Combinatie van meerdere dingen namelijk alcohol, xtc, ghb en heb ook wel eens een speed gebruikt (en 1x coke) Tja... mensen verwachten het écht niet van mij, maar paar jaar geleden ging ik wel eens naar grote feesten en dan gebruikte ik dat af en toe. Nu dus niet meer
ik heb gerookt en alcohol gedronken, maar allebei niet in het schrikbarende. ik denk een beetje als de gem. tiener. roken ben ik mee gestopt inmiddels en drinken doe ik normaal vrij weinig, af en toe es een uitspatting en nu al een tijdje helemaal niet natuurlijk
Ik ben op mijn 16e begonnen met roken (tot mijn 30e gedaan... ) En af en toe dronk ik wel eens een biertje of een wijntje teveel (dat doe ik nu soms nog wel eens 8) ) Verder was ik wel een 'brave' tiener!
Wauw ik dacht altijd dat ik zo vbraaf was, nu zie ik dat gelukkig het grootste deel net zo braaf was/is als ik
Ik was ook best wel braaf ! Op mijn 15e ben ik helaas wel begonnen met roken (was toen nog stoer, nu niet meer geloof ik...), maar voor de rest heb ik niets geks gedaan. Ik ben zelfs nog nooit dronken geweest... O Met roken ben ik overigens 11 jaar geleden ook weer gestopt...
sigaretten haha altijd samen stiekum met een vriendin. als ik er nu aan terug zo achtelijk kochten we zo klein pakje camel die in 1 x op moest omdat we het allebei niet mee durfde te nemen. en dan heel veel kauwgom eten en heel veel deo spuiten en thuis gelijk je handen was en tanden poetsen.
o ja ik heb ook een keer een joint gerookt heb me rot gelache maar nooit meer gedaan gewoon 1 x geprobeert.
ik heb gerookt ,gedronken en wel eens een joint gerookt nu niks meer. af entoe een biertje en met roken ben ik nu 3 jaar gestopt.
Ik heb gerookt, gedronken, en wiet en hasj gerookt. Nu doe ik geen van allen meer, maar zal in de toekomst vast nog wel eens gaan drinken. Maar met mate natuurlijk dan!
Heb gerookt tot voor een jaar geleden. Drinken doe ik niet meer sinds ik weet dat ik zwanger ben,maar na de zwangerschap ben ik echt niet vies van een wijntje of zo. Blowen heb ik tijdens de middelbare school gedaan maar dat is echt al jaren terug.
Euh allemaal en nu... niets meer, ben gestopt met roken, alchol tja nu even niet en de rest intereseert me echt niets meer. Ach heb geen spijt van al die dingen, maar hoop dat mijn kinderen er van af blijven
Vroeger wel aardig wat keertjes dronken geweest. Maar van pillen enzo heb ik nooits iets willen weten. Vind het een beetje eng spul. Maar het is toch alweer een paar jaar geleden dat ik dronken ben geweest, misschien nog eens wat aangeschoten, maar ik dronk tot voor mijn zwangerschap gemiddeld 1 glaasje per week of nog minder en afgelopen weekend heb ik voor het eerst weer eens een biertje genomen. Heb gewoon ook weinig behoefte eraan en al helemaal niet aan een kater.
Ik ben nooit echt op party's geweest dus alle partydrugs vallen sowieso af. ik heb wel sigaretten en wiet gerookt, alcohol gedronken en tijdens mijn laatste relatie (NIET tijdens de zwangerschap!) heb ik incidenteel wel eens cocaine gerookt, om te weten hoe mijn toenmalige vriend zich voelde. Er bleek niks aan te zijn behalve dat ik een heel opgejaagd, paranoïde gevoel kreeg. Nooit meer dus.