Wat gebeurt er op dit moment bij jou?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    In bed met mn ipad :) dochterlief slaapt tegenwwordig uur langer smiddags en daar neem ik 32 weken zw graag gebruik van ;)

2. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Tygo roept om papa (?) en ik loop met een vuilniszak allerlei laatjes, kastjes en hoekjes af. alle onnodige rommel de deur uit :D

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik probeer mijn motivational problem aan te pakken.
    Feit dat ik in dit topic zit zegt genoeg over of het lukt vrees ik....

Over kwartiertje dochterlief uit school halen en dan de kleine ijsbeer kijken.
    En ondertussen het hoofd breken over wat ik zal koken met kerst.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    Ik zit behoorlijk nutteloos op internet te surfen...zoon is lekker aan het spelen en de hond slaapt.

Over 20 minuten moeten we door de regen dochter weer ophalen...( bah)

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier praktisch hetzelfde.. Alleen geen hond.
    Zal zo zoon es klaarmaken, kunnen we dochter ophalen.. Geen zin.

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik ben mn motivatie aan het zoeken om te gaan leren... Vanochtend al tentamen gehad, en heb 0,0 zin meer!

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Samen met zoon met thee, koekjes en de iPad op de bank.

Ben ook bezig met kerstrecepten uit te zoeken, heb wel zin om weer eens iets nieuws te maken.

Zoek nog een toetje met chocolade zonder rauwe eieren, varkensgelatine etc. Iets van cake/koek/taart maar wat?? Anyone?

8. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    hier zoonlief boven in bed, manlief aan t werk en ik zit met een kop thee moed te verzamelen om aan de studie te gaan. Die moet en zal ik in december afronden, mja helaas springt de informatie niet uit zichzelf in m'n hoofd..

toetje met chocolade, misschien chocoladefondue met vers fruit?

9. zogelukkig

Heej, da's leuk!:)

10. Soumaya1

Soumaya1 Lid

8 apr 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    misschien kijkje nemen bij joyofbaking.com
    :D

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Net terug van boodschapjes halen met Caitlyn in de kinderwagen en Thirza ophalen van school. Thirza nu op de bank met wat drinken en de TV aan, ik even gauw m'n mail checken en ZP :D
    Caitlyn slaapt, na een zeer onrustige dag, nu eindelijk even door in de kinderwagen, dus ik ga ff lekker knuffelen met Thirza, nu dat even kan ;)

12. zogelukkig

Aaaargh, dat had je nou niet moeten doen!
    Wat een geweldige site!!!:D

13. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Dochter ligt al sinds 2 uur op bed en ik had me voorgenomen om eens de was te gaan doen en puinruimen want het is een bende hier. Maar ik vond dat ik wel een kleine pauze verdiende, alleen duurt die nu al 2 uur nu ik op zp zit. Ik heb een schop onder mijn kont nodig geloof ik ;)

14. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik zit achter de pc
    administatie te doen die mijn man zijn baas weigert te doen
    ik mis z32 uur op zijn loonstrook

en dochterlief eet een lijn ( mandarijn)

15. mientjuh2

mientjuh2 Actief lid

19 dec 2010
    282
    44
    28
    NULL
    Overal en nergens
    Dochterlief is hier heel gezellig een feestje aan het bouwen in mijn buik. Terwijl het eten op staat en ik verder helemaal niets uitvoer behalve hier een beetje snuffelen.

16. oudste dochter zit heerlijk een boek te lezen, ik zit lekker aan de koffie.
    De hamster is aan het proberen te ontsnappen uit zijn kooi :D
    en jongste dochter is spelen bij een vriendinnetje.

De strijkbout staat op stoom te komen, dus die mand die er staat gaat eindelijk plat;)

17. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Chloe was strondsjaggie en die zit nu met de I pad op de bank te sjaggerijnen en ik wacht op mijn vriend die zo thuiskomt van zijn werk, kan ze ff tegen hem gaan sjaggerijnen.....alhoewel ik bang ben dat dan haar bui als sneeuw voor de zon verdwijnt;)

18. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hier is het net zo... Het leek even goed te gaan vandaag, maar toen ging ik door mijn rug toen ik jitte over een plas in de auto wilde tillen. Ik kan haast niet op of neer (gelukkig lijkt het iets te zakken nu, na 4 uur pijn) en ze willen steeds dat ik kom helpen met de knikkerbaan en de Lego... Ik ben bang dat als ik eenmaal op de grond zit, ik niet meer overeind kom... ;)

Dus zal ik ook blij zijn als manlief thuis is, die ik intussen al 4x gebeld heb om pijnstillers mee te brengen maar die zijn telefoon niet opneemt of geen bereik heeft. (dat laatste is vaker het geval op zijn werk, maar wel erg vervelend)

Dus jeuj... Ik heb een fantàstische dag vandaag! :x

19. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik zit nu in onze zaak en probeer in de winkel met een straalkacheltje aan wat administratie te doen. Het achterste gedeelte van onze zaak wordt op dit moment verbouwd, dus daar kan ik niet terecht. Ondertussen probeer ik ook nog de verhuizers te regelen voor januari, te zorgen dat er een afspraak gemaakt wordt met de notaris, ben aan het kijken op internet voor een babykamer en ik help ondertussen klanten. ppffff
    beetje teveel dus.............

20. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    In Nederland zullen de meeste wel ong aan het eten/koken zijn.

Hier is het 2 uur later, ik zit onderuit, de kids slapen. RUST!
    Heb mn spitsuurtjes achter de rug hoor haha..

Deel Deze Pagina