wat geef je een stagaire?

Discussie in 'De lounge' gestart door guppie81, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik vind het bedrag wel erg hoog hoor. Ze heeft niet heel veel voor onze school gedaan, alleen als ik haar een klusje gaf. Verder vooral dingen voor haar eigen opleiding. En het heeft mij heel veel tijd gekost en nu moet ik ook nog iets shoppen ;)

Maar een bon vind ik een super goed idee!
    Ik vind een bos bloemen er wel bij horen, volgens mij woont ze ook al samen.
    Als ik een bos bloemen van 15 euro doe, maak ik iets met foto's (vriendenboekjeidee idd) en een bon van 25 euro, heb je toch een heel leuk cadeau!

Ik ga even met mijn collega's overleggen wat voor bon ik zal halen.

2. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Zo'n fotoboek die je wilt maken is natuurlijk hartstikke leuk.
    En dan zou ik van het bedrag dat over is een kadobon kopen van ici paris of een winkel waar ze van die leuke kettingen en armbanden verkopen voor die meiden.

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik vindt een boek ook altijd erg leuk. en dan met een tekst van uit de school er in.

ik heb ok altijd stage gelopen kreeg ook nooit zo veel geld. maar vaak wel voorlees boeken en daar ben ik nog steeds blij mee. en die geef ik onze staiger ook altijd. (werk in de kinderopvang)

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Het is volgens mij niet zo'n douglas meisje. Meer een degelijk type.
    Ik denk dat ze eerder blij is met een boekenbon, maar ik ga eerst even overleggen!

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb in mijn studie 1600 uur stage moeten lopen....en nu krijgen ze ineens stage vergoeding!
    ik kreeg iets van 250 euro aan bonnen....Die heb je zo op....maar heb heellief een map gekregen met alle kindjes en ouders....die ligt bij mij boven en daar blader ik nog wel eens in....misschien kun je een vrienden boekje van de kinderen maken...en daar een bon bij in doen van de hema of andere winkel! is maar een idee..

6. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    hema bon... heb ik zelf ook wel eens gekregen en het viel in goede aarde :)

7. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    bij de bijenkorf kun je ook een card kopen, onbeperkt geldig en je hoeft niet alles in een keer uit tegeven

ps: ik vind het tof dat jouw school geld uittrekt voor een kado!

Deel Deze Pagina