Onder de douche: shampoo, zeep, douchegel Daarna deo, dagcreme en tandpasta. Haar: anti klit spray, daarna hot&straight spray voor het föhnen en stijlen, dan haarlak. Make up: oogpotlood, mascara, foundation. Ik gebruik bijna alleen simpele huismerk producten van Kruidvat, alleen voor mijn haar niet. Geen bodylotion, scrubs en olie.
Douchen: shampoo, conditioner, douchegel, gezichtsscrub; Haar: zeezoutspray, kroes-control; Gezicht: BB-creme als ik vlekkerig ben, make-up en billendoekjes om de make-up weer weg te halen; Make-up: altijd een beetje oogschaduw, eyeliner en mascara! Lipgloss of lippenstift als ik "zo'n dag" heb, nagellak als het bij de outfit past. Huid: handcreme (ik werk veel met klei, dus dat moet ik goed bijhouden), bodybutter of -lotion. Verder tandpasta en deodorant.
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een precleanser en een gewone cleanser? Ik heb nu al twee deze week gehoord dat ik het best ook een precleanser kan gebruiken. En welke is goed? Normaal gebruik ik dermalogica.
Haar: (natuurlijke) shampoo Lichaam: (natuurlijke) deo en tandpasta. That's it. Al die crèmes en lotions vind ik maar vies en glibberig en dan moet je er ook nog tijd en geld (en milieu) aan besteden ben al blij dat ik af en toe tijd neem om te douchen
Douchen: Shampoo, conditioner, scheerspul en douchegel. Haar: Olie, mousse, haarlak Gezicht: Beauty flash balm van clarins (soort van alles in 1), reinigingsmelk. Soms ook een paar druppels gezichts olie voor het slapen gaan. Make-up: Alles. (Van lippenstift tot aan highlighter.) Uiteraard gebruik ik ook deo, tandpasta en alle basis dingen.
Zelf gedaan? Dat durf ik dus echt niet! Ze hadden het ontkleurd en toen een toner erover. Een beetje honingblond terwijl ik dat niet wilde, die warme kleur stond me niet. Dus terug gegaan en nog een toner eroverheen gezet die weer wat meer bij mn eigen haarkleur past. Het was een ballayage dus gelukkig niet mn hele haar. Heb er 2 weken mee rondgelopen en het was alleen mooi als ik het met de krultang deed. Maar dat ga ik niet elke dag doen (niet elke morgen tijd voor en slecht voor je haar) dus nu heb ik het af laten knippen, net boven de schouders. Nu kan ik er weer veel meer mee en ben ik het grootste geblondeerde deel onderin kwijt.
Haar: , Antiklit spray, volumespray wat beschermd tegen warmte mousse en haarlak na het douchen. Als ik niet kan douchen van een olie en haarlak. Heel soms een haarmasker. Lichaam: alleen als ik er aan denk en tijd heb: bodylotion of olie(Zwitsal of therme). Bodyscrub, shampoo, cremespoeling, rituals douchecel. Soms babyolie tijdens het scheren maar meestal met douchecel. Gezicht: soms dag en nachtcrème tijdens de douche wassen met een fasewash en make Up eraf met een geZichtslotion. Ik gebruik ook tandpasta, handcreme, labello en altijd parfum en deo!
Douche: shampoo, conditioner, scrub, peeling voor gezicht, soms masker Na douche: spray in mn haar ter bescherming fohn, dagcreme/nachtcreme, oogcreme, body butter of body oil. Hydraterend gezichtsmasker 1x per week. Verder: -gezichtsreiniging (milk en tonic) -soms mousse in mn haar -make-up (alles zo'n beetje, maar wel altijd naturel tinten) -nagellak -spf15 lippencrème. -tandenpoetsen -in de zomer vaak voetscrub en voetencrème. -deo -parfum
Gezicht: dagelijks sochtends met een speciale gel tijdens het douchen reinigen en daarna insmeren met dagcreme. Savonds met een reinigingsmiddel schoonmaken en nachtcreme. Verder 2 keer per week een maskertje Lichaam: douchegel en 2x per dag bodybutter. Haar: shampoo en arganolie en 2x per week een masker. Voeten: om de dag insmeren met vaseline. Handen: tig keer per dag handcreme.