Ik heb onze oudste zoon net aangemeld bij zeppelin, voor zijn verjaardag, de jongste ligt te slapen in de box, en de oudste speelt op de grond met zijn ambulance terwijl hij beer in het blauwe huis kijkt. 1 kat zit in de vensterbank, de andere slaapt en ik zit op zp ^^
oudste dochter zit op school, komt zo thuis! Ik zit muziek te luisteren, naar de stofzuiger te kijken (komt die nu echt niet uit zichzelf in beweging??) en ff op zp te neuzen....zoontje zit te mopperen in de box..hij wil eruit, maar de vloer is te vies (toch maar de stofzuiger gaan laten bewegen...en de dweil..zucht met dit vieze weer.....)
Ik heb een htc en ja mijn fb mensen en gmail mensen staan met telefoonnummer in mijn contacten lijst echt waar
Oudste kijkt even tv, jongste ligt al een hele tijd in bed na een winterse wandeling en ik stel het tafeldekken uit door nog even een rondje zp te doen op mn mobiel .
Op dit moment zit ik op de bank met een kop soep, B&B op de achtergrond en boven 2 klussers welke Bezig zijn met de verbouwing van de douche .
kids op school kerstboomlichtjes branden hond ligt heerlijk achter me te luieren. en het allerlekkerste van alles...het is aangenaam STIL in huis een keer GEEN spongebob
Grappig topic! Uhm.. ik zit achter de laptop op zw-pagina.. ondertussen op de klok te kijken, want m'n meisje zit op school en heeft vandaag een halve dag, dus moet haar zo ophalen... Geen zin, want ik vind het zo koud buiten!! Grrr.. Maar goed.. ben zo weer thuis..
net eindelijk ontbeten aangezien onze zoon in een sprongetje zit en helemaal niks wil. Vaatwasser uitgeruimd. Kerstboomlichtjes branden en zo maar eens de was opruimen
Mijn vriend is aan het werk, dochter ligt boven te slapen, de hondjes zijn mijn gordijnen aan het molesteren zie ik nu, en die ga ik nu naar een andere ruimte brengen.
chaosss... kerstboom opgehaald, kerstspullen over de hele tafel verdeeld... dchterlief net opgehaald van school... andere dochterlief zometeen wegbrengen naar de peuterzaal... dan boodschapjes doen... nu ffe een rustmoment tot 12.45...........
zoon slaapt, hond slaapt, katten slapen in de zon en ik zit op zp. Denk dat ik ook mijn ogen maar even dicht ga doen.
Ik ben aan het werken. Nou ja, naast het feit dat ik op zp zit en heb er absoluut geen zin in vandaag. Daarnaast een heerlijke druktemaker in mijn buik die énorm rake schoppen geeft. Heerlijk genieten dus Straks na het werk richting avondschool en ik verwacht om 22u thuis te komen. Drukke dag wordt het
Kaan slaapt Ik ga zo beginnen met koken, en vanavond gaan we lekker naar de stad, shoppen Heb er zin in!!
ik zit aan de eettafel achter de laptop, mijn rottweiler ligt op zijn rug op de bank te snurken, mijn jack russell ligt naast me in een mandje te slapen, de katten zijn weer eens spoorloos, vriend lief is aan het werk. zo naar mijn zus toe om mijn haren te laten knippen en vanavond een info avond voor de bevalling met vriendlief.
ik zit op de bank met thee achter zp en mijzelf vol te vreten met kerstkransjes en dochter ligt te slapen.
Mick ligt op bed, maar heeft zo'n tandpijn dat hij steeds krijsend wakker wordt.. Man is bezig om hem te troosten.. (inmiddels zitten ze beneden op de bank) Ik zit hier op ZP en ben ondertussen aan het peinzen hoe het nu verder moet met mijn baan in de zorg en mijn contract aangezien ze vorige week tijdens een kijk operatie in mijn pols wat vervelende mankementen hebben gevonden. Oja.. En ik eet een boterham