Hallo!! Mijn tweede bericht gaat gelijk over iets wat jullie misschien al heel vaak hebben besproken maar ik vroeg me af wat de voor en nadelen zijn van een grote of kleine luiertas en wat jullie aanraden.. of misschien wel allebei??
Wat mij betreft kan een luiertas nooit groot genoeg zijn! Zeker met baby's wil je toch graag een extra verschoningssetje meenemen, voor het geval dat de poep overal zit.. En flesjes, melkpoeder, slabbetjes e.d.. En nu m'n dochter wat ouder is neem je al snel wat speeltjes, drinken, koekje, eventueel een potje e.d. mee. Maar je krijgt natuurlijk wel hetzelfde effect als bij een handtas (bij mij althans); hoe groter je tas, hoe meer onnodige dingen je erin gaat doen. Succes!
O, hihi.. dat herken ik wel ja, hoe groter hoe meer je meeneemt.. heb wel een leuke my ruffle tas gezien bij een vriendin, die was wel heel groot maar dat heeft dus wel voordelen. Nog mensen met andere tips?
Hallo!! Beetje impulsief maar heb maar gelijk BESTELDDD en volgens mij word die geweldig!! heb er gewoon een autootje op laten zetten. Volgens de site is de tas 32 x 51 x 16 cm.. niet de grootste maar wel voldoende denk.. bedankt voor de reacties!
Josephine: volgens mij is dat wel een fijn formaat en vind hem er wel leuk uit zien qua model! Maar heb je wel specifiek een luiertas besteld, of echt als een "normale" tas? Want ik denk dat het wel handig is om er dan nog een stoffen onderleggertje bij te kopen. Meestal zitten die standaard in een luiertas, bedoeld om je kindje op te leggen tijdens het verschonen. Zeker in het eerste jaar is dat erg makkelijk!
Hallo!! bedankt voor je reactie. Heb deze besteld, heb ik dan een onderleggertje of zit die daarin? dat zou wel fijn zijn..
hier een grote, maar er moeten dan ook voor 2 kindjes pampers etc in, voor lydia altijd schoon setje kleren (madammeke poept graag uit de luier ) en als we een dag weggaan voor daniel ook extra kleerjtes en fles drinken etc... Toen lydia er nog niet was had ik op het eind voor daniel 2pampers en doekjes gewoon in mn handtas, maar dat gaat nu toch niet meer passen...