Er zijn ook een aantal (nieuwere) boeken van Harry Potter. Volledig geïllustreerde uitgaven van de eerste delen uit de serie, fantastic beasts en nog eentje die ik zo niet uit mijn hoofd weet. Echt supergaaf voor een echte fan.
https://www.shop4nl.com/board-game-expansions/trivial-pursuit-harry-potter?utm_source=google&utm_medium=shopping&utm_campaign=google+shopping+data+feed+(05/12/2018-10:35)&gclid=EAIaIQobChMIt-zz67Oh3wIVV-R3Ch2yBQPxEAQYBCABEgI6UPD_BwE Is wel engelstalig, ik heb m net binnen er staat uitbreiding maar het is een spel op zich. Verder vind ik de Bucketlist boeken erg leuk als cadeau.
Dat is echt onwijs duur! Die kosten in de pop up store in Utrecht 8 euro en in een gamewinkel een dorp hier verderop maar 5 euro.
Behalve die poezen zou het idd over mijn 12-jarige dochter kunnen gaan Zij is de afgelopen tijd blij gemaakt met het script van crimes of grindelwald, boek over de magie van HP, knuffels van bowtruckle en nifflers, stickers om haar laptop en hoes mee te personaliseren, chocolade kikkers, muts, sjaal en handschoenen, fleecedekens, kussens, kerstballen en vast nog meer. Bij de Primark is idd enorm veel te krijgen, wel een heel wisselend assortiment per filiaal en periode, maar zij heeft nu zelfs HP schoenen Zomerjas staat op de lijst voor dit voorjaar, we hebben er al 1 gezien (niet bij Primark overigens) In gamewinkels is vaak ook veel merchandise te vinden, wij hebben vorige week bij toeval een winkel ontdekt die een heel wat groter assortiment heeft dan de HP pop up store in Utrecht.