Geniet van je daagjes weg en probeer het een beetje los te laten, ja klinkt onmogelijk natuurlijk. Wel gefeliciteerd en ik duim voor een plakbeeb xxxxxxxxxxxx
Tlc!!!!! Whaaaaaaaaa!!! Je bent zwanger!! Och tis jou zo gegund, ben zo blij voor je!! Loslaten gaat niet lukken, kan ik je nu al vertellen . Kom je je volgende testje ook ff spammen hier???
ws waren dat dan vmk's. Sorry dat ik zo hard ben, maar altijd als ik lichte streepjes had met vk waren het vmk's. Als je echt niks geen hormoon hebt komen er geen streepjes.
supergefeliciteerd, dit is echt een positieve test! hopelijk blijft het plakken en heb je over een aantal weken een supermooi kloppend hartje!
Jaaa! Ik ben echt zwanger! Uiteindelijk gisteren pas een CB kunnen doen en die gaf zwanger aan, 2-3 weken na de bevruchting. Dat kan wel kloppen. Jeej, ik ben zoooo blij, maar zo vreselijk onzeker nu! Heb werkelijk geen idee of wat ik voel of juist niet voel normaal is...... Allemaal bedankt voor het meekijken!
Ontzettend gefeliciteerd!!! Het is je van harte gegund! Ik hoop echt dat alles goed gaat. Liefs Lappie
Nou dat lijkt me positief! Ik lag bij de gyn met de benen wijd, kennis gemaakt met de eendenbek en we hadden een vervolgafspraak om te bespreken hoe verder... Twee dagen later teste ik positief! Goeie gyn was dat! Whahahahaaa...