afwassers gezocht...

Discussion in 'De lounge' started by teigetje1, Dec 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Hahaha grapje...

Sinds gister heeft onze afwasmachine het begeven gggrrr. Dus werd het met de hand afwassen. We zijn sinds kort verhuisd en hebben flink moeten klussen dus echt geld is er niet voor een nieuwe, omdat we weer opnieuw aan het sparen zijn.
    Wij zullen dus een tijdje met de hand af moeten wassen :(.

Hebben jullie misschien een idee waar redelijke goedkope afwasmachines te koop zijn, het hoeft geen bekend merk te zijn?

Alvast bedankt

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

Aug 3, 2007
    2,899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hahaha nog een.. hier merk ik net dat ie niet meer aangaat. Ik hoop dat man of mijn vader nog wat kan en anders hier ook!!! Vaak hebben zaken zoals Media Markt enzo een koopjeskelder. Daar zou je eens kunnen kijken. Die verkopen dat showmodellen ofzo met een krasje voor stuk minder!!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Marktplaats, ik heb daar eens een prima Miele die nog helemaal niet oud was gekocht voor 70 Euro.

4. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36
    ligt het aan het weer mischien? ik moet het ook al met de hand doen, de mijne heeft het ook begeven.
    kan even niet uit om een andere te halen, dan voorlopig maar op de ouderwetse manier.

5. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    Ik doe het altijd met de hand, is echt niet zo erg hoor :p

6. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

Aug 3, 2007
    2,899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    haha behalve als je het gewend ben hoor, dan ben je gauw klaar met met de hand afwassen!!!! dat is het irritante aan luxe, je raakt eraan gewend hihi

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hihi hier ook nog steeds met de hand, maar zou wel willen dat we een vaatwasser hadden!!

8. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Je raakt eraan gewend als je er eenmaal 1 hebt. En met de hand vind ik niet zo erg voor eventjes.
    Onze afwasmachine spoelt alleen nog maar, maar hij is ook al 9 jaar. Ach ja, eens op marktplaats kijken of idd die showmodellen met een krasje of zo.

9. mel123

mel123 Actief lid

Nov 21, 2007
    369
    0
    0
    Die van ons was 3 weken geleden ook kapot... dus 2 weekjes met de hand afgewassen en toen 1 via marktplaats gekocht voor 50,00 :)

10. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    ja idd, en als je hard gewerkt hebt de hele dag en kinderen hebt rondlopen dan heb ik echt geen zin in ook nog een afwas te moeten doen.

11. Cupcake

Cupcake Bekend lid

Aug 27, 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog een vaatwasser staan die te koop is..
    Hij is nog helemaal nieuw.
    Ik moet hem eerst even zien ( staat bij mijn vader)
    maar mag je voor een leuk prijsje overnemen hoor!

Pb mij maar even kan ik kijken of ik wat voor je kan betekenen.

Gr.cupcake

12. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ben blij dat ik niet zo'n kolere ding heb. Enige waar ze goed voor zijn is de afwas uit t zicht hebben staan tot het afgewassen moet worden.
    Hier dus gewoon met t handje. Dan is t tenminste ook echt schoon en kost t geen bergen geld aan water en afwas rommel.
    Heb er wel ooit een gehad hoor. Maar echt niet tevreden over dat ding. En op n aantal werkplekken ook zoiets gehad en daar ook al niet tevreden over. En dan dat omspoelen, inlaaien, weer uitlaaien...pffff.
    Heb ik het al 3x met de hand gedaan! ;)

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    wij hebben ook geen vaatwasser. Gelukkig doet me vriend altijd de vaat haha. Maar misschien dat we er ooit wel een gaan aanschaffen we zien wel.

Maar idd marktplaats daar staan soms wel koopjes op

Share This Page