De oudste zit haar broertje op te stoken om op tafel te klimmen, waarvan ze weten dat het niet mag. En ik ben aan het vertellen dat dat niet mag, terwijl ik hier aan het kletsen ben. En ik met een half oog het eten in de gaten aan het houden ben
Wij zijn de afstandsbediening van de dvdspeler aan het zoeken.. Dochterlief roept heel hard dat papa hem kwijt heeft gemaakt, maar ik betwijfel of hij degene is die dat gedaan heeft
Even niets, heb mijn vader gevraagd om wat alcohol te halen voor vrijdag, ben zelf ziek keelontsteking koorts etc en heb nergens zin in. Zometeen wel sm even helpen met de kerstboom had ze gevraagd.
De jongste os druk aan het spelen en de oudste ligt gesloopt op de bank. Eten hebben we al gedaan. Vandaag naar de dierentuin geweest dus helemaal moe. Over een half uurtje vertrekken ze beide naar hotel horizontaal
Dochterlief hangt tegen papa aan babytv te kijken, papa is met zijn mobieltje aan het spelen en ik ben aan het koken en ondertussen op zp. haha waar zouden we zijn zonder tv en telefoons?
Oudste 2 kindjes kijken op kanaal 'jimjam' elke dag vanaf 5 uur mogen ze kijken, als ik ga koken, jongste heeft net flesje leegetankt en zit heerlijk te loungen op mn schoot, straks eten verder klaarmaken; vlees in de pas gooien ed (en ik hoor nu opeens gesnurk, dat is mn oudste van 5 die slaapt haha, terwijl mn middelste van bijna 3 gewoon wakker is hihi)
Dochter is druk aan het spelen en af en toe kijkt ze sesamstraat.. Ik kijk ook sesamstraat en ben op mijn telefoon op t forum
wij zijn net klaar met eten... ene dochter speelt met de ipad en mn andere dochter is het speelgoed aan het opruimen....
oudste ligt plat vant lache bij Ice Age, sid krijgt een paar meppen. kleine meid krijgt nu de fles en heb net mn lazagne in de oven gezet en kga zo weer verder met mn spelletje als de fles op is
Nu word de nieuwste Peter Pan film door mijn man gegeven aan mijn oudste zoontje. Staat inmiddels te stuiteren hahaha
Ik heb dr. Phil aanstaan maar kijk amper, lig met de iPad op de bank te wachten tot de quiche in de oven klaar is. Manlief is net thuis dus kunnen zo direct gaan eten
Ik ben aan het koken terwijl ik ZP lees, dochtertje is aan het spelen en m'n man is onderweg naar huis.
Een auto die al weken te hard door de straat (30 km zone) rijdt en nu zit te bellen en te hard rijdt en vol op een paaltje klapt, gevolg wielophanging afgebroken. sorry heb even gelachen
boven is manlief aan omkleden voor werk. de kleine man is boven iets aan afbreken geloof ik (aan herrie te horen) en ik zit op bankleuning eigenlijk niks te doen
Man kietelt dochter. En ze liggen in een deuk want dochter liet net een enorme scheet. Baby ligt net op bed te huilen. Ik zit op de bank gezellig naast de kerstboom en achter de ipad en sky radio staat aan. Straks ga ik naar de weightwatchers.
Kids zijn boven aan het spelen( nóg zonder ruzie) en ik zit lekker ff te laptoppen, terwijl de afwas in de keuken op mij wacht. Ik zeg; die wacht nog maar even..