Wat gebruik je aan verzorgingartikelen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Prettykitty, 29 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    (Dag)crème voor mijn gezicht,
    shampoo en crèmespoeling voor mijn haar
    Olijfzeep of (voordat ik zwanger was) douchegel
    Deo en tandpasta.

That's it.

2. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Shampoo, conditioner, haarcreme,
    Ochtend; gezichtsreiniger, gezichtsolie, dagcrème of zonnebrand, make-up of niet
    Avond: reiniger, vitaminespray, nachtmasker

Verder enzymatische peeling, groene kleimasker, 5 min masker.

Gelukkig doe ik dit schema al heel lang en duurt het niet lang...
    Hoe laat het ook is, 's avond reinig ik altijd!

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Shampoo, douchegel, tandpasta en deo. That's it. En een enkele keer handcreme.

4. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Dagcreme, nachtcreme/vitamine E olie, stuk zeep, shampoo, tandpasta, deo. Soms bodylotion, vergeet ik vaak.

5. beccie

beccie Niet meer actief

Douche-gel, shampoo, conditioner, dag-crème, soms bodylotion, af en toe handcrème, tandpasta. oh ja en ook deodorant.
    en qua make-up niet zo heel veel. alleen mascara gebruik ik elke dag.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh heb je even? :roflmao:
    Haar: masker ( olaplex ) zilvershampoo en conditioner. Mousse op de aanzet en olie in de punten.
    Gezicht: reiniger, exfoliant, toner, serum, dag of nachtcrème en overdag een zonbescherming. 2 x per week een masker van Lush of een overnight mask van Clinique. 1 of 2 keer licht scrubben, om de dag even mijn lippen scrubben.
    Lichaam: 2 x per week scrub, douchegel natuurlijk en olie voor na het douchen.
    Tandpasta, deo etc is sowieso standaard toch? Haha.

7. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Micelair water om mn gezicht te reinigen. Dan een dagcreme.

Shampoo voor gekleurd haar. Duurste wat ik gebruik ;) van kerastase.

Een lotion voor de straie op mn buik.

Douche mouse, tandpasta en deo. En mondwater.

8. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Haar: shampoo en kokosolie, soms een haarmasker.
    Gezicht: reiniger, toner, moisturizer, exfoliant, zonnebrandcrème.
    Lichaam: douchegel en bodylotion, creme voor mijn voeten, handcreme (bij droge handen) en dat was het volgens mij.
    Oh en natuurlijk deo, tandpasta, flosdraad en soms mondspoeling.

DastyQueen vindt dit leuk.
  9. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Douchegel of zeep.
    Shampoo +conditioner
    Cleanser gezicht
    Dagcreme

Makeup: eyeliner, mascara, wankbrauwpoeder, wat blusher en lippenstift.

Nagels en huid niets.

Antitranspirant en af en toe een extra spuitje deo. Natuurlijk ook tandpasta.

10. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Tandpasta
    Shampoo
    Doucheolie
    Gezichtsreiniger
    Dagcrème (als ik t andere topic geloof kan ik er beter mee stoppen).
    Geurtje
    Deo

Als ik het niet vergeet dry oil als bodylotion en in mijn haar. Bodylotion krijg ik zo vaak van mn moeder en smeer ik zo weinig dat ik er een winkel mee kan vullen :roflmao:

Als ik werk nog foundation en mascara en met een feestje nog eyeliner en lippenstift.

11. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Gezicht, elke avond cleanser en op en af creme of olie of dag/nacht creme. Net hoe het uitkomt. Soms een maskertje en 2x in de week een peeling. En als makeup meetelt dagelijks mascara, wenkbrouwpoeder en lipgloss en als ik er zin in heb dan smeer ik mijn gezicht dicht met foundation, consealer, contourpoeder, highlight poeder, eyeliner. Maar voor dagelijks kost dit me te veel tijd.

Lichaam, douchegel, bodyscrub, deo, bodylotion of bodybutter, Voetencreme en parfum!

Haar shampoo, conditioner, stay in conditioner, serum, voor het fohnen/krullen/stylen heat protector, seasalt spray, volume poeder, soms droogshampoo als ik lui ben en eens in de week een masker (voor mijn haar gebruik ik alleen producten van de kapper).

12. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.049
    16.562
    113
    Voor mijn haar, shampoo, conditioner, haar masker (1 keer in de 2 weken), Serum voor het style of extra krullen van mijn haar, serum dat als het vochtig buiten is het niet gaat pluizen en krullen wie dat heeft bedacht 100 maal dank(!) anti klit spray, ( werkt super trouwens) haar lak en soms de gel van mijn man. :|

Voor mijn lichaam ben ik nogal saai, dove douche gel en soms een scrub, deo en parfum.

En als laatse voor mijn gezicht, van foundation tot mascara en alles er tussen in. Scrub en spul om de make-up eraf te halen.

13. HvO

HvO Niet meer actief

Shampoo, conditioner en heatprotector.

Doucheolie van Rituals.

Facewash.

Deo.

En tandpasta natuurlijk.

Make-up.

Ik neem mijzelf altijd voor om bodylotion, handcreme of vaker dagcreme te gebruiken. Maar ik heb een hekel aan het laagje wat je op je huid krijgt en vergeet het dan vaak ook gewoon.

14. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Haar: shampoo cremespoeling masker en leave in voeding en soms een serum

Gezicht: make up remover gezichtscrub facewash tonic dag en nachtcrème en oogcreme lippenbalsem tandpasta soms masker.

Lijf: bodyscrub douchegel en bodylotion soms hand of voet scrub

Verder: nagellak en remover zeep om m’n handen te wassen handcreme zonnebrand make up...

15. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Gezicht: facewash, dag- en nachtcrème voor de zeer gevoelige huid, make-up.

Lichaam: scheergel, douchecreme en bodycreme van Nivea Soft.

Haar: shampoo, conditioner en af en toe een haarmasker als ik veel stylingprodukten heb gebruikt.

Verder deo, tandpasta, flosdraad, handcreme en vaseline voor droge lippen. Op het moment ook Purelan zalf vanwege de borstvoeding en Bepanthen baby smeer ik werkelijk overal op, kloofjes, droge plekjes, schrale huid. Topspul.:D

16. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Gezicht dagcreme (meer om te zorgen dat huid niet droog wordt ivm eczeem)

Op mijn lichaam niks. Geen bodylotion, geen douchegel ed...Soms een beetje vaseline in de winter.
    Wanneer de zomer begint en de zon schijnt verdraagt mijn huid weer iets meer.

Haar: op dit moment best wat omdat ik op dit moment van bruin naar blond ben gegaan.
    Dus shampoo, cremespoeling, haarmasker, uv spray en eens per week warme kokosolie.

17. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.191
    823
    113
    Gezicht:
    Dagcreme (die ik ook voor s nachts gebruik ;) )
    Lotion om make-up te verwijderen
    Vochtinbrenger voor na het douchen
    Concealer, beetje foundation, mascara, in het weekend oogpotlood. Soms vaseline voor droge lippen.

Lichaam: eigenlijk niets, soms vochtinbrenger voor na het scheren en deo natuurlijk

Tandpasta, soft pics voor flossen. 1x in de zoveel jaar whitestrips

Haar; shampoo, conditioner voor in punten, hittebeschermer als ik de krultang gebruik.

Heb mn haar lang laten groeien maar morgen gaat de schaar er weer in...

18. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.191
    823
    113
    Hoe is het bevallen om van bruin naar blond te gaan? Ik ben van donkerbruin naar donkerblond gegaan (ballayage) en heb er spijt van. 2x terug gegaan naar kapper omdat ik niet tevreden ben over de kleur. Dit weekend ga ik er een heel stuk af laten knippen...

19. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ja goed!
    Ik heb het zelf gedaan.
    Heb allemaal spullen ingeslagen bij een kapperswinkel en heb alles in de blondeer gezet.
    Daarna net een asblond erover en gister wat highlights erin gezet.
    Ging prima!

Wat is er mis met je kleur? Oranje, geel?

20. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Shampoo, conditioner, soms een scrub, soms een masker. En douche foam ♡ (liefst van rituals) Daarna een bodylotion.

Qua make up vaak alleen beetje mascara en foundation. Als ik niks hoef draag ik geen make up. :$

In mijn haar doe ik nooit iets tenzij een feestje. En uiteraard tandpasta en soft picks.

Deel Deze Pagina