Wat gebeurt er op dit moment bij jou?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Manlief is aan het koken. Ik ben aan het stressen, zes uur moet ik weg om te gaan sporten:)

2. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Net thuis na dagje werken. Manlief aan het koken, dochter heerlijk aan het spelen, en ik even relaxen. Op zp kijken en genieten van het spel van mijn dochter, die nu haar speeltafeltje heeft gedekt om te eten :D

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Net gegeten, zo kinderen douchen en opruimen en wachten tot manlief thuis komt.

4. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Sesamstraat kijken met dochter.
    Ik oo de ipad.
    Ml achter laptop aan de tafel.
    En de vaatwasser doet zn ding.

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dochter gaat zo eten, dan pyjamaatje aan en in de reiswieg, wij gaan vanavond bij vrienden eten.

6. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Dochter kijkt Sesamstraat, zoon speelt Angry birds op de Ipad, en ik ben aan het koken. Vriend is met de computer boven aan het rommelen.

7. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ik lig op bed met de hondjes (erg weinig energie vandaag), en wacht op vriendlief die over 45 min thuis komt van werk. TLC staat aan en ik zit een beetje saai te surfen op internet :')

8. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Net gegeten en de kindjes kijken nu tv.
    Mujn man zit even administratie te doen achter de laptop en ik prul wat ip de ipad en het forum

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    net gegeten, en zitten nu even funniest home video's te kijken.. was een stukje bij met filmpjes dat mensen bekend maakten dat ze zwanger waren.. Manlief vraagt net hoe reageerden onze ouders ook alweer?? Ik weet het nog wel en heb het hem net verteld... :p

10. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Lekker lui aan de bank aan het bijkomen van keizersnede. Manlief aan het koken en dochter ligt tevreden in haar box na haar voeding..

11. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Man is aan het koken en ik moet eigenlijk nog wat Emails versturen maar kom toch weer hier terecht:D

12. Amare

Amare Niet meer actief

Kat ligt naast me op de bank, tv staat aan en ik zit op de IPad

13. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Mijn man en de oudste spelen een spel op de Playstation, de jongste gilt hier naast me om een stukje chocolade ;) en ik zit in negeer modus even op zp te kijken en te wachten tot de MP kopers komen voor mijn Commode :'(

14. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Man is aan het koken, kinderen kijken een filmpje. En ik lig op bed, al 1,5 uur, maar man heeft me inmiddels al 5 keer wakker gemaakt om iets te vragen, dus nu maar ff op zp kijken. Ben nog een beetje aan het bijkomen van mijn roesje van gister denk ik haha.

15. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Ml is aan het werk is laat thuis, zoonlief zit op zijn stoeltje team Umizoomi te kijken en lekker mee te doen, kat nr. 1 ligt op een stoel onder de tafel te slapen, kat nr. 2 op de bank naast me, wat ern leven, en ik zit op mijn tablet zp te lezen en weg te dromen over de toekomst waar hopelijk nog een zwangerschap komt.

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

kids in bed, man maakt koffie voor zichzelf, ik op de tablet en ga zo een heerlijke rijstwafel met chocolade eten :)

17. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Zit op de bank met m&m's, wachten op man en kids die zijn bij mijn ouders geweest en ik heb gewerkt..

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Zoontje ligt al lekker op bed, vriend op de bank, kat ook op de bank ik ook op de bank met iPad en tv aan.

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Kinderen slapen al, zelf nu wat opruimen en wachten todat man thuiskomt en samen een hapje eten.

20. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    De kleine man ligt lekker op bed. Manlief ligt languit op de bank en ik zit ook op de bank en ben mijn ondertussen mijn heerlijke aankoop oreo koekjes in een glas melk aan het dopen, hmmmm ;)

Deel Deze Pagina