Wat gebeurt er op dit moment bij jou?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    11 uur zoontje opgehaald van psz, toen stuk wezen wandelen en boodschappen gedaan. 12.45 dochter opgehaald en nu zitten wen broodjes knakworst te eten. Geef de jongste zo ee fruithap en dan naar bed en dan door het huis racen en rond 4 uur aan het eten beginnen.

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Mijn zoontje slaapt en ik zit lekker lui op de bank te internetten. Ff rust! :D

3. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Zoon opgehaald van school om 12.00 , lekker broodje gegeten, aan de strijk begonnen ( not funny). Zoonlief ligt languit te relaxen op de bank en naar Diego te kijken.
    Straks eten alvast klaar zetten en om 17.00 worden we weer verwacht op Tae-kwando les

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.093
    3.876
    113
    Ik ben net een uurtje thuis, we zijn bezig met de koop van een huis en de overdracht van ons eigen huis en we hebben contant afspraken, voor de financiën, contracten, onderhandelingen...pfff. Gelukkig even geen speelafspraakjes, want ik had even geen zin in andere 'extra' kinderen nog over de vloer :);). Boterham net op, hond uitgelaten en nu plof ik even achter de computer.

5. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Zoontje vanochtend bij oma gebracht..die slaapt daar nu.
    Op dit moment hang ik ff op de bank op manlief te wachten, over een half uurtje omkleden en dan gaan we op weg naar de geslachtsbepaling voor onze 2 wondertjes :)

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik zit heeeel voorzichtig een cracker met kaas naar binnen te werken... net anderhalf uur bij de tandarts gelegen voor een wortelkanaal behandeling.. AUW AUW mijn hele kaak doet pijn :(

7. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Vriendlief is op z'n werk, zoontje doet een middagdutje..

Ik zit gefrustreerd op de bank omdat de huisarts er maar niet achter kan komen wat er mis met me is..

8. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Ik zit hier op kantoor te wachten op het verdict van de verschillende bazen hier...
    Ofwel is het verdict goed en blijf ik, ofwel bevalt mij hun voorstelling niet en druk ik ter plaatste mijn ontslagbrief en geef die straks af...
    spannend!

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zoon slaapt, ik lig met dochter op de bank onder een dekentje. Dvd van ernst&bobby staat op. We wachten op mijn broer en schoonzus, die komen zo gezellig even langs.

10. Within

Within Niet meer actief

Ik zit op m'n gymbal aan de eettafel, heb net m'n kerstkaarten geschreven dus ga zo even decemberzegels halen. Moet nog een jas, broek en shirtje naaien (gaatjes) maar ga eerst een tosti maken en een kop thee drinken.

11. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    De jongste ligt in bed te slapen. De oudste zit voor de tv Nickjr te kijken. En ik zit te zp-en. Ik moet alleen buiten de kippen ed vers water geven, maar ik heb er zooooo geen in. O ja, en ik moet zo ook maar eens was gaan vouwen.

12. Joy2

Joy2 Niet meer actief

kleine is aan het spelen met littlest pet shop en kijkt ondertussen half tv, ik zp en ga nu was ophangen, maar dat roep ik al een uur ;)

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mira ligt lekker te slapen, ik even opgeruimd, gedoucht/aangekleed/opgemaakt etc.
    Nu even rustig op de bank.

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Chloe zit op de PSZ , vriendlief achter zijn Ps3 en ikke lekker op de bank!

15. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Hier is nu de vloer nat, ik zit dus lekker met een kop thee aan de eettafel te wachten tot het droog is. De jongste slaapt en de oudste mag altijd als ik dweil op zijn nintendo ;)

16. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hier net de grote winterschoonmaak gehouden. Kleine prins net wakker en zit nu heerlijk in zijn speelhoek te spelen met zijn Toet Toet autogarage en ikzelf met een kopje koffie zp'n en zo beginnen met het opvouwen van het vele wasgoed;)

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hier net wat schoongemaakt en nu erge last van harde buiken :(

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hier even helemaal niks! Kids zijn naar de opvang en ik zit even lekker op de bank.

19. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    zoonlief op bed,
    Ik op de laptop (van die moetjes dingen doen :( rekeningen betalen, wijzigingen belastingdienst doorgeven, etc... bah)

nu maar even zpén dus ;)
    en zo maar even beetje opruimen.....

20. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Ik zit met voorhoofdsholte ontsteking op de bank,
    Man staat nu in de douche,
    Zoontje zit op kdv,
    En 3 poezen liggen te slapen op de vensterbank :D

Deel Deze Pagina