dreigende miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door vondebs, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    Had daarstrax bij het afvegen wat roze bloedverlies. Heb naar de dokter gebeld en mocht direct langskomen om het na te kijken. Nu bleek dat het bloed uit men baarmoeder afkomstig was. Hij heeft bloed geprikt voor hcg na te zien en maandagmorgend moet ik terug voor bloed te prikken om de hcg waarden te vergelijken. Hij zei me dat het nog alle kanten uitkan maar ik zit ondertussen wel met stress. Heeft iemand hier ervaring mee? momenteel geen ander bloedverlies gehad. Ook niets in het broekje. K moet wel heel het weekend rust houden. Hoop dat alles toch nog goed komt.

2. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    niemand? :(

3. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    als je geen erge bloedingen hebt en geen krampen moet je niet al te ongerust zijn hoor.
    bij mij was het een dag roze verlies maar wel al een zeurend gevoel in de buik de dag erna erge bloeding gehad met krampen...
    er zijn veel vrouwen die in het begin van de zwangerschap bloedverlies hebben maar toch een gezond kind op de wereld zetten dus probeer effe te ontstressen en het enige wat je nu kan doen is afwachten.

veel succes

4. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Jeetje vondebs, wat vervelend en onzeker!
    Het is zoals de arts heeft gezegd, het kan alle kanten op.
    Mijn MK begon ook met afvegen wat roze, niks in m'n onderbroek, volgende dag helemaal niks, dag daarna weer wel.
    Een vriendin van min had dit ook en bij haar ging het wel goed. Bij mij ging het na anderhalve week pas echt mis, gepaard met heftige pijnen!
    Sterkte meis! Hoop en duim dat de kleine lekker blijft zitten!

5. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    Ik kan het alleen maar hopen. Vandaag een heel klein beetje bruinverlies gehad. maar geen pijn. alleen zowat zeurderige menstruatiepijn maar dat heb ik al van in het begin van de zwangerschap.

6. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Dat heb ik ook gehad in het begin van mijn zwangerschap (rond 5 weken), en ben inmiddels bijna 23 weken verder. Bij mij heeft het trouwens 1 dag geduurd, het was trouwens innesteling bloed.

Doe rustig aan en laat je niet gek maken.

En gefeliciteerd met je zwangerschap.

7. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    Dankjewel. Ik hou momenteel rust zoals de dokter me gezegd heeft

8. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    roze en bruin hoeft niks te betekenen. Maar met de nadruk op "hoeft" want het kan ook wel negatief zijn. Maar ja, niks verliezen kan uiteindelijk ook een miskraam worden, het blijft afwachten meis.
    Succes en laat ff weten hoe het afloopt!!!
    xxxxxxxx

9. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Ik ben momenteel 8weekjes zwanger en ik had vorige week ook van dat roze bloedverlies. Mijn man was al helemaal in paniek en ik moest en zou de verloskundige bellen. We konden diezelfde dag nog langs en toen heeft ze een vaginale echo gemaakt. Ze kon wel zien dat er wat vocht zat (waarschijnlijk wat bloed) maar bij mij was alles nog prima in orde. Dit kon komen door bijv. lichamelijke inspanning, seks etc..gesprongen bloedvaatjes. Ik was die week weer voor t eerst begonnen met werken na 3 weken vakantie, dus ik denk dat het daarvan gekomen is. Ik heb de dagen erop niks meer gezien en heb ook niks van krampen of iets dergelijks gehad.. Maar je weet het nooit, blijft indd even afwachten. Ik ben ook telkens bij alles wat ik voel meteen aan't denken; ojeee... Maar de verloskundige zei tegen mij, in mijn situatie, dat ik me hier geen zorgen om moest maken. Tenzij het bloedverlies erger zou worden en eventueel icm krampen.

Deel Deze Pagina