Wat gebeurt er op dit moment bij jou?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Net de 50 tinten trilogie voor 15 euro op de kop getikt :) nu chronicles of Narnia kijken

2. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    #402 Esmaralda, 15 dec 2012
    Laatst bewerkt: 15 dec 2012
    Ik probeer de boom samen op te tuigen met mijn man, maar hij heeft echt een enorm klote humeur, echt verschrikkelijk.

Zelfs als ik het alleen doe, is hij sacherijnig. Wat hebben die mannen toch met sacherijnig doen en kerst??

3. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Oudste dochter zit op de laptop te spelen, ik achter de pc, manlief en zoon zitten PSV te kijken, samen met een vriendje die blijft logeren gezellig! en 2de dochter is naar een feestje.

Rinus de kater ligt in een doos te maffen en Heidy de rooie poes zit hier bij mij te schooien dat ze eten wil terwijl haar bakje vol zit, maar ze houdt niet van brokjes, ze heeft liever natvoer, verwend nest.
    En o ja Timmie ligt net op bed, die is doodmoe van het spelen en gekdoen met die 2 grote jongens.

4. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Dacht een avondje samen met manlief door te brengen en zoonlief op bed maar het is geworden:

Manlief opgeroepen voor z'n werk,dus diep in de nacht weg.
    Zoonlief werd om 20:00 huilend wakker en heeft zich waarschijnlijk gekrabt dus zat wat onder het bloed, dus eerst getroost en schoongemaakt. En ligt net weer heerlijk te slapen.....

En nu dus een kopje koffie,plakje cake en samen met onze hond languit op de bank zp'n en Nania aan het kijken;)

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hier net klaar met het huishouden, gesopt, gezogen, gedweild, grote boodschappen gedaan vanavond en een leuk kerststuk in elkaar gezet, kaarsen aan, kindjes slapen al een tijdje en manlief is avondje bowlen met zwagers. Zou eigenlijk vijftig tinten vrij uitlezen maar ik blijf zoals gewoonlijk weer te lang hier hangen..:p Wil het niet te laat maken, morgen moeten we allebei de hele dag werken helaas.. dus voor ons geen echt weekend.

6. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    trap op, trap af, trap op, trap af, 2 zieke kindjes. Een is snot verkouden en hoest veel en de anders heeft een van de vlekjesziekten, ik weet nog niet welke.

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Vriend is naar de verjaardag/housewarming van vrienden (Zou meegaan, maar dochter was erg moe en luisterde niet dus toch maar thuis gebleven)
    Dochter ligt lekker te slapen. En ik....

Ik zit heerlijk op de bank met een dekentje, met toastjes en cava binnen handbereik. En The Hills marathon op de achtergrond!

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik ook trap op, trap af.....chloe erg verkouden en vaak wakker.....ondertussen face off aan het kijken!

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    zit in de nachtdienst het is even rustig.....

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Vriend ligt heerlijk te slapen en ik luister naar onze kinderen die wakker beginnen te worden :)

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik lig al een tijdje wakker en beide buurvrouwen op zaal zagen een bos om

12. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Kids zitten voor televisie, net lekker hun broodje op.
    Mn wasje draait, bijna klaar, en al wat dingen voor eten voorbereid.

Zo 2de wasje erin, andere ophangen en dweilen.

13. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik word net wakker en zit met me dikke pijnlijke pootjes nog steeds na te genieten van een heerlijk dagje kerstshoppen in Düsseldorf. Kindjes eten lekker een boterham en zometeen naar zwemles met de oudste.

14. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier is dochterlief mega mindy aan het kijken, ik zit ondertussen op zp en de kleine in mn buik trappelt lekker.. Vanmiddag gaat dochterlief met opa en oma mee dus ga ik lekker naar bed..

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mijn man was al even vertrokken naar de kerk, speelt vandaag gitaar in de band daar. En nu net zijn mijn ouders, die hier een nachtje gelogeerd hebben, samen met Thirza ook gegaan.
    Caitlyn ligt, na een uur huilen weer van de kramp/obstipatie, nu te slapen, dus ik heb even tijd om bij te komen van vannacht ook twee keer een uur brullen :(

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Wat een leuk idee! Waar is dat? :)

Hier op de bank net een stuk gehaakt en neven hier gluren.
    Dochterlief kijkt ondertussen haar nieuwe favoriete film: Dolfje Weerwolfje

17. beccie

beccie Niet meer actief

wij hebben lekker uitgeslapen.
    man staat nu onder de douche, zoontje zit nog steeds aan zijn broodje te eten, en ik drink even een bakje thee bij de laptop

18. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik heb net even een hoofdgerecht geprobeerd wat ik dinsdag bij een benefietdiner ga serveren. Dus kids kijken disney xd junior en manlief zit een beetje op FB.

19. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Man is beneden met dochter fruit aan het eten. Ik heb net 2 wassen gedraaid en 1droger. De gestreken was van gisteravond opgeruimd, gestofzuigd, rommel overal vandaan in de kliko. Nu ga ik douchen

20. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    In wijk bij duurstede onderin utrecht is dat.

Deel Deze Pagina