Wat gebeurt er op dit moment bij jou?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Vriend is zijn warhammer-mannetjes aan het schilderen en ik zit achter de pc. Ook kerstkaartjes aan het schrijven ondertussen. We zitten alle twee in onze pyjama en het haardvuur knettert... gezelligheid te top op zondag! :)

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ojee jij ook al zo'n man
    hier dus ook !

ik op de bank kind op bed en niet slapend :(

3. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Haha jep... :D
    2 grote bakken vol ongeschilderde mannetjes en nog komt hij soms thuis met 'mooie' en 'nieuwe' doosjes

4. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Niet veel, vriend is gamen bij een kameraad, chloe slaapt nog en ik heb net ff gepoetst en nu lekker op de bank!

5. Within

Within Niet meer actief

Ik lig op de bank met een stuk chocolade en de iPad terwijl manlief aan het stofzuigen is ^^

6. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Lekker lui op de bank. Net het hele huis aan de kant gemaakt. Mijn mannen slapen. Dus even tijd voor mezelf.. Loop nog lekker in me tokkie pakkie...

7. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Lekker voor tv, cyclocross is bezig, dochter slaapt, manlief aan het werk en mini actief aan het voetballen in men buik

8. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hier zit zoonlief heerlijk in zjin pyjama platvoet te kijken.. en zit er heerlijk in verzopen... zalig om te zien onder een dekentje...
    mama ff op de pc
    verder drek heerlijk saampjes eten voor deze keer voor de tv en heerlijk genieten van me mannetjeee

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Na het honden uitlaten met zijn drietjes even lekker met een Leffe en een nootje kerstrecepten aan het uitzoeken. Heerlijke rommelzondag was het!

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Zoontje heeft net gegeten en gebadderd, ik zit op de bank en hij staat nu voor de tv :p

11. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Man is zoontje in bad doen, en ik ben bezig met was opvouwen.. en een beetje zp'en ondertussen:p

12. DNJ

DNJ Actief lid

21 okt 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Man en schoonmoeder staan de afwas te doen, kindlief is op de DS aan het spelen en ik zit op ZP :)

13. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Ik lig op de bank, met de ipad, aan het genieten van de positest en het misselijke gevoel van het avond eten. Manlief is thee voor aan ons het zetten. Tv staat aan poeken slapen.

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Zoontje ligt in de box, 19:30 komen er mensen kijken voor de kinderwagen. Manlief is even roken en ik zit hier nu dit bericht te typen haha

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Kindjes liggen net in bed. Man is zich aan het scheren en ik zit dus hier:D
    Ik wil zo in bad en probeer man mee te lokken maar studio sport komt er ook op.. Zal het me lukken..?:cool:
    Straks lekker penoza kijken onder het genot van een kopje warme choco en kerstkransjes:)

16. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    net griekse kerstkoekjes gemaakt en nu even de mess aan het opruimen! kind loopt rond met figuurtjes van de kerststal en zingt allerlei (kerst)liedjes en danst in het rond.Hij is zoooo vrolijk want de koekjes zijn ERG lekker haha!

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

hier zijn we once upon a time aan het kijken en ik heb lage rugpijn en de baby is mn buik aan het verbouwen, hij denkt dat mn tattoo op mn buik de uitgang is

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

zoontje ligt net in bed, net even alles troep opgeruimd de droger aangezet nog wat was opgehangen en nu lekker languit op de bank. vriend is uit eten met vrienden.

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

De jongens zijn met mijn man aan het vechten, hahaha. En ik zit één of ander programma op SBS te kijken.

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ben net anderhalf uur wakker, zit met android voor de buis nog wakker te worden. vannacht nog 1 nachtje werken.

Deel Deze Pagina