ik koop steeds iets anders, maar vaak gebruik ik een shampoo van natusan( paarse fles) die ruikt erg lekker en zwitsal goedenacht met lavendel voor in het water ook omdat het zo heerlijk ruikt. Sascha heeft ook geen droge huid meer, toen ze dat nog wel had gebruikte ik balneum
Evy baddert in Natusan. De gewone of "bedtime bath". Die ruikt lekker, en ze wordt er inderdaad heel rustig van.
Beetje badolie van Zwitsal en wasgel van Zwitsal... en 1x in de week wassen we zijn haar met Shampoo! Gelukkig geen last van droge huid o.i.d. , dus smeren weinig na me creme's of olie's.
Meestal een beetje balneum olie, na zijn badje smeer ik hem in met Zarqa olie als hij nog helemaal nat is. Dan afdrogen en is hij superrrr zacht
Ivm eczeem gebruik ik altijd Zarqa. Heel erg zacht voor de huid. Zwitsal ruikt wel lekker, maar is niet altijd goed voor gevoelige huidjes hoor.
Ik was Elian met Natusan top till toe. Makkelijk, kan ik ook zijn haartjes mee wassen. In bad heeft hij verder meestal alleen water maar ook weleens Natusan schuim met lavendel lucht waar ze beter op zouden moeten slapen. Ruikt heerlijk!
Sinds kort bad en shampoo van Zarqa. Bevalt echt super. Het is heerlijk zacht voor haar huid en haar haar (best al een bos) glanst enorm. Ik gebruikte altijd Neutral ivm haar droge huid, maar wilde eens iets anders proberen wat toch een klein beetje parfum had, waar ze wel tegen kon. Het lijkt erop dat Zarqa goed gaat.