Wat gebruikte je als tiener!

Discussie in 'De lounge' gestart door muuske64, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ooit wat gebruikt? Als tiener of misschien nu nog steeds?

1. sigaretten

2. alcohol (teveel dus)

3. wiet

4. coke

5. XTC

6. paddo's

7. anders

8. niks

9. combinatie van meerder mogelijkheden

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Nee ik zal ook nooooooit van me leven meer paddo's gebruiken. Echt een afschuwelijke ervaring. Zie ook een hoop mensen in me omgeving waarmee ik zeg maar, samen gebruikt heb, en hun nu nog steeds heftig bezig zijn. Nou die zijn aardig afgegleden in de maatschappij. bah.

2. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Ja das triest.Kijk drugs kan leuk zijn,zolang je het op een goede manier gebruikt en met mate doet :)

3. Niet meer actief

Je moet op een gegeven moment je grenzen kennen en helaas lukt dat niet iedereen, het blijft een soms gevaarlijk spelletje, drugs gebruiken en als het geen spelletje meer is maar gewoonte ben je al te laat...

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik ben wat dat betreft geloof ik echt een watje. . . .
    Heb nog nooit enige vorm van drugs gebruikt zelfs geen wiet, doodeng vind ik dat allemaal (moet er niet aan denken om bijvoorbeeld de controle over mezelf kwijt te raken!

Ik heb wel gerookt en drink (als ik niet zwanger ben ;) ) alcohol met mate. Als ik zat ben ben ik ook echt :-& :pale: en dan is het niet leuk meer en wil graag ten alle tijden nog kunnen herinneren wat ik heb gedaan de avond ervoor hihihi

5. acire

acire Fanatiek lid

heb alles van dat rijtje weleens genomen, behalve paddo's.
    wel ghb, mdma en speed nog erbij.
    ging best vaak naar feestjes en dan het liefst vanalles door elkaar.
    heb een keer ritalin genomen, maar veel te veel en na 2 dagen niet eten en alcohol ben ik op de ic terechtgekomen.
    dacht dat ik onverwoestbaar was :oops:
    daarna heb ik niets meer gebruikt.
    is alweer een paar jaar geleden.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja aan de Ritalin heb ik ook wel eens gezeten, nare bende. Nog minder dan speed vind ik. Ook mdma, ghb en lsd heb ik niet kunnen laten staan.
    Ik heb trouwens nog nooit een slechte paddo trip gehad!
    Heb het altijd thuis gedaan met vrienden en genoeg eten en drinken. Heb alleen maar goede trips gehad! Heb heel wat afgelachen toen :)
    Als ik nu weer paddo's zou gebruiken zal het zeer waarschijnlijk wel verkeerd gaan.

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik heb niks ervan gebruikt, heb wel al eens wiet uitgeprobeerd! Kreeg er een gigantische lachkik van, was ook hartstikke leuk voor een keer, maar daarna nooit meer iets van gehad!

8. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik ben een hele goede pubber geweest en het sigaretten, alcohol, wiet, en paddo's gebruikt. De paddo's vielen mij heel erg tegen. De sigaretten gebruik ik nog steeds en ook heel af en toe een glaasje alcohol. Wiet heb ik al een hele tijd niet meer gedaan, al heb ik best af en toe nog zin en een jointje.

9. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Dat over dat retalin heb ik vaker gehoord dat mensen dat gebruiken.Ik had begrepen dat bij 'normale' mensen het een beetje werkt als xtc.Klopt dat?

10. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    ik heb weleens roken uitgeprobeerd maar dat vond ik niks
    Heb weleens geblowd maar dat was ook voor het proberen en verder niet
    en alcohol heb ik weleens gehad maar niet extreem ofzo en tegenwoordig drink ik vrijwel nooit meer heb er niet zoveel behoefte aan.

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou ik vind Ritalen meer een speed achtig effect hebben. Bah :(

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik heb 'niks' gestemd. Heb nooit gerookt, nooit drugs gebruikt, en alcohol drink (of moet zeggen dronk, want nu niet meer) ik alleen tijdens een etentje of feestje een paar glaasjes, maar nooit te veel dus.

13. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Oh ok.Wij hadden namelijk een jongen hier op het werk zitten paar jaar geleden en was echt hartstikke maf.Die slikte dus ook dat retalin en was altijd helemaal hyper.En 's avonds kon kon ie niet slapen dus nam ie maar een oxacepam :confused:

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Lekker hoor :confused:
    Nee ik heb 1 x ritalin gebruikt en dat hoefde van mij ook niet meer.
    Rare bende :(

15. maitestar

maitestar Lid

8 okt 2007
    91
    0
    0
    Hondenspeciaalzaak
    Meppel
    Ik heb gekozen voor niks. Drink en rook niet en ook nooit gedaan, hetzelfde ook voor drugs.

Groetjes Wendy

16. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.540
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Ik ben heel braaf geweest, alleen af en toe een beetje wijn gedronken en toen was ik al 18 of 19. Nu gebruik ik helemaal niets meer.

17. ruelF

ruelF Niet meer actief

Ik was heel nieuwsgierig, maar ook verstandig. Voordat ik iets ging gebruiken gingen daar weken van planning aan vooraf. Zo wist ik zeker dat het niet fout ging en dat, als het wel fout ging, de hulptroepen paraat stonden.
    Behalve de voorzorgsmaatregelen heb ik alles, behalve alcohol en sigaretten, met mate gebruikt en niet te vaak achter elkaar.
    Voordat ik zwanger raakte rookte ik een half pakje per dag en dronk ik bier als ik uitging, maar alleen in het weekend. (nu drink ik niks meer en rook ik soms 1 sigaretje na het eten)
    Ik rookte wiet, alleen in het weekend of als ik geen college had die dag.
    Ik heb een paar jaar ongeveer 1keer in de 4 maanden een xtc pil genomen (1tje niet meer!).
    Ik heb 2 keer paddo's genomen, maar dat vond ik echt verschrikkelijk. (Gelukkig was ik goed voorbereid ;) )
    Ik heb 1 keer coke genomen. Dat was mijn absolute drugsgrens, zo had ik dat bepaald, maar ik vond het toch stom en veel te duur en heb er daarna nooit meer behoefte aan gehad. :)
    Ik ben in 2006 gestopt met die ongein, omdat ik het wel weer mooi vond geweest. Tot mijn 21ste dus heb ik geƫxperimenteerd en ik heb een leuke tijd gehad. Ik heb me nooit misdragen en ben nooit te ver gegaan en ik ben blij dat ik het allemaal meegemaakt en ervaren heb. ;)

18. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    ik heb alleen maar gerookt, op mijn 10e kregen wij een koffieshop naast ons. En geloof me als je de ellende heb gezien wat die rotzooi met je doet, laat je het wel uit je hoofd. Alcohol zal ik nooit drinken, door vervelende traumatische ervaringen uit mijn jeugd.
    Ik hoop ook dat mijn zoontje het ook niet gaat proberen, maar dat zal de toekomst uitwijzen. Ik heb er soms wel eens schrik voor als je de jeugd van nu bekijkt en hoe makelijk ze overal aankomen.

19. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Niets. Drie weken wel gerookt, maar in totaal maar een paar sigaretten gerookt, telt niet echt mee, denk ik. Heb het niet echt gebruikt, maar meer geproeft en ontdekte dat 't niets voor mij was en ik me er niet fijn bij voelde.
    Verder niks, ik drink ook niet.

20. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    De eerste 3 en de rest niet.

Deel Deze Pagina