dochter op school, ik heb net de koelkast helemaal gepoetst en nu zit ik op de bank met een theetje te wachten op koffietijd
Zoonlief zit nu teletubbies te kijken...en ik wil eigenlijk koffietijd gaan zien...maar ja.. 15 minuten later is ook niet heel erg. Verder een hele rustige ochtend..ik ben aan het bijkomen van twee dagen migraine.
Lig nog heerlijk te luieren in bed Manlief is aan het werk en dochter naar de opvang, dus heb het rijk alleen
Ik hang op de bank...laptop op schoot, dekentje om, bakje koffie erbij en koffietijd op de achtergrond. Zit eigenlijk heel zielig grieperig te zijn Dochters op school en 1 bij de oppas...
Ik zit te hopen dat de koffie zelfstandig in m'n kop springt... Ongesteld en mokkig. Manlief zit lekker in de sauna heel de dag en tja... Ga straks maar eens chocolade zoeken en iets leuks verzinnen om de kerstdiner-pannenkoeken toch iets kerstigers aan te kleden
Man is aan het werk, de 2 jongste zijn op het kdv, de oudste op school en ik heb net de was opgehangen en ga zo naar de brandweer om te kijken hoe het met een van mijn leerlingen gaat. (loopt stage daar) Vanmiddag naar een zorgcentrum de volgende leerling opzoeken en tussendoor evaluaties schrijven...
Ja, maar kan helaas op dit moment niet zelf voor haar zorgen ivm zwangerschapsklachten En dit is haar vaste opvangdag en ik wil graag dat ze haar vaste ritme houdt, want er is op dit moment al zo veel anders dan anders omdat ik elke dag hulp in huis heb. Kortom: ja ik vind het wel jammer
Ff koffie drinken, zoonlief zit in z'n nieuwe luierstoel z'n soepstengel te eten en gaat zo z'n nest in. En dan ga ik ff snel douchen.
Vanohctend al wat gepoetst. Zoonlief nu even op de Wii en ik met iPad en kop koffie op de bank. Beiden nog in de pyjama, kan me er niet toezetten me aan te kleden. Vanmiddag gaat zoonlief naar psz en ik de boodschappen doen. Vrij rustige dag na 4 dagen te hebben gewerkt.
Luc is op schooltje, ik net de was opgevouwen en nieuwe was erin, schoongemaakt, bed opgemaakt, gekookt voor vanavond en over een uur richting mijn werk tot 22 uur
Zoonlief zit op de peuterspeel nu. Ik heb na het wegbrengen boodschappen gedaan, gestofzuigd,badkamer gepoetst, gedoucht en de was draait. Nu ga ik even eten en dan zoon weer ophalen. Nog geen plannen voor vanmiddag, misschien even naar de speeltuin
Kleine ligt te slapen. Ik ben online een serie aan het kijken en ga straks alvast koken, heb ik dat ook weer gehad. Als mijn dochter wakker is gaan we even naar buiten.
Ik zit met een kop thee en een tosti aan de eettafel te hopen dat het zo droog word want moet naar cesartherapie..
ik maak mijn biologie huiswerk, check tussendoor even mail en ZP en drink een glaasje cola en eet een volkorenkoekje... ga weer verder
Net een lang stuk gewandeld met dochterlief, onderweg een broodje gescoord. Net samen met dochter gelunched. Nu is dochter aan het lopen achter haar loopwagen en ik aan het ZP'en. Zo dochter naar bed brengen en dan de rommel hier in huis eens aan kant maken
Ehh ben aan het werk en net een hele 'lieve' brief naar de belastingdienst gestuurd.. leuker kunnen ze het niet maken wel moeilijker.... Nog 3 dagen werken en dan 2,5 week vrij!