Wat geef ik cadeau aan iemand die houdt van...

Discussie in 'De lounge' gestart door moielle, 12 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    Een boek in haar stijl?

2. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Er zijn ook een aantal (nieuwere) boeken van Harry Potter. Volledig geïllustreerde uitgaven van de eerste delen uit de serie, fantastic beasts en nog eentje die ik zo niet uit mijn hoofd weet. Echt supergaaf voor een echte fan.

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Muhahaha ja, hele toffe autocorrect :p

Izzie7676 vindt dit leuk.
  4. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
  5. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.698
    2.511
    113
    Onze Jamin heeft de chocoladekikkers met tovenaarsplaatje van Harry Potter. 12,50 p/st

6. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Een bon voor de efteling

7. halve

halve Niet meer actief

Dat is echt onwijs duur! Die kosten in de pop up store in Utrecht 8 euro en in een gamewinkel een dorp hier verderop maar 5 euro.

8. halve

halve Niet meer actief

Behalve die poezen zou het idd over mijn 12-jarige dochter kunnen gaan:roflmao:
    Zij is de afgelopen tijd blij gemaakt met het script van crimes of grindelwald, boek over de magie van HP, knuffels van bowtruckle en nifflers, stickers om haar laptop en hoes mee te personaliseren, chocolade kikkers, muts, sjaal en handschoenen, fleecedekens, kussens, kerstballen en vast nog meer.
    Bij de Primark is idd enorm veel te krijgen, wel een heel wisselend assortiment per filiaal en periode, maar zij heeft nu zelfs HP schoenen:thumup: Zomerjas staat op de lijst voor dit voorjaar, we hebben er al 1 gezien (niet bij Primark overigens)
    In gamewinkels is vaak ook veel merchandise te vinden, wij hebben vorige week bij toeval een winkel ontdekt die een heel wat groter assortiment heeft dan de HP pop up store in Utrecht.

9. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.698
    2.511
    113
    Wauw dat scheelt nogal inderdaad!!

Deel Deze Pagina