Wat gebeurt er op dit moment bij jou?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Mamachantal, ik zeg: gooi,het eruit;)

Wij zijn net klaar met lunchen, dochter staat naar buiten naar de vogels te kijken en te wachten tot we weer terug naar school gaan.

2. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    net kennismakingsgesprek van morgen met een potentiële werkgever voorbereid. De kleine moet zo de fles, maar eerst ga ik nog even bezig voor een studie

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik voel me een beetje ziek en zit op de bank te praten met een andere ex van mijn ex (nooit gedacht) via internet.
    Op tafel staat een kaarsje te branden voor iemand die net een hersenbloeding heeft gehad, de honden zitten voor het raam en op de bank en de katten liggen te maffen op de bureaustoel. Aan het wachten tot hun baasje thuis komt :)

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Niks... Ik zit lui op de bank (ziekjes) en mijn zoontje is bij de oppas.

5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.946
    5.255
    113
    Home
    net klaar met dweilen nu even een bak koffie en straks aan het werk tot 23.00

6. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Kids naar school, Tim op bed, ik ff zitten en dan aan het werk tot 20.00.

7. knap

knap Niet meer actief

Net bij sociaal verpleegkundige geweest! Daarna achter de laptop gestapt. Naar bol.com gegaan een dvd met kerst besteld(dora) voor dochter. Daarna een pc besteld en betalen met mijn kinderbijslag in januari. Heb wel een laptop maar als die het begeeft zijn we niet meer online te bereiken en wel zo belangrijk dat zoon en ik zelf achter de pc kan blijven voor zijn huiswerk enzo En besloten hier na geen laptop meer te nemen ze gaan te kort mee haha. Hij doet het nog hoor maar al twee keer eerder mee gemaakt dat ze na 2/3 jaar stuk gaan. En dus nu weer een vaste pc wil hebben in huis en dat hij onmisbaar is geworden hihi.
    Zo als je leest voel ik me een beetje schuldig maar kan het betalen met de kinderbijslag en wtc geld dus moet me niet te druk maken. En blij zijn dat ik een besluit hebt gemaakt pff. Zie het eigenlijk als een kerst cadeautje voor het gezin. Mama zoon en dochter :):):)pffff.

8. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    De laatste hap in mijn ham-kaastosti aan het zetten. Zo maar weer ff verder gaan met mijn Sinterkerst surprise.

9. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Vriend is werken, dochter ligt boven te slapen en ik lig even lekker op de bank te zp-en:)

10. Amethist

Amethist Niet meer actief

Op dit moment gebeurt er hier HE-LE-MAAL niks, kids op bed en ik op de bank met de tablet. Heeeeeeeeeeeeerlijk :D.

11. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Me knul is aan het spelen en net is de post geleverd die ik zo moet gaan sorteren

12. Jetje87

Jetje87 Actief lid

9 jun 2011
    146
    0
    0
    Brabant
    Helemaal niks! Dochter is vanmorgen opgehaald door papa!

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hier net de telefoon neergelegd: De kogel is door de kerk ;) Ik ga met mijn bruidskleding en avondkleding aan huis beginnen .........
    En als het goed is en de bank gaat akkoord, dan binnenkort een outlet bruidswinkel.......
    Maar nu eerst thuis aan het werk :) Spannend

14. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    zennnnnnnnn ik ga net zitten , boven is nu alles klaar beneden staat nog een beetje rommel .
    nu ff gamen :D

15. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Dochter ligt al ruim 2 uur compleet knock out na een ochtendje zwemmen. De kat ligt in de vensterbank te mekkeren naar vogeltjes, man harkt bladeren aan en ik zit even lekker aan tafel met de iPad wat rond te neuzen. Straks boodschappen doen.

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    de hond is aan t eten.. lees: 1 brokje uit zijn bakje halen... naar zijn bench trippelen.. opeten.. terug naar zijn bakje om 1 brokje te halen.. en dan weer naar zijn bench...en dit al 10 minuten ofzo bench staat 3,5 meter van zijn bakje af...

17. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Haha, dat is wel een goeie deal, daar zou ik ook zeker niet tegenin gaan :D

18. zustertje

zustertje Niet meer actief

Met een grote mok kruiden thee achter de pc... Programma's terug kijken en internetten...

19. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Net boven en beneden opgeruimd.. Poeh zeg! Nu ff zpen en zo op de bank herhaling van Alles is liefde kijken. Mijn knul ligt nog lekker te slapen.. :D
    Als het goed is komen eind van de middag ook nog 2 pakketjes binnen van H&M! Leuheukkk...

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    In de wachtkamer van de revalidatie kliniek wachtend op mijn behandeling.. Vrouw voor me zit ook op dr smartphone, schuin tegenover me een man met rollator die gewoon zit, loopt een bouwvakker rond, vrouw naast me in de rolstoel en een stukje verderop een man in de rolstoel en zijn vrouw die een boekje leest.. Oh en iemand kwam net een kan koffie halen ;)

Deel Deze Pagina