11 uur zoontje opgehaald van psz, toen stuk wezen wandelen en boodschappen gedaan. 12.45 dochter opgehaald en nu zitten wen broodjes knakworst te eten. Geef de jongste zo ee fruithap en dan naar bed en dan door het huis racen en rond 4 uur aan het eten beginnen.
Zoon opgehaald van school om 12.00 , lekker broodje gegeten, aan de strijk begonnen ( not funny). Zoonlief ligt languit te relaxen op de bank en naar Diego te kijken. Straks eten alvast klaar zetten en om 17.00 worden we weer verwacht op Tae-kwando les
Ik ben net een uurtje thuis, we zijn bezig met de koop van een huis en de overdracht van ons eigen huis en we hebben contant afspraken, voor de financiën, contracten, onderhandelingen...pfff. Gelukkig even geen speelafspraakjes, want ik had even geen zin in andere 'extra' kinderen nog over de vloer . Boterham net op, hond uitgelaten en nu plof ik even achter de computer.
Zoontje vanochtend bij oma gebracht..die slaapt daar nu. Op dit moment hang ik ff op de bank op manlief te wachten, over een half uurtje omkleden en dan gaan we op weg naar de geslachtsbepaling voor onze 2 wondertjes
ik zit heeeel voorzichtig een cracker met kaas naar binnen te werken... net anderhalf uur bij de tandarts gelegen voor een wortelkanaal behandeling.. AUW AUW mijn hele kaak doet pijn
Vriendlief is op z'n werk, zoontje doet een middagdutje.. Ik zit gefrustreerd op de bank omdat de huisarts er maar niet achter kan komen wat er mis met me is..
Ik zit hier op kantoor te wachten op het verdict van de verschillende bazen hier... Ofwel is het verdict goed en blijf ik, ofwel bevalt mij hun voorstelling niet en druk ik ter plaatste mijn ontslagbrief en geef die straks af... spannend!
Zoon slaapt, ik lig met dochter op de bank onder een dekentje. Dvd van ernst&bobby staat op. We wachten op mijn broer en schoonzus, die komen zo gezellig even langs.
Ik zit op m'n gymbal aan de eettafel, heb net m'n kerstkaarten geschreven dus ga zo even decemberzegels halen. Moet nog een jas, broek en shirtje naaien (gaatjes) maar ga eerst een tosti maken en een kop thee drinken.
De jongste ligt in bed te slapen. De oudste zit voor de tv Nickjr te kijken. En ik zit te zp-en. Ik moet alleen buiten de kippen ed vers water geven, maar ik heb er zooooo geen in. O ja, en ik moet zo ook maar eens was gaan vouwen.
kleine is aan het spelen met littlest pet shop en kijkt ondertussen half tv, ik zp en ga nu was ophangen, maar dat roep ik al een uur
Mira ligt lekker te slapen, ik even opgeruimd, gedoucht/aangekleed/opgemaakt etc. Nu even rustig op de bank.
Hier is nu de vloer nat, ik zit dus lekker met een kop thee aan de eettafel te wachten tot het droog is. De jongste slaapt en de oudste mag altijd als ik dweil op zijn nintendo
Hier net de grote winterschoonmaak gehouden. Kleine prins net wakker en zit nu heerlijk in zijn speelhoek te spelen met zijn Toet Toet autogarage en ikzelf met een kopje koffie zp'n en zo beginnen met het opvouwen van het vele wasgoed
zoonlief op bed, Ik op de laptop (van die moetjes dingen doen rekeningen betalen, wijzigingen belastingdienst doorgeven, etc... bah) nu maar even zpén dus en zo maar even beetje opruimen.....
Ik zit met voorhoofdsholte ontsteking op de bank, Man staat nu in de douche, Zoontje zit op kdv, En 3 poezen liggen te slapen op de vensterbank