Nooit gerookt, niets anders gebruikt en geen alcohol gedronken. Nog steeds niets van dit allen (roken vind ik vies en alcohol ook haha)
Ik heb ook alles gebruikt. Hasj,coke,pillen,alcohol..... Soms wel eens allemaal tegelijk hahaha! Maar ja,dat was de wilde kant van Maudsje,nu niet meer,voel me nu veel te verantwoordelijk. Ik vond het wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
@hupse wel goed van je om dan eens een paar keer zo iets te doen en dan niet meer, geldt trouwens voor iedereen . zo! er zijn nog veel meer heilge boontjes! dat had ik niet verwacht, zelfs nog die nog nooit gerookt hebben. ik denk wel vaak: "was ik maar van die sigaretten afgebleven" maarja helaas!
Nou hoor van me dochter een heel ander verhaal. Ze vraagt zich af waarom ze het ooit heeft geprobeerd! Ze voelde zich na afloop "hondsberoerd" Ze heeft er veel spijt van nu! Ze liet zich dus meeslepen! Nu doen sommige van haar vrienden het nog steeds. Ben apentrots dat ze er niet meer aan meedoet!
Denk dat ze wiet gerookt heeft? Dan kun je idd erg misselijk worden hahaha! Dat is voor iedereen anders Muuske,ik voelde me bv na een snuifje helemaal geweldig en dat is dus waarom mensen verslaafd raken Even voor de goede orde:ik ben nooit verslaafd geweest
@ Maud....ze begon met wiet. Eindigde met coke. Ze vond het eerst geweldig, maar na afloop (als het effect weg was) VRESELIJK! Ze is nu nog steeds bang als ze zich duizelig voelt. Het heeft haar erg angstig gemaakt!
Ja was altijd wel lekker, eerst een lijntje coke vieze smaak wegspoelen met veel drank en dan voelde ik me wel toppie maar de dag erna, pffff ik moet echt een week bijkomen. En was ik er voorlopig weer van genezen. Ik snap niet dat mensen elke dag kunnen snuiven, zuipen etc
Heb echt alles gebruikt, sigaretten, alcohol, wiet, hash, coke, amfetamine, xtc, ghb en moet zeggen: voelde me er prima bij: zolang je met mate en gecontroleerd gebruikt (bv bij bijzondere gelegenheden) is er niks aan de hand. M.n. XTC is mijn favo! Nu natuurlijk niet, maar soms heb ik nog wel zin hoor...
Dat is als je coke gebruikt,als het is uitgewerkt dan voel je je ontzettend down en soms beroerd. Daarom grijpen veel mensen opnieuw naar het poeder om zich weer beter te voelen. Wees blij dat ze zich zo voelt,ze zal nu wel 2 keer nadenken voor ze iets gebruikt. Ik weet dat je dochter nog heel jong is,dan moet ze gewoon van dat spul afblijven. Je staat dan nog niet zo sterk in je schoenen op die leeftijd.
@ Maud....inderdaad! Maar ze ging toen om met zg. "randjongeren". Ze was toen pas 14. Nu is ze 16 en gelukkig flink geschrokken!
Dat vond ik niet zo geweldig. Ik had teveel genomen en werd me toch een partij ziek! Heb het ook nooit meer gebruikt! Mijn favo was toch echt coke (ben aan het verheerlijken )....
@ Nou de dochter van me neef had het op een fuif "onbewust" binnengekregen. XTC dus. Ze werd niet goed en is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Ze was er erg slecht aan toe! De eerste 48 uur waren kritiek! Als je zoiets meemaakt wordt je wel goed wakker geschud! Het zijn geen snoepjes!
Hihi ja je kunt behoorlijk ziek worden, maar dat heb ik ook wel eens gehad van alcohol, wiet, coke en xtc, doseren is zeker als je "nieuw" bent moeilijk, nu zou me dat niet snel meer overkomen. Coke vind ik naderhand niet leuk: voel me gehaast, stressy en oppervlakkig. Van pillen heb ik naderhand geen last dus tja dan doe je dat liever.
alles geprobeerd behalve paddo s ?! Was vroeger een stout meisje , alles geprobeerd maar gelukkig nergens verslaaft aan behalve sigaretten . Heb er geen spijt van , ik had mijn grenzen maar heb om me heen mensen gezien die nu nog met dat soort dingen bezig zijn , Jammer , ik had ze beter gegund !
Hahaha,ja als je te veel gebruikt kun je aardig beroerd worden ja.Wij namen altijd in combi met xtc...helemaal leuk Maar je moet het ook echt afmeten he,dan weet je precies hoe veel je neemt.Wij deden altijd tussen de 2,5 en 3 ml