Ik wil graag een lodger wrapper aanschaffen voor de baby. Ik ben 23 juni uitgerekend dus ik wilde gaan voor de cotton versie (de newborn). Maar ik zit een beetje te twijfelen over de kleur. Ik houd wel van felle/ sprekende kleuren, lekker vrolijk dus, maar wij willen niet weten wat het wordt dus roze of blauw valt af. Nu zag ik de Lodger wrapper 'Lagoon' Dit lijkt een soort groen/blauw te zijn. Dit lijkt mij een hele leuke neutrale kleur die volgens mij ook mooi staat bij blauw èn roze. Wat vinden jullie? http://www.baby-beddengoed.nl/media/catalog/product/cache/11/image/800x600/a63765d088b1efbdcaf69cf2af166d56/w/r/wrapper_lagoon-1.jpg http://www.lodger.com/assortiment/at_home/files/media_base/work/1438.jpg
ik vind m erg mooi! alleen als je straks een meisje hebt wil je misschien toch de roze? ik denk dat je m eind juni nog niet echt nodig heb?? en je kan m dan alsnog bestellen of laten kopen door je man/moeder/schoonmoeder?? ik heb een roze met bloemen en heb m gekocht toen mn meisje geboren was. ben er wel erg blij mee trouwens!
Vind het een leuke kleur! Alleen denk dat als ik een meisje zou hebben gehad ik toch meer richting de roze zou zijn gegaan ipv groen/blauw/turquoise. En mijn zoontje is 21 juni geboren, maar had echt nog niet zo'n ding nodig hoor! Hij zweette de pan uit haha
Het is niet de gewone wrapper. Die is van fleece. Net als de bunker en dat is inderdaad veel te heet. Deze is eigenlijk voor binnen. Dus gewoon als omslagdoek, maar omdat het zomer is leek hij me ook handig voor buiten, omdat hij wat dunner is.
Het is een prachtig kleur...heb hem zelf in dat kleur. Ik was meteen verliefd op het kleur in de winkel. Ik gebruikte hem veel voor in de draagmand om hem in te wikkelen.
Mijn zoontje zweette al met alleen een badstof hoes om de maxi cosi de pan uit. Heb die er toen maar af gehaald omdat het juist zou moeten helpen tegen de warmte Ik zou er nog even mee wachten tot de kleine er is. Misschien wordt het aankomende zomer warmer dan afgelopen zomer. En als je een meisje krijgt neig je misschien wel ineens meer naar roze ofzo haha. Wij zijn pas met een omslagdoek begonnen rond eind september geloof ik.. Hij ligt nu sinds 2 weken pas in de voetenzak (maxi cosi) en bunker (wandelwagen), daarvoor genoeg gehad aan een vest, iets dikker vest en daarna de doek eromheen hihi.
Ik zou er ook mee wachten, heb er zelf 2 en vind ze echt warm! Als je wat duns zoekt zou ik voor in de cosi zo'n omslagdoek van de Hema kopen. Die heeft ook gaten voor de gordels van de cosi.