Wat gebeurt er op dit moment bij jou?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Kinderen liggen te slapen, ik zit achter laptop op zp en kijk af en toe op mijn telefoon voor de whatsapp. Manlief is aan het kijken bij de grote brand een straat hier achter.

2. emje

emje Niet meer actief

kinderen liggen lekker te slapen. mijn vriend zit diablo 3 te spelen en zelf zit ik zp te lezen en af en toe lord of the rings te kijken op tv :)

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    vriend is zich aan het klaar maken voor werk, hij heeft een nachtdienst. Ikke lig lekker onder een dekkentje met een heerlijk glaasje drinken erbij.

en onze Bullit (hond) ligt kei hard te snurken op zijn kussen.

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Net gewerkt tot 20.00, toen ik thuis kwam eerst hier heel die teringbende maar eens opgeruimd....had vooraf al gekookt voor de rest dus hoe moeilijk kan het zijn om ff de vaatwasser aan te zetten.

Onder het opruimen ook maar een kat gezocht want die was spoorloos en ook zo doof als een kwartel.
    Uiteindelijk gevonden in een keukenkastje.
    Kinderen naar boven gestuurd, man ligt te snurken op de bank die moet zo gaan werken en nu lekker ff hier voor de pc met een glas cola.

5. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hier is het rustig in huis, kind lekker aan het slapen, man boven WOW aan het spelen op de pc en hond in zijn mand aan het slapen en flink aan het snurken en dromen.
    Ik zit aan de eettafel met zp aan op de laptop en de tv aan kerstkaarten te schrijven voor de medewerkers uit mijn team.
    Het zijn ongeveer 20 kaarten.
    Elk jaar doe ik dit weer, vast personeel, invallers, leerlingen en vrijwilligers krijgen een kerstkaart volgeschreven met wat we het afgelopen jaar hebben meegemaakt en wat positieve reacties erin.
    Ik heb het idee dat dit altijd enorm wordt gewaardeerd en dat geeft mij dan ook weer een goed gevoel.

6. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Proberen mijn ogen open te houden zittend op de bank achter de laptop op zp... half kijkend naar ncis LA.
    Me irriteren aan mijn man die overdreven lacht om de 'leuke humor' in ncis die ik niet blijk te snappen

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier zit man zijn vanmiddag gekochte fifa 13 te spelen en ik zit wat te lezen hier haha

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik zit op de bank met de pootjes omhoog en een wijntje (was ik heel erg aan toe!) met mijn man naast me, week van Filemon staat aan (gaat nergens over) en af en toe vraagt mijn man of ik het eens ben met de kleur, velgen en accesoires van de nieuwe leasebak.

9. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Toch even vraagje..hij heeft z'n HTC d nieuwste..en hem er dus naar gevraAgt en zegt dat die zomaar daar komen te staan van zijn mail adrs ofzo? Maar dan kan het toch niet in ze oproepen lijst staan die namen..kan toch alleen als je die personen gebelt hebt of zij jou? Geloof er niks van..

10. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.906
    9.429
    113
    Gelderland
    Kindjes liggen op bed en slapen lekker. Vriend is weg vanavond en ik zit lekker op de bank met mijn iPad en een glas rode wijn.

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik zit ook met een heerlijk glaasje wijn op de bank!

12. adi

adi Niet meer actief

Manlief en ik zitten met een wijntje op de bank, hebben net de kerstboom lampjes uit de knoop gehaald (niet echt een klusje als 3 peuters om je heen hangen) en kijken nu naar freedomwriters.

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Baby ligt in bed te 'kletsen'. Manlief is bezig zich klaar te maken om in bed te kruipen. Ik lig al onder de dekens en luister naar het gekwebbel van dochterlief en de protesterende kat, die ook op onze slaapkamer wil, maar dat niet mag. Drie personen is al genoeg.

14. Verox

Verox Niet meer actief

Ik lig op de bank voor de haard te lezen.
    Mijn partner zit aan de eettafel hardop online te kletsen en gamen.
    De platenspeler draait ondertussen een plaatje van The cats.
    Een van de katten ligt op een stoel te slapen.

15. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    John ligt lekker te slapen, manlief spelletje doen, ik forum kijken en ook spelletje doen ;)

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat zou ik echt niet weten meis, ben met telefoons en computers een ramp, kan net de aan en uitknop vinden :)

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Jullie allemaal aan de wijn ??? Ik ga lekker warme chocomelk met slagroom maken en heb net alle aanvragen voor geomantie weer gedaan en zit lekker te kletsen met ml. Alle drie de kindjes liggen op bed :) Kattebak gedaan en gedweild, nu mama-time Heeeeeeeeerlijk

18. sjak

sjak Niet meer actief

;)Haha, zit nu te denken aan een glas wijn...

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik kom van het sporten terug, zit nu lekker op de bank na een lange dag :)

20. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Dochter slaapt, vriendlief pakt zijn spullen in en gaat de hond uitlaten.
    Ik ga tanden poetsen en naar bed, over 7 uur gaat de wekker weer.

Deel Deze Pagina