Hahaha! Lekker voor je vleesetende plant. Ik heb hem wel gezien, vond het reuze interessant, we hebben er ook een foto van. Hij was alleen wel verkalkt.
Ja idd ik lag daar vreselijk misselijk te zijn en dat deden ze dus bij mij ook al...blegh... Zat ik echt op te wachten op dat moment. Bij de 2e trouwens niks gehoord of gezien (gelukkig) over placenta...tenminste kan t me niet herinneren. Dachten zeker dat ik die al de eerste keer gezien had dus hoefde niet meer ofzo.
Ik heb trouwens 2x een keizersnee gehad en ze hebben me beide keren niets gevraagd (had ook geen behoefte overigens) en hebben het ding blijkbaar heel discreet weggewerkt...
En wat voor gyns zijn dat, die zeggen dat je het in een bloempot moet doen? haha ik zie het mijn gyn echt niet zeggen
wat een humor! Ik zou 'm zeker wel willen zien. Maar begraven...? Zonde Maak er wel saucijzebroodjes van voor het kraambezoek ale: en dan na een paar weken het recept sturen...
ik weet niet of het zo'n goed idee is om het aan je hond te geven! zit de geur van t je kind ook aan he! en op de ene site word gezegt van wel,en op de andere van niet. maar ik zou het never nooit doen,tis één en al bloed,en als een hond eenmaal bloed geproefd heeft dan zit het niet goed zeggen ze! dus dat risico zou ik niet durven lopen! en ook wel heeeeeeeeeeeeeel goor ale: :-#
jah dat begrijp ik,dat het hier als grap bedoelt word,maar het gebeurt zeker wel dat het aan de hond gegeven word,heb er ook dingen over opgezocht omdat ik zelf ook een hond heb,en vroeger werd het veel gedaan of het nu nog gebeurt ik weet het niet,maar ze zijden dat je kind en hond een betere band zouden krijgen geloof jij het?nou ik ook niet! was ook niet saggie bedoelt ofzo
Oei dan zit ik met een probleem... mijn honden krijgen alleen maar vlees en dus ook bloed... Hihi is een hardnekkig kletspraatje wat mensen helaas nog steeds geloven. Maar ondanks dat onze honden dus vlees krijgen zou ik zelf het absoluut niet geven. Het is niet geheel gezond en daarbij vind ik het beetje weerzinwekkend en oneerbiedig. Je kindje heeft er al die tijd in geleefd en dan gooi je het in de tuin als hondenvoer.... Qua connectie geur van het kind en het eten is vergezocht. Een hond weet heel goed het verschil tussen een mens en zijn voer.
Ik geloof dat t idee er achter was dat als de hond zou zijn bevallen hij dit ook met de placenta's van zijn babytjes zou doen. Daar door zou hij jou babytje dan ook als t zijne beschouwen en het niks aan doen. Maar ergens denk ik dat die hond wel weet of zij of jij bevallen bent...en wat nou als je een reu hebt? Gewoon beiden rustig aan elkaar laten wennen en de hond niet overal bij weg sturen en even veel aandacht geven als anders. Maar ook zeker niet beiden in de kamer alleen laten. Lijkt me n betere optie
Wij ook! Niks geen IEIIIIIWWWWWW Nee mooi, daar heeft mijn meisje ingezeten! En bij ons staat het ook op de foto!
jah vers voer is iets anders als een vieze bebloede placenta.. mijn staffie krijgt hem niet ga toch het risico niet lopen,dat 1van die dingen wel waar is! ze mag strax lekker aan de kleine snuffelen en likjes geven maar daar is het mee gedaan! jah vind het ook raar om zoiets waar je kind dus 9maanden in geleeft heeft aan een hond te geven! en als ik de hond was trok ik mijn neus ervoor op! maar die van mij eet alles dus dat zou er ook wel in gaan
ik ben in een kraamhotel bevallen en daar werd hij verpakt en toen zij de verloskundige tegen de assistent "gooi maar in de vriezer". ik snap nog steeds niet waarom haha maar hoop niet dat ze er soep van maken want zag er uit als een reuze lever. ik moet wel zeggen dat er complicaties waren met de navelstreng, namelijk een prop waardoor hij bijna dicht zat (kwamen ze pas achter na de bevalling) en misschien hebben ze hem gebruikt om te onderzoeken en meer er over te leren (wetenschap). nou ja wat ze er ook meegedaan hebben mis hem niet hoor haha ben als blij zat dat ondanks dit voorval me meisje een beetje klein (46cm) maar wel kerngezond op de wereld kwam dus mijn placenta is een applausje waard
Wij hebben er telkens een boom op gezet. Ik dacht eens gehoord te hebben dat je aan de groei van de boom kan zien hoe je kindje zal groeien. Dat is een oud volksgeloof. Nu sttan hier dus twee bomen in de tuin, een eikenboom voor Tisse en een linde voor Liene. Liene gaat nu elke avond met haar gietertje de twee bomen gieten. Extra leuk vind ik dat Liene haar boom een kindje (scheut) is van mijn boom (die staat bij mijn vader met mijn placenta onder). Maar opeten, hmmm, nee, niks voor mij! Saartje