Naar aanleiding van het AH voordeelpas. Hoeveel pasjes heb jij in portemonnee en welke? Ik heb: * 3 bankpassen * verzekeringspas * bhv pas * bonuskaart AH * sanquin pas * ns kaart * kappers kaart * keurslagers spaarkaarg *karwei kaart * gall&gall kaart * spaarkaart voor de koffiezaak en dan heb ik laatst nog 4 pasjes eruit gehaald en ja ik heb een grote portemonnee
Bankkaart, Oyster Pas, Tesco clubcard, Nectar Card, Boots card, My waitrose card, Costa card, loyalty card van een of ander restaurant in London (kreeg je gratis met twv 20£ punten er op, gratis lunch dus)
Bankpas Duitse bank Bankpas Nederlandse bank Rijbewijs Ikea Family Card 3 Duitse verzekeringspassen (ik en beide zoontjes) Ah bonuskaart
Veel teveel, heb zelfs mijn portomonee er voor gekocht: Id kaart 2 bankpassen Ov. Kaart Ikea Hunkemuller Welkoop Dier all in Ah Donor Bakker Bart 2 zorgverzekering passen(binnen en buitenland) Karwei Gamma En volgens mij vergeet ik de helft maar dat weet ik niet zeker
Zorgpasje Bankpas Idkaart Donorpasje(zo'n kaartje) Karwei Kruidvat DA Ziekenhuispasjes Ov chipkaart voor de bus Ov chipkaart voor de trein Ici Paris
Ik heb een deel van m'n kaarten in een aparte kaarthouder, maar in m'n portemonee heb ik: Rijbewijs, ov-kaart, anwb, verzekering, airmiles, bonuskaart, kruidvat, ponskaart, pinpas en creditcard. En daarnaast nog zegelboekjes voor etos handdoeken, babyzegels en bakker bart.
Bankpassen 2 Zorgverzekering 3 (van mij en de kinderen) Ziekenhuispasjes 4 (3 van verschillende ziekenhuizen van mij en eentje van Milan) Biebpasjes 3 Tennispasje Pasje van zwemles Donor AH Kruidvat Bbms Shoeby Nummer zestien The stone Ikea Gamma Karwei Nog een paar cadeaupasjes En volgens mij vergeet ik nog het een en ander
Veel: - Makro - Sligro - Home Decocenter - De snuffelkelder - Ziengs - Music store - hunkemoller - Karwei - Id kaart - Rijbewijs - ANWB - Shoeby - Kruidvat - Da - Bronkhorst schoenen - Tankpas - Toeganspas voor terrein - Securitas pas voor alarm - 2x verzekeringspas - pas van zwembad - Airmiles - bibliotheek - 3x pinpas - Bonuskaart ah - V&D pasje - Ziekenhuis pasje - Bloedkaart ivm antistoffen in bloed
Pfff niet normaal veel - 2 Pinpassen - Creditcard - Pasje zorgverzekering - Pasje autoverzekering - Donorkaartje - Kruidvat - AH bonuskaart (de oude ) - AZ clubcard - EHBO certificaat pasje - Rijbewijs - Fame klantenpas - Hunkemoller klantenkaart - Kapper klantenkaart - De leukste taartenshop spaarkaart - Love your body kaart van The Body Shop - Sportschool pasje - OV chipkaart Echt achterlijk dit hahaha
Pff, veel te veel Bankpasjes van mij en zoon Zorgverzekeringspasjes van mij en zoon Apotheek Ponskaartjes Supermarkt Parfurmerie bouwmarkten drogisterijen Ikea lingeriewinkels visitekaartjes
Pinpas mijn Pinpas Alicia Pinpas Nando Ah bonus Airmiles Kruidvat 4x Ziekenfonds pas Pasje ziekenhuis mijn Pasje ziekenhuis dochter Zonnebank studio 4x abbo beeksebergen 4x abbo oliemeulen Id mijn Id zoon Id dochter Bieb dochter Bieb zoon Rijbewijs Bankpas die ik nooit gebruik Dan nog mapje met pasjes van verschillende winkels voor sparen of korting en klantenkaarten . Eigenlijk pasjes die ik zelden gebruik
2 bankpassen Rijbewijs Zorgpas Ziekenhuispas Donorpas Ikeapas Wijpas Jonge gezinnenpas Gammapas Praxispas Kruitvatpas Airmiles En nog een paar pasjes/spaarkaarten van winkels Veel te veel dus
Pinpas. Drie verzekeringspassen kids en mijn zelf. Een Ikea pas. 3 Delftpassen., ID en rijbewijs( brommer). Genoeg dus. O ja en een ov kaart. Die anoniem,en.
1 bankpas ah bonuskaart kruidvat vgz van mij cz 2x van de kinderen 3x ziekenhuis pas open32 karwei verz. van fietshulp hunkemoller vd bloemist myway ici paris cadeaupas 2x
Uhm....veel: - 2 pinpassen - bonuskaart - air miles kaart - kruidvat voordeelpas - ici paris pas - karwei kaart - verzekeringpas - ikea family kaart - reisverzekering pas - da pas - ov pas - v&d vip pas - id kaart - rijbewijs En vast nog meer