Hahaha ik heb alles wat daar bovenstaat wel eens gedaan/gehad geprobeert. Veel naar feesten geweest en dan kom je toch wel in aanraking met bepaalde middelen. Moet zeggen dat ik er geen moment spijt van heb gehad! Als ik het over moest doen, zou ik het zo weer doen. Heb onwijs veel leuke dingen meegemaakt/gezien en mijn school en/of werk heeft er nooit onder geleden. Ook mijn relatie's ( familie, vrienden ) niet. Ik ben er wel erg voorzichtig mee geweest! Ik heb genoeg mensen gezien die de vernieling in zijn gegaan door de bende.
Ik alcohol... n fles rode wodka was niks.. per avond (alleen op vrijdag en zaterdag hoor) . En dan nog lekker n jointje tussen door (hasj) en vroeguh wiet. En sigaretten verslaafd geweest, nu rook ik bij echt uitzonderlijke gelegenheden, kermis of weekend weg met vriendin oid (toch pluys)? haha en ik rook geen joints meer en alcohol.. weinig. Ben best 'saai' geworden nu ik dit terug lees.. 8)
helemaal niks en daar ben ik trots op met uitgaan dronk ik altijd wel alcohol maar niet veel.. ben weleens paar keer dronken geweest maar ja toen was ik 17 ofzo...
En weet je wat ik zo dom vind? Als je op verjaardag gaat en je neemt geen drank.. maar n frisje. Dat vinden de meesten 'vreemd' terwijl ik net zo lief n colaatje drink als n rode wodka/red bull hoor..
Aan sigaretten was ik ook niet de een op andere dag verslaafd. dat duurde ook even. Coke nooit verslaafd geweest gelukkig. gewoon 1x in de zoveel tijd als ik zin had. Heb ook nergens spijt van, een hoop lol mee beleefd.
ik heb ook veel gedaan. Nu rook ik alleen nog en drink ik een keer in de maand een wijntje. maarja ik ben veel feesten afgelopen en daar ook weleens XTC gebruikt. Paddo's heb ik twee keer gedaan. en coke 1x vond er niks aan aan coke. en hasj rookte ik regelmatig tot we bedachten dat we zwanger wilden worden. toen direct gestopt. nu al bijna 2 jaar helemaal niks meer. Ook ik heb er geen spijt van, heb het altijd binnen bepaalde grenzen kunnen houden. gekke nachten meegemaakt met vrienden.
Hahahaha ja vooral die gekke nachten met vrienden! Jeetje wat heb ik dingen meegemaakt zeg Soms heb ik er nog wel eens zin in, maar dan herriner ik me de brakke volgende dag weer en dan is mijn zin spontaan weg Gebruik nu 3 jaar niet meer, en hoef het ook echt nooit meer! Toen was het leuk, nu niet meer.
Hmm ik rook niet , dus geen wiet gehad of hash , dronken was ik vroeger bijna ieder weekend , coke en xtc heb ik wel geprobeerd maar je bent 2 dagen helemaal verrot dus niet echt handig en ook niet vaak gedaan .... paddo's vind ik op de een of andere manier eng durf ik ook niet te gebruiken ... en nadat ik bevallen ben , heb ik helemaal niets meer gedaan zelfs geen alcohol meer gehad
nou ik heb van me 12 tot 19 sigarette gerookt. vanaf me 14 ging ik stappe en rond me 16 was ik wel is stom dronken dus ja alcohol (daarvoor dronk ik 1 a 2 drankjes) en ik heb een paar x in me leven wiet geprobeerd maar vond het zo weinig aan dat ik niet eens een poging tot de andere druks heb gedaan. ik ben nu 21 dus nog erg jong maar ben niet van plan om ooit nog (wiet/sigarette) te roken of veel te veel te zuipe) ik heb nu ook een verantwoordelijkheid dus stappe doe ik verlopig niet en deed dit toch al bijna niet meer
Vroeger toen ik een jaar of 14 was heb ik wel regelmatig geblowd.Ook heb ik wel es xtc gebruikt en 2 of 3 keer coke maar dat vond ik niks aan.Ook wel es speed gebruikt,ook wel leuk.Verder rook ik nu nog wel en soms in het weekend haal ik wel es een flesje wijn of champagne.
Ik rook al sinds mijn 13de ofzo. Drank en drugs hebben me nooit geboeid en nog steeds niet. Zonde van het geld. Stoppen met roken staat nog steeds op mijn lijstje ..... Bespaard een hoop centjes ...
Vanaf mijn 15de gaan roken, ben inmiddels wel gestopt. Vanaf mijn 22ste pas alcohol en veel ook maar alleen op zaterdag. Vanaf mijn 15de wiet maar 1 jaar gedaan. De rest heb ik nooit gedurfd was doodbang voor de gevolgen. En nu rook ik bij gelegenheden, drink ik af en toe een paar glazen wijn maar voor de rest niks.
Alles gebruikt, behalve bruin. Ook 1x LSD dat was het vaagste. Nu alleen nog roken en in het weekend wijntje