geen baby, dan nog maar een hondje

Discussion in 'De lounge' started by aly, Nov 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    gister hebben we gepraat met een hondentrainer, terwijl de honden speelden. mijn man was ook gelijk entosiast. ik zei tegen mijn man als we geen kids krijgen, dan zoeken we nog een hondje uit het asiel. vanmorgen weer met onze daisy naar het veld, met de bal gooien, maar ze vond het nu niet zo leuk als gister met die andere honden.zie foto album.
    we zijn nu al 2,5 jaar bezig, we zitten zinds kort in de mmm, ivf zie ik niet echt zitten, dat is zo zwaar, respect voor degenen die het wel doen.

2. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    Leuk toch nog een hondje erbij...en tuurlijk is het geen vervanging van een kind maar kan me goed voorstellen dat je er nog eentje bij neemt...hoe meer zielen hoe meer vreugd toch...

3. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    lydia nee een hond is voor mij geen kind. ik durf het nu nog niet aan[ een hond erbij] stel dat ik nu zwanger ben. dieren zijn wel een leuke afleiding en hebben zorg nodig, voel ik me toch nog nuttig. ik heb dit jaar al 3 konijnen van anderen overgenomen.

4. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    wij hebben ook 2 honden zie mn album en een kind en we gaan voor de 2e...het is best druk maar ook wel leuk en of je er nu 1 of 2 uitlaat toch...

5. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    leuke honden en zoon lydia, heb je wel gelijk in hoor ik moet er toch voor daisy, een eigen speelkamaraatje voor haar is wel leuker voor haar. moet ik nog even overna denken.

6. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    Je bent al overstag hoor hahaha...succes met uitzoeken..

7. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,269
    6,800
    113
    leuk hoor, nog een hondje.

Jullie huidige hondje lijkt veel op die van ons( zie album)

Ik kan mijn lieve mister niet kwijt, maar ik weet, omdat ie zo lief en en lekker speels, dat het voor jullie hondje echt een kameraadje zou kunnen zijn.

Succes met het kiezen van jullie nieuwe bewoner, ;)

8. vissie26

vissie26 Actief lid

Sep 15, 2006
    272
    0
    0
    Ik heb ook 2 hondjes (jack russels) Gezellig hoor. Elke dag speelkwartier in huis. Dan spelen ze samen. Leuk hoor :D

Succes met uitzoeken he en laat je weten wat voor hondje het is geworden :)

9. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    Mijn buren hebben inmiddels drie honden (deense dog, en twee labradors) die laatste labrador hebben ze min of meer als troost genomen omdat het na 4 jaar nog steeds niet gelukt was!

Je raad het waarschijnlijk al..... 2 maanden later was ze spontaan zwanger!

10. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,269
    6,800
    113
    Dat is positief,

Duimen dat het bij jou ook zo gaat, aly :thumup:

11. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D zeer positief!

Het is alleen wel wat krapjes in huis! hahaha, maar het gaat prima samen hoor, 3 honden en een kleine meid!

Dus.... was niet is, kan nog steeds komen!

12. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Ik heb ook een hond en het is voor mij ook net een kind.

Ik weet wat je voelt, succes met je beslissing.

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Wij hebben ter invulling van een miskraam een hondje genomen haha zei wil toch me zorg gevoelens uiten en we hebben een heel druk beestje en super lief. en het lijkt net een kind want het ligt altijd in je armen op zijn rug heeft ook heel lang de fles gehad want dat rare beest vond babyvoeding heerlijk.

14. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    dames bedankt voor de reacties !
    vissie26 die van ons is ook een jack russel,echte adhd, lekker druk.
    bosi333 is dat niet een rottweiller ? ze zijn ontzettend mooi!
    ik heb me afgelopen jaar met de konijnen bezig gehouden, konijnen koppelen, dat heeft ook niet tot een zwangerschap geleid, geeft niet.
    we hebben al even bij asieldieren op internet gesneupt, mijn man heeft al een mooie gezien.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,269
    6,800
    113
    Ha ha, nee hoor, een klein boerenfoxje. Lijkt erg op een jackrussel, maar dan met lange benen.

Druk, druk druk druk, maar erg lief!

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Wij hebben sinds vorige week ook een tweede Jack Russel pup :D Ben er helemaal blij mee. De oudste moet er nog erg aan wennen, maar dat gaat vast goed komen!

Suc6 met uitkiezen. Je man heeft wel al een mooie uitgezocht ;)

17. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    @ Ali ow een Benne Senner zijn volgens mij wel echte goedzakken leuk hoor is het een reu of een teef en hoe oud is tie gaan jullie kijken?

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Als je twijfelt over een tweede hond zou je ook kunnen kijken of puppywalker zijn iets voor je is. Dan heb je wel twee honden maar het pupje dat je er dan bij krijgt, voed je op tot blindegeleidenhond. Als het hondje 1 jaar oud is, gaat hij weer weg. Wij hebben het 2 keer met heel veel plezier gedaan. Meer informatie vind je op www.martingaus.nl

19. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    ja mooi he Lydia, het is een reu en is 7 jaar, maar ze hebben daar ook veel beagles zitten en dat vinden we ook mooie honden. als we er 1 bij nemen moet daisy goed met die andere overweg kunnen. als we gaan kijken, komt er ook 1 ben ik bang.
    ElviraR, o lekker druk zo'n jonge pup.
    Pendrag wij voeden de puppen niet streng genoeg op, ze mogen te veel. ik vind het wel heel goed werk hoor. vind je het niet moeilijk om zo'n hond dan weer weg te doen ?

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Nee, als je het vooraf weet, vind ik het niet zo moeilijk. Tuurlijk is het moment zelf wel lastig en mis je je hondje in het begin maar ons is het goed bevallen. Als we in de toekomst de mogelijkheid weer hebben, doen we het zeker weer.
    En over streng gesproken: de pups moeten heel consequent worden opgevoed en veel leren. Hier krijg je volop ondersteuning bij. Maar alles dmv een positieve leermethode. Heel leuk om zo met je hond bezig te zijn.

Wat je ook doet, heel veel plezier met jullie gezinsuitbreiding!

Share This Page