Wat gebruiken in maxicosi? (deken/voetenzak)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door FutureMama81, 17 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hmm, tja, dat ligt dan echt gewoon aan de ouders hoor ;)! Juist ook bij de voetenzak kan je lekker de rits even open doen, evt de hele bovenkant los maken en eraf doen of gewoon half en dan omklappen.

Wij deden het toen ze iets ouder waren altijd zo als we in de auto waren bijv, dus van huis tot auto of van winkel tot auto of net wat. Dan dus gewoon het dekje eraf gezien het in de auto niet koud is, en dan als je weer uit de auto gaat weer even dicht ritsen.

Kortom, wij hebben de voetenzak in gebruik net zoals jij die wrapper ;)! Het kan dus wel, maar dat mensen het niet doen is wat anders. Heb ook genoeg mensen gezien met zo een wrapper achtig ding waarin de kindjes lagen te 'stikken' omdat het warm was maar mama/papa het niet even 'los' deed ;)!

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.077
    3.866
    113
    Ik gebruik een voetenzak, die van Wallaboo. Heerlijk ding. Bij mijn dochtertje had ik de eerste 3 maanden een dekentje, want zo'n voetenzak leek me onzin. Maar dat dekentje trapte ze binnen de kortste keren los.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Bij de Pebble hoeft het ronde gedelte niet in de zak, omdat ie plat en rond is waardoor het hoofdje die ondersteuning altijd behouwd.

4. erwtje

erwtje Actief lid

7 dec 2008
    226
    0
    0
    Wij hebben veel gehad aan de puckagogo van puckababy.
    Nu heeft ons ventje een vestje/jasje aan met een dekentje over de voetjes.

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb de babynomade van Redcastle, een wikkeldeken, ideaal!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wij gebruiken de lodger shelter...

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Wij ook! Echt een heel makkelijk ding. Wij zijn gisteren voor het eerst op pad geweest met Milan en het werkt echt heel makkelijk.

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Die Puckagogo lijkt me idd ook ideaal! Heb hem gevraagd voor kerstmis en anders ga ik hem zelf halen. Vind hem ook heel mooi trouwens en lekker zacht.

9. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb de Lodger over zn beentjes.. en nu met deze kou leg ik t fleecedekentje van de quinny speedy er nog onder.. Drie laagjes over de benen.. die blijven wel warm heb ik gevoeld:)

10. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Heb toch even gemaild met maxicosi zelf over de hoofdverkleiner in de pebble, hij moet dus wel in de voetenzak en niet eronder zoals hier werd gezegd.

11. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Wij hebben de voetenzak van mc gekocht voor in de maxicosi (elke andere voetenzak kan natuurlijk ook). Lijkt ons ideaal omdat je hem helemaal los kan ritsen, half dicht kan doen en helemaal dicht kan ritsen. Ook hebben we een puckagogo (heerlijk zacht en warm) en vragen we ook nog een lodger. Maar die zijn ws meer voor in de kinderwagenbak dan voor in de maxi cosi!!

12. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    Ik vind een voetenzak echt een topper, een deken lijkt leuk tot 2 maanden, dan schoppen ze hem eraf, of je hebt een luie baby ;) :) maar Dewi deed het wel, was heel blij met de voetenzak. Alleen de prijs is veel te duur!!!

Persoonlijk vind ik de lodger niet echt nodig. Ik heb hem nooit gemist, had geen idee gehad wat ik daar mee moest.

13. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    Hij schijnt wel goed in de maxi cosi te kunnen hoor, maar daar had ik dus al een voetenzak voor.

14. veven

veven Lid

30 nov 2009
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik stel mijn vraag even hier..
    Mijn baby word in juni geboren, heb ik dan een voetenzak nodig voor de maxi cosi? Kvind ze namelijk best wel aan de prijs en zonde als ik heb niet zou gebruiken..

Wat vinden jullie? Andere moeders met een zomerbaby die hem wel veel gebruikt hebben??

Deel Deze Pagina