Mamachantal, ik zeg: gooi,het eruit Wij zijn net klaar met lunchen, dochter staat naar buiten naar de vogels te kijken en te wachten tot we weer terug naar school gaan.
net kennismakingsgesprek van morgen met een potentiële werkgever voorbereid. De kleine moet zo de fles, maar eerst ga ik nog even bezig voor een studie
Ik voel me een beetje ziek en zit op de bank te praten met een andere ex van mijn ex (nooit gedacht) via internet. Op tafel staat een kaarsje te branden voor iemand die net een hersenbloeding heeft gehad, de honden zitten voor het raam en op de bank en de katten liggen te maffen op de bureaustoel. Aan het wachten tot hun baasje thuis komt
Net bij sociaal verpleegkundige geweest! Daarna achter de laptop gestapt. Naar bol.com gegaan een dvd met kerst besteld(dora) voor dochter. Daarna een pc besteld en betalen met mijn kinderbijslag in januari. Heb wel een laptop maar als die het begeeft zijn we niet meer online te bereiken en wel zo belangrijk dat zoon en ik zelf achter de pc kan blijven voor zijn huiswerk enzo En besloten hier na geen laptop meer te nemen ze gaan te kort mee haha. Hij doet het nog hoor maar al twee keer eerder mee gemaakt dat ze na 2/3 jaar stuk gaan. En dus nu weer een vaste pc wil hebben in huis en dat hij onmisbaar is geworden hihi. Zo als je leest voel ik me een beetje schuldig maar kan het betalen met de kinderbijslag en wtc geld dus moet me niet te druk maken. En blij zijn dat ik een besluit hebt gemaakt pff. Zie het eigenlijk als een kerst cadeautje voor het gezin. Mama zoon en dochter pffff.
De laatste hap in mijn ham-kaastosti aan het zetten. Zo maar weer ff verder gaan met mijn Sinterkerst surprise.
Op dit moment gebeurt er hier HE-LE-MAAL niks, kids op bed en ik op de bank met de tablet. Heeeeeeeeeeeeerlijk .
Hier net de telefoon neergelegd: De kogel is door de kerk Ik ga met mijn bruidskleding en avondkleding aan huis beginnen ......... En als het goed is en de bank gaat akkoord, dan binnenkort een outlet bruidswinkel....... Maar nu eerst thuis aan het werk Spannend
zennnnnnnnn ik ga net zitten , boven is nu alles klaar beneden staat nog een beetje rommel . nu ff gamen
Dochter ligt al ruim 2 uur compleet knock out na een ochtendje zwemmen. De kat ligt in de vensterbank te mekkeren naar vogeltjes, man harkt bladeren aan en ik zit even lekker aan tafel met de iPad wat rond te neuzen. Straks boodschappen doen.
de hond is aan t eten.. lees: 1 brokje uit zijn bakje halen... naar zijn bench trippelen.. opeten.. terug naar zijn bakje om 1 brokje te halen.. en dan weer naar zijn bench...en dit al 10 minuten ofzo bench staat 3,5 meter van zijn bakje af...
Net boven en beneden opgeruimd.. Poeh zeg! Nu ff zpen en zo op de bank herhaling van Alles is liefde kijken. Mijn knul ligt nog lekker te slapen.. Als het goed is komen eind van de middag ook nog 2 pakketjes binnen van H&M! Leuheukkk...
In de wachtkamer van de revalidatie kliniek wachtend op mijn behandeling.. Vrouw voor me zit ook op dr smartphone, schuin tegenover me een man met rollator die gewoon zit, loopt een bouwvakker rond, vrouw naast me in de rolstoel en een stukje verderop een man in de rolstoel en zijn vrouw die een boekje leest.. Oh en iemand kwam net een kan koffie halen