wat gebeurt me nu....telt deze??!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door tlc81, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Wauw, gefeliciteerd!! Mijn duimen draaien voor een goede zwangerschap!!!!!

Heb je vandaag opnieuw getest?

2. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Ja, vandaag opnieuw getest.
    Ongeveer hetzelfde resultaat. Maar HCG verdubbeld om de dag, dus weet dat het nog niets hoeft te zeggen.
    Het rommelt behoorlijk in mijn buik, maar dat kunnen net zo goed de zenuwen zijn, haha.
    Het gevoel van een naderende menstruatie kan erbij horen, toch?!
    Ik ben echt 1 brok onzekerheid op het moment!

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Meis lijkt me heel normaal dat je op bent van de zenuwen.
    Ja hoor dat het rommeld kan heel goed.
    Meid ik hoop heel erg dat jullie over 8 maanden een gezond kindje vast mogen houden

4. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan goed begrijpen dat je je onzeker voelt nu, tis ook wel echt heel erg spannend! Ja dat gevoel van een naderende menstruatie hoort er idd bij, dat blijft ook nog wel even als je zwanger bent. Mijn gyn zei dat dat een goed teken is, want dan groeit je baarmoeder :)

Als ik jou was zou ik echt even een CB digital (met indicator) doen joh, dan weet je t zeker, geen gedoe met streepjes kijken! ;)

5. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    een digitale durf ik nog niet! Er heeft te vaak "niet zwanger"gestaan... Die doe ik bij een knalstreep. Ik ben er wel van overtuigd dat er "iets" aan de hand is, maar of het goed is en blijft ontwikkelen is de vraag....
    Tja, na bijna 4 jaar word je heel voorzichtig. Mede omdat ik dit dus 2x eerder heb gehad. Maar dat jullie de test ook duidelijk positief vinden, doet me goed!

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Owh wat hoop ik voor jou dat dit goed blijft gaan. Het lijkt me bijna onwerkelijk na zo'n lange tijd. Heel veel geluk!

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nou meis ik weet zeker dat er dan staat zwanger!

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd mooie streep hoor en ik duim voor je dat alles goed blijft gaan.

9. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap ik heel goed hoor dat je dat niet durft, want het is idd vreselijk om weer die woorden 'niet zwanger' in beeld te zien..
    En naar de huisarts gaan bloedprikken? Dan weet je diezelfde dag vaak nog de uitslag... Misschien vind je dat minder eng dan zelf een digitale test doen?

10. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Ooooh mijn duimen draaien voor je!!! Ik zie een 2e streep, duidelijk :) Snap je angst heel goed, erg herkenbaar.

Duimduimduim!

11. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Dat is ook een goed idee Bueno, maar we gaan zometeen een paar dagen weg. Dat hadden we al geboekt. Ik wacht af. De andere keren werd ik 2 dagen later ongesteld. De testen gaan mee, we zien wel. Op het moment is het verstand aan het woord, niet het gevoel ;)
    We gaan lekker weg. Als het goed gaat is het een geweldig kadootje. Anders weten we in ieder geval dat mijn eicelletjes zich nog wel laten bevruchten. Dat geeft hoop voor een volgende behandeling.

12. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Spannend hoor meid! Het is jullie gegund!

Fijne vakantie!

13. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga duimen voor je! wat zal dat super zijn zeg! in mijn ogen is hij positief maar ik snap je angst.
    Fijne dagen en ik hoop dat je terug komt met een knal streep!

14. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wow ik zie ook een streep hoor. Ik zal voor je duimen dat de testen steeds duidelijker worden en er op een digi test ZWANGER komt te staan. Geniet van de paar dagen weg.

15. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Dat is best een duidelijk streepje, maar ik snap je angst! Hopelijk is dit gewoon lekker een plakbeebje :) fijne vakantie!

16. freck

freck Actief lid

15 jul 2012
    235
    0
    0
    Gefeliciteerd!!! Je bent zwanger!! Ik hoop ook dat alles goed zal gaan... wat een wonder na zo'n geschiedenis... het is jullie van harte gegund!

17. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik duim ook voor je het mag eens gewoon goed lopen !!!

Maar alvast een welgemeende PROFICIAT !!!

18. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Ik duim voor julle!

19. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Meestal ben ik stekeblind voor vage tuurtestjes, maar hier zie zelfs ik een licht streepje. Voorzichtig gefeliciteerd! Het blijft natuurlijk ng even spannend. Ik neem aan dat je vanwege je voorgeschiedenis wat eerder een echo krijgt? Het zou fijn zijn als je over een week of drie een kloppend hartje kunt zien.

Ik zou de testjes trouwens niet meenemen op vakantie, als je het kunt opbrengen. Even een beetje rust en afstand kan juist wel lekker zijn. En des te donkerder is de test als je weer thuiskomt!

20. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    gefeliciteerd hoor! Ik hoop dat het een plakbeeb mag zijn :)
    Veel succes!

Deel Deze Pagina