Dat is onzin. Kruidvat is even goed als andere merken en qua samenstelling vrijwel gelijk aan nutrilon.
Je bent geneigd om al snel voor Nutrilon te kiezen, want dat is de duurste en veel mensen denken dan dus dat dat de beste is. Vergeet alleen niet dat al die dure reclamecampagnes ook betaald moeten worden! Kruidvat en Similac maken weinig reclame, dat zie je terug in de prijs. Alle voeding moet aan stenge voorwaarden voldoen, het maakt dus niet uit welk merk je kiest. Hier drinkt Bram Friso, geen problemen mee gehad.
ik ben na de Bv nutrilon hypoallergeen gaan geven, amar doordat mijn zoontje ijzer kreeg en daar verstopping van kreeg ben ik over gegaan op de omneo en dat bevalt prima. ik ben nutrilon gaan gebruiken, omdat ze dat hier in t ziekenhuis ook gebruikten. ook ik begreep van het CB, dat het tegenwoordig niet meer uit maakt welke je gebruikt.
Ik heb altijd Nutrilon gebruikt. In het begin Omneo omdat Alyssa heel veel spuugde en na 6 maanden gewoon standaard.
Nutrilon. Ook nog Kruidvat geprobeerd, maar daar kreeg ze krampjes van. Helaas, want het is wel een stuk goedkoper. Weer terug naar Nutrilon en dat gaat goed. Heb er nog wel aan gedacht weer wat anders te gebruiken, maar ben al lang blij dat het goed gaat, dus laat voorlopig maar even.
hier ook de kruidvat! eerst de standaard, toen comfort en nu al een hele tijd de extra care (seff kon na de overstap van bv naar kv heel moeilijk poepen) maar hier doet ie het super op! liefs Emmie
mag ik vragen hoe jij dit zeker weet, jij heb toch geen ervaring met "kunst" voeding? hebben ze trouwens een kruitvat in indonesie?
Heb gekozen voor Friso. Ze heeft vandaag haar eerste fles gehad en het ging er super in. Ik wil het nu langzaam aan gaan afbouwen. (alleen zijn mijn borsten het daar niet mee eens ) Blijf het raar vinden dat je je tegenwoordig bijna moet schamen als je fv geeft. Dat merk ik ook aan reacties hier op het forum...
Niet voor schamen, als het niet gaat dan gaat het niet, wat een ander denkt of zegt doet er niet toe, als jij en je kindje maar tevreden en gelukkig zijn dat is wat telt!
Lukt het niet probeer je toch iets anders.[/quote] het advies om niet constant te gaan switchen van kv, volgens de wijkverpleegkundige. het gewoon bij 1 merk te houden.[/i] maar hier kruidvat. sophie krijgt om 22 uur de fles en we moeten haar om 7 uur wakker maken voor de volgende fles.
Ik ga nu ook overstappen van nutrilon naar kruidvat. Scheelt behoorlijk in de prijs! Hopelijk dat Jasmijn het er goed op doet.
ik gaf eerst ok borstvoeding en ben toen gaan afbouwen met nutrilon. alicia had veel verstopping ondanks de speciale voeding omneo. nu geef ik friso en ze doet het er prima op. geen buik krampjes of verstopping meer
Ik schaam me niet hoor! Maar als ik de reacties hier op het forum lees (onder andere van jou) en hoor van andere mensen dan merk ik op dat het tegenwoordig wel heel erg pro borstvoeding is. De bv hier gaat prima maar ik wil graag over op fv omdat ik straks weer ga werken en geen zin heb om full time te kolven.