de bolle buiken en baby beurs gestaan in wychen en dat was een groot succes:D

17. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    ja van die dikkebuik heb ik uit ervaring
    ik heb zelf overgewicht maar dat zit puur in me buik
    nu krijg ik al heel vaak de vraag hoever ik ben, en de schaamte in de ogen van de mensen die ze dan hebben als ze horen dat ik niet zwanger ben is soms wel om te lachen

alleen nu me vriend en ik zelf bezig zijn vind ik het zelf niet echt leuk meer omdat ik/we het zo graag willen bevestigt dat alleen maar voor mij dat het nog niet gelukt is (ja ik weet we zijn nog niet zo lang bezig

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Win actie: email adres achter laten verplichten zodat je ze nog reclame kunt toesturen ;)

Niet te veel van dezelfde producten neerleggen in het zicht, zijn mensen eerder geneigd het te kopen "want anders is het straks al op"

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Kan je niet een (deel van) een kinderkamer namaken en daar je spullen in verwerken? Het valt denk ik op en spreekt meteen tot de verbeelding.

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Je kraam aankleden in vrolijke kleuren dus geen roze en blauw maar iets dat het oog trekt want vaak zijn er al zoveel roze en blauwe kramen ;).

Een winactie nodigt mensen ook altijd uit om even te blijven hangen, duidelijke prijsinfo als ik ergens bij kijk en ik zie geen prijzen loop ik vlot door want vaak is het dan toch veel te duur voor mij om te kopen :D

Deel Deze Pagina