Wat gebeurt er op dit moment bij jou?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    baby zit in wipstoel, mag zo eten. zoontje ligt op bed, man is werken. Ik ben kopje thee aan het drinken op de bank met ipad, ondertussen ook even aan het online shoppen in de sale van welikefashion.com :D!!!

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik zit op de bank met de laptop. De kindjes liggen net op bed. Mijn man maakt warme chocomel en we zijn in blijde verwachting van de eerste aflevering van 'ontvoerd' en daarna de eerste aflevering van 'devorced'.

3. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Zit op de bank met m'n vriend, die kijkt Belgische tv sportgala:( Het kan me niets schelen want ik heb vandaag mijn eitje gevonden en ben blij!

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik heb net thee gezet.. loop naar mijn laptop heb ik Zwangerschapspagina open staan en ben nu een appel aan het eten aan de eettafel achter de laptop :D

5. Milujem

Milujem Niet meer actief

Dochter ligt hier al vanaf 17:00 uur op bed met 40 graden koorts.
    Manlief is met zijn broer aan het werk op kantoor hier aan huis en ik zit op de bank met een bak koffie, de IPad op schoot, en ondertussen knuffelt de kat en spint hij zachtjes :)

6. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Net me kleine man bij oma op bed gelegd. Nu weer thuis samen met me grote vent ontvoerd kijken...

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zit en op zp en was weg te vouwen. ML ligt onderuit gezakt op de bank, oudste zoon achter de computer en de twee kleintjes liggen heerlijk te slapen.

Eindelijk vanavond een EIGEN kopje thee, die ik HELEMAAL op mag drinken ;). Peuterdochter had eerst mijn koude kop thee van vanmiddag gevonden en lekker op zitten drinken :$ Lekker vieze thee, was haar commentaar. Daarna mijn nieuwe thee omgegooid en de thee daarna bijna alleen opgedronken, terwijl haar eigen thee er ook stond.

*gaat verder met was vouwen ;)*

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zit alleen op de bank terwijl mijn man met zijn ass lekker in Maleisië zit :(. Ben ontvoerd aan het kijken, daarna heerlijk onder de warme dekens.

9. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Dochterlief ligt al kleine 2 uur heerlijk te slapen, manlief zit op de bank een computer spelletje te spelen en ik lig heerlijk in een net verschoond bed ontvoerd te kijken. Manlief wilde niet meekijken ;)

10. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Een paar uur geleden thuisgekomen na een lang weekend weg. Donderdag een hotel in Bouillon in Belgie, Vrijdag een hotel en feest van mijn werk in Dusseldorf, Gisteren een feest en logeren bij familie in Maastricht, en nu weer thuis in Frankrijk... MOE!!! De kleine ligt sinds een uur of twee op bed, dus even bijkomen op de bank... Nu 4 dagen werken en dan op naar Engeland voor 1,5 week..

11. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Lig op me zkh stratcher al 2 weken en heb net de kleine verschoond van de 3e diaree luier sinds half 7 en bed 2x ondergepuugd. We mochten na 15 dagen rs virus naar huis maar nu niet meer er lijkt een buikgriep bij te zijn gekomen dus we zitten hier nog wel even...

12. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Man is al naar z'n werk. ..heb net de dames wakker gemaakt. Oudste moet om 8 uur weg de ander om kwart over 8, weer haasten dus. Straks oudste zoontje naar psz en jongste thuis bij mij. Eerst kijken of oudste naar psz kan, waarsch weer bronchitis :( net nu jongste beter is.
    Maar nu nog ff 1 minuutje voor mezelf :)

13. knap

knap Niet meer actief

Kinderen zitten dora te kijken. De oudste kijkt verplicht mee. De jongste is niet lekker werd vannacht wakker met koorts. En dus ik hou ze vandaag thuis van het kdv.:( Vannacht al zegt ze zo lekker bij mama blijven ik zeg ja heel de dag dora kijken zeker samen:D Dus kijk even vandaag hoe het ziek zijn verloopt? Nu lijkt ze geen koorts te hebben maar vrees het ergste. Ach ja komt ook wel weer goed haha.;)
    En ik zit vroeg hier;) Zo mijn zoon aan sporen om aan te kleden en naar school te gaan. En dan begint me dagje met dochter thuis gezellig ;)

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Vriend is naar zijn werk en chloe ligt op de bank bubble guppies te kijken, zo ff kleren aan en straks naar de buurvrouw koffie leuten!

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    ik ga de jongste wakker maken. oudste moet naar school..
    dan boodschappen doen, jongste eten geven en nieuwe poging aantekening doen.

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier sinds een anderhalf uur uit bed dochter kijkt mega mindy ik rommel ondertussen wat in huis en zit achter de laptop,

17. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Vriend is naar zijn werk. Ik heb net het beddengoed gewassen en vervangen en alle ramen opengezet. Even de tent luchten!

Dadelijk douchen en lekker poetsen. Nog maar even 'genieten' van die nesteldrang :D.

18. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Man en zoon dansen samen op 70's muziek in de huiskamer... :D
    Ik zit heel hongerig gedwongen nuchter te zijn, tijdens het wachten tot we vertrekken naar het ziekenhuis nog even zp'en, om 12.30 uur onder het mes... ;)

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

1 kind naar school, 1 naar het KDV. Kachel aan, verder een heerlijke stilte. Ik zit wat achter de laptop en te genieten van die stilte.

20. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Dochterlief hangt op de bank en kijkt tv, is een beetje ziek. ik zit wat te werken op de laptop en zoonlief maakt van ons huis een grote chaos ;)

Deel Deze Pagina