Ik lig in bed en ben 24 kitchen ant kijken en op mn gsm hier ant rond snuffelen. Manlief is onder met de hond en konijn hihi
Manlief naar werk, kind op bed, diertjes rustig . WiiU is aan het updaten (wat een hel ). Ik op de laptop met op de achtergrond tv zachtjes aan.
Dochter ligt op bed, maar slaapt erg onrustig (erg verkouden, veel hoesten, sliep pas na half 10). Manlief is zich aan het douchen en ik zit met een kop warme chocomel met slagroom (eerder slagroom met chocomel) te zpen Ik hoor net de douche uit gaan, dus we zullen zo gaan slapen, maar ik wil nog niet, de avonden duren veeeel te kort!
Ik lig op bed in de spreidstand (bekken oefening) met de iPad te spelen tot ik 10 minuten heb volgemaakt en m'n striae creme is ingetrokken.
Ik zitnu nog op de bank te zpen, manlief zit naast me op iphone race filmpjes te kijken.... Ga zo mn bed maar eens opzoeken!
Manlief slaapt al 2 uur lang en hoor hem snurken! Volgens mij gaat hij ziek worden, want hij snurkt niet vaak. Ik lig dus al 2 uur saai een beetje tv te kijken en op de laptop. Wacht op mijn beeb wat geboren gaat worden hoopte op 12.12.12 ben benieuwd hahahaha
Mijn dochtertje de borst gegeven en nu lig ik in bed na een lekkere warme douche. Nog eventjes in mijn gsm rommelen en dan slapen.
zou wel gaaf zijn als je zo in dit topic kwam melden wat er op dit moment bij jou gebeurt een bevalling zou zijn Sterkte met de laatste loodjes.
Ik zit lekker ff te relaxen op ZP Vriendlief is zijn kledingkast aan het uitmesten.. (werkelijk waar op dit tijdstip, snap ook niet waarom.. ) Kleine man ligt in de box te slapen.. Kat zit op de kattenbak.. Hond zit bij de deur te wachten tot hij uitgelaten wordt haha
Lig lkkr op bed. halve avond door gebracht bij de tattooshop voor mijn nieuwe tattoo! Dean slaapt. kat ligt naast me. tijd om te gaan slapen!
Leuk topic Hier de kleine man aan de borst, terwijl m'n man slaapt. Hopelijk kan ik z'n voorbeeld zo volgen
Dochter en manlief liggen te pitten en ook ik lig op 1 oor. Heb een avonddienst gehad en kan dan slecht in slaap komen. Dan maar ff zp-en.
Ik lig in bed maar kan niet slapen. Kleine man is snipverkouden, maar sprong net nog niet over het bed heen. Hij is altijd zo vrolijk
man en kids slapen en ik zit hier te genieten van het kerstpakket van mijn man. Heb al zoveel dingen geproefd vandaag, niet normaal. Uhmm chips, belgische bonbons, crackers. Ik kreeg opeens vreetbuien toen ik al dat lekkers bij elkaar zag. Ik ga zo wel lekker naar bedje toe.
Zit al 2.5 uur met mn 2 jarige klaar wakkere dochter op haar kamertje... in t donker maar mevr. Gaat niet slapen.. *zucht*