Manlief is al naar het werk en ik lig rustig wakker te worden in bed met dochterlief ondertussen naast me televisie kijkend naar Bumba
Dochter en man slapen nog, ik lig al 2 uur wakker beetje spelletjes te spelen op de ipad. ( zenuwachtig voor de eerste echo vandaag )
Kinderen eten een broodje bij de tv, ik drink cappuccino. Maak zo de jongste wakker, over een uurtje richting school en psz.
Dochter kijkt winny the pooh. Zoon moet ik nog uit zijn bed halen,. Heb hem al geroepen maar die komt echt nog niet dus zo weer even een paar keer roepen voor ik ontplof haha. Dochter was vroeg wakker 6 uur. Ach alles beter dan 2 3 4 in de nacht van afgelopen week. Ga wel steeds vroeger naar bed haha 11 uur gisteren avond ik red het anders niet meer.
Ik zit wederom in bed te computeren. Of nog steeds bedoel ik. Dadelijk naar zkh,dan gaan ze de IUI inplannen.
Ik zit even voor de tv naar 24 kitschen te kijken vlak voor ik vertrek naar het werk. Ondertussen op de telefoon beetje bijlezen...
Man lief heeft net de honden uitgelaten. Ik ga zo ook opstaan, mijn zoontje wakker maken en mijn 2e gast de eerste is al wakker. Eten en de laatste dingen klaar zetten. DanN zelf omkleden en opmaken.
Man is al even naar zijn werk. Ik zit aangekleed en wel op de bank en naast ZP het nieuws te kijken. De kinderen hebben hun boterham en drinken op. Ze zijn aangekleed en spelen nu met mikado. Zo tanden poetsen, haartjes doen, spullen pakken en naar school.
Man en zoon slapen,dochter is zich klaar aan het maken voor school en ik zit op de bank moe te zijn hahaha
Manlief is zoonlief naar school aan het brengen, mijn hond hangt in de kerstboom en ik ben aan het stuiteren...nou beter kan je de dag niet beginnen
Ik zit al een uur op kantoor. Ml zit thuis beneden met dochterlief een boterham te eten en zoonlief lag nog te slapen.
Manlief ligt nog te pitten, dochterlief zit buurman en buurman te kijken ( geweldig lachen!!) en ik zit wakker te worden met een bakkie koffie en ZP en moed te verzamelen om in te gaan pakken. Nog een paar doosjes met boeken en dvd's en dan alle spullen van dochter en dan is alles ingepakt. Zaterdag verhuizen!
Hahaha, hier ook nog even me-time. Ons meisje ligt half wakker te soezen in bed en ik mag dus ook nog even blijven liggen. Vriend is al naar zin werk en heeft hopelijk een stuk verjaardagstaart gegeten als ontbijt, hij is jarig. Ik lig heerlijk te genieten van het geluid van mensen die naar hun werk moeten, woensdag is mijn vrije dag
Gefeliciteerd met je vriend! Woensdag is ook mijn vrije dag. Ik doe het lekker rustig aan (want; ongesteld ). Vriend slaapt, heeft nachtdienst gehad. De kleine naar school. En mijn stiefdochter verwacht ik zo tegen 10.30. Die heeft examens.
Ik lig met de voetjes op de bank te wachten tot Smoeder komt om naar de Makro te gaan. En heb natuurlijk de iPad op m'n schoot en kijk het RTL nieuws. Daar zegt de klok: 08:55:10
Zit lekker te ontbijten met een bakje yoghurt en honing terwijl kleine man weer slaapt.. Ff lekker relaxen en kijken naar de mensen die voorbij komen door de kou