Super spannend!!! succes! Ik ben ff aan het rusten na vanochtend de kids op school hebben gebracht.. erg last van bekken en kuiten lekker kopje thee erbij en snoepje
Mn oudste is op school, de jongste speelt nu ongestoord met de oudste haar speelgoed En ik ben een beetje koffie aan het leuten en wasjes aan het doen
Lig tv te kijken met mijn zoontje en dochtertje van mijn zus. super lief zijn ze samen net lekker gespeeld nu effe chillen.
net ontbeten, zoontje zit blij te doen in de stokke stoel en ik zit naar buiten te kijken naar de regen terwijl ik echt zo even boodschappen moet doen...
Mijn zoontje ruimt zijn Duplo op (en gooit het zo wss weer over de kop ) en ik ben even aan het zp-en.
Net even boodschappen gedaan. Zoontje kijkt naar bob de bouwer met een boterham en wat fruit, ik eet mijn 'tussendoortje' en zit even niets te doen...
Op de bank een snack a jack eten en gtst kijken Mini ligt lekker in de schommelstoel uit te buiken van zijn fruit en mee te kijken
Ik ben steeds onze hond aan het corrigeren...er lopen hier duizend katten buiten en hij wil naar elke kat blaffen. Voor honden gelden allemaal regels...en daar houden we ons netjes aan...maar die katten...die lopen overal en nergens ( ook hun behoeftes) en die laten ze gewoon hun gang gaan...irritatie!!!
op dit moment.. ik zit op werk, stagiaire tegenover me. Heb fb aanstaan en zw.p en verder wacht ik op de pauze die over 2 minuten gaat komen. Ondertussen wordt ik geappt door een aantal vriendinnen haha
Ik zit op de grond aan de salontafel. Heb een soepje voor me staan, en nog een kop thee. Moet over 15 min de deur uit richting ziekenhuis
hond loopt heen en weer te tikken op de houten vloer... dochterlief zit tv te kijken en ik zit te eten achter de pc
Mijn zoon zit de katten zijn brood met worst te voeren.. En moet er kei hard om lachen.. En ik probeer te zorgen dat hij het zelf op eet..
Jongste ligt net in bed. Oudste maakt wat schoon in de keuken. Hond ruikt eten dus wandelt heel irritant om je heen. Katten slapen en verder is het rustig hier.
hier net bij vriendinnetje gweest... op dit moment zit zoonlief een krentenbol met vlokjes te eten.. mama heeft net boterham op.. en hond zit me aan te staren alsof haar neus bloed
ik zit nu achter mijn laptop sollicitatie brieven te schrijven + achter zp! hond naast me die alleen maar rondjes aan het lopen is achter zn speeltje! mijn vriend is vandaag vrij en hangt nu aan de telefoon op de bank....dochter zit bij hem op schoot