Wat geef je een dreumes als ze ziek zijn?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Loeki2, 12 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Vandaag weer even op controle geweest, ze is nog wat aan de droge kant, maar knap wel op. Iig geen poepluiers meer na gisteravond 20 uur. Wel een kleine plasluier. Morgen nog een keer terug komen, maar als ze op blijft knappen zoals ze nu doet hoeft dat al niet meer.

Eten wil ze niet, maar het eerste wat ze vanmorgen riep was "fles!" (wat bij haar zoveel betekend als drinken) dus er is een hele beker melk en een kleine 60 cc ORS ingegaan. Tot nu te heeft ze dat binnen gehouden.

Ondertussen is manlief ook gevloerd en e HA waarscuwde me al dat ik wel eens de volgende kan zijn ... sorry HA nu even geen tijd voor. :)

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nou Loeki ik wel gevloerd dus! En jesse is vrijdag jarig dus ik hoop dat het snel over is en mijn man niet aangestoken wordt....
    Jesse heeft vandaag 200 cc pap op en 2 tuitbekers met sap verder slaapt ie alleen maar

3. Berna, bij ons was het zo (toen was Jelle ook bijna 1 jaar) dat flessen (en een beetje brood) er wel goed in gingen, ander eten kwam er meteen weer uit.
    Dus Jelle heeft gewoon een week geleefd op flessemelk en een boterhammetje.
    Dus als je zegt dat ie vanochtend wel 120cc melk opheeft... zou ik dat een keer vaker op een dag aanbieden. Fles ging bij ons inderdaad ook niet leeg meestal terwijl als ie niet ziek is Jelle de fles altijd gretig leegdrinkt.

4. Dushi

Dushi Niet meer actief

Hier een Vera met dezelfde symptomen. Gelukkig is ze na twee dagen hoge koorts weer opgeknapt.

Bij ons gaat het vocht en eten er nog goed in *afkloppen*.
    Ik zit thuis met de griep en manlief past op ons allebei :D

Sterkte gewenst.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    " R)"R")O

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Annika eet nu al 5 dagen niets, ze drinkt wel goed, maar wil niets eten. Ze vraagt wel steeds om eten, maar als ik dan klaar maak wat ze vraagt wil ze het niet eten. Ze wil alleen danoontjes eten en vla en yoghurt en andere koude zuivel producten.

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jesse heeft 4 dagen helemaal niet gegeten en daarna idd toetjes enzo.. ik zou het niet dwingen hoor het komt er anders toch weer uit.. volgens mij hoe minder eten je geeft des te sneller is het over. Jesse heeft vandaag voor het eerst weer goed gegeten

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Fijn te horen dat Annika niet de enige is. :D

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Meiden... eten is niet zo erg... Dat komt vanzelf weer...

Vocht... dat is wel belangrijk... dus als ze gewoon drinken.. niets aan het handje! ;)

Deel Deze Pagina