Wat gebeurt er op dit moment bij jou?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nouja je hebt niks verkeerd gedaan toch? Je zegt gewoon 'ik wou even m'n pa bellen en toen zag ik die namen, zijn dat collega's van je ofzo?' of zoiets?
    Wat naar die onzekerheid. :(
    Toevallig geen smsje/Whatsapp gezien? :)

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Sorry ik lig dubbel :D:D

hier: ik zit lekker lam in bed te lezen,alleen. Vriend is er niet en de katten liggen helaas niet op bed :p

3. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Hem vragen wie die vrouwen zijn ?

4. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Dankje meiden..moet er zo maar is over beginnen tegen hem..maar schaam me al ik in zijn tel gekeken hebt..vraagt hij natuurlijk zelf wel een beetje om!

5. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Ja idd zeg zoiets wou me pa bellen en zag die namen..maar dit is altijd zon lastig onderwerp juist omdat hij weet ik van een mug een olifant maak en hem na 10 jaar nog niet vertrouw.. Nee zag zo gauw geen smsjes en whats app geen tijd voor gehad om te kijken hij was aan stoeien met de hond en ik liep al rood aan dus tel gauw weggelegd pff

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Geeft niet jij mag dat ;) Lijkt me een *** gevoel en kan me voorstellen dat je van je af wil schrijven.......

7. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    kind slaapt wij net gegourmet.... en ml maseerd mijn voeten

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Misschien moet je gewoon eens vragen 'mag ik even je telefoon om m'n pa te bellen/smsen?' en kijken wat z'n reactie is?:)

9. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Dankje.. Je me hart bonkt nog en durf er niet eens over te beginnen..

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Maar als hij wel wat op zijn kerfstok heeft zal ZIJN hart flink gaan bonken als je het hem vraagt.....;) Jij hebt niks fout gedaan toch? Hier in huis pakt iedereen te pas en te onpas mijn mobiel, vind het ook eigenlijk niet echt een prive-ding. Juist als een mobiel erg prive wordt ga ik mijn vraagtekens erbij zetten.
    Maar snap jouw angst wel hoor, maar denk toch dat het moet, anders blijf je ermee lopen en misschien is het wel iets heel onschuldigs, ben je ook gelijk van je rotgevoel af.

11. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Ja zo gaat dat met mijn tel ook en heb er geen code op..hij dus al maanden wel..maar nu hij zijn nieuwe tel heeft sinds zaterdag is hij dat denk ik vergeten..en idd dan gaat hij raar doen als hij weet hij fout zit..dan word hij boos en kan zich geen houding geven..moet ook aan de kindjes denken dochter slaapt nog niet..nee dit voelt niet goed maar weet hij nooit eerlijk zal zijn omdat ik volgens hem van mu een olifant maak..

12. Maia

Maia Niet meer actief

Man zit naast me op zijn mobiel te klooien, ik zit op mijn mobiel (gezellig), Fleur ligt te slapen en Tim protesteert want die wil niet slapen

13. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Vriendlief is tennissen, dochter slaapt en ik zit met de laptop op schoot. Ondertussen kijk ik ook af en toe naar NCIS.

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jongste kids slapen, oudste kids hangen op hun kamers achter de pc.. er staat een oersaaie duitse zender op en ML ligt voor TV et snurken.. zucht

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Ik net terug van Zumba, uit de douche en nu op de bank te zp'en met Britt en Ymke op de achtergrond aan. (Zo passie in de polder kijken, lach me dood haha). Manlief is voetbal kijken bij vriend. Zoontje ligt lekker te slapen en de hond ligt hier stink scheten te laten Pfff..

16. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Man is met neefje FIFA aan het spelen op de playstation.
    Ik zit voor mijn werk achter de laptop, denkende dat ik dochterlief wakker moet gaan maken voor een laatste hapje...

17. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Kleine man slaapt lekker, vriend is de deur uit en ik zit voor de tv! Hoorde veel over Britt & Imke, maar ik vind er geen bal aan.. Dus vandaar dat ik hier aan het kletsen ben. Zometeen ff lekker douchen en daarna naar bedje toe. :)

18. knap

knap Niet meer actief

Stokbrood met pindasaus eten. En zo binnen nu en tien minuten mijn zoon naar bed schoppen:D en lang uit voor mijn laptop zitten heerlijk even ontspannen.:D

19. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik eet een stukje gevulde speculaas en drink een glaasje cola.. Zit te zp'en en op Facebook. Vriendlief is nog even bij onze dochter die niet wil slapen.. en we gaan zo een Dexter kijken (serie)!

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik luister naar John Mayer, man kijkt Lord of the Rings.
    Heb net heerlijk uitgebreid gedoucht, gescrubt, maskertjes gehad en wil zo eigenlijk wel naar bed. Heb een fijn boek ( van Darynda Jones. Tip! ) en die wil ik uitlezen.
    Eerst bakje thee opdrinken.

Deel Deze Pagina