Hahaha grapje... Sinds gister heeft onze afwasmachine het begeven gggrrr. Dus werd het met de hand afwassen. We zijn sinds kort verhuisd en hebben flink moeten klussen dus echt geld is er niet voor een nieuwe, omdat we weer opnieuw aan het sparen zijn. Wij zullen dus een tijdje met de hand af moeten wassen . Hebben jullie misschien een idee waar redelijke goedkope afwasmachines te koop zijn, het hoeft geen bekend merk te zijn? Alvast bedankt
Hahaha nog een.. hier merk ik net dat ie niet meer aangaat. Ik hoop dat man of mijn vader nog wat kan en anders hier ook!!! Vaak hebben zaken zoals Media Markt enzo een koopjeskelder. Daar zou je eens kunnen kijken. Die verkopen dat showmodellen ofzo met een krasje voor stuk minder!!
ligt het aan het weer mischien? ik moet het ook al met de hand doen, de mijne heeft het ook begeven. kan even niet uit om een andere te halen, dan voorlopig maar op de ouderwetse manier.
haha behalve als je het gewend ben hoor, dan ben je gauw klaar met met de hand afwassen!!!! dat is het irritante aan luxe, je raakt eraan gewend hihi
Je raakt eraan gewend als je er eenmaal 1 hebt. En met de hand vind ik niet zo erg voor eventjes. Onze afwasmachine spoelt alleen nog maar, maar hij is ook al 9 jaar. Ach ja, eens op marktplaats kijken of idd die showmodellen met een krasje of zo.
Die van ons was 3 weken geleden ook kapot... dus 2 weekjes met de hand afgewassen en toen 1 via marktplaats gekocht voor 50,00
ja idd, en als je hard gewerkt hebt de hele dag en kinderen hebt rondlopen dan heb ik echt geen zin in ook nog een afwas te moeten doen.
Ik heb nog een vaatwasser staan die te koop is.. Hij is nog helemaal nieuw. Ik moet hem eerst even zien ( staat bij mijn vader) maar mag je voor een leuk prijsje overnemen hoor! Pb mij maar even kan ik kijken of ik wat voor je kan betekenen. Gr.cupcake
Ben blij dat ik niet zo'n kolere ding heb. Enige waar ze goed voor zijn is de afwas uit t zicht hebben staan tot het afgewassen moet worden. Hier dus gewoon met t handje. Dan is t tenminste ook echt schoon en kost t geen bergen geld aan water en afwas rommel. Heb er wel ooit een gehad hoor. Maar echt niet tevreden over dat ding. En op n aantal werkplekken ook zoiets gehad en daar ook al niet tevreden over. En dan dat omspoelen, inlaaien, weer uitlaaien...pffff. Heb ik het al 3x met de hand gedaan!
wij hebben ook geen vaatwasser. Gelukkig doet me vriend altijd de vaat haha. Maar misschien dat we er ooit wel een gaan aanschaffen we zien wel. Maar idd marktplaats daar staan soms wel koopjes op