zit er helemaal doorheen

Discussie in 'De lounge' gestart door ria30, 6 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ria30

    ria30 Actief lid

    24 apr 2011
    170
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    pfff weet even iet wat ik moet doen,
    heb me ziek gemeld op werk last van paniek aanvallen en hartkloppingen als ik al aan werk denk om moment.
    werk druk veel te hoog hen 2 weken geleden al bij de dokter geweest hier voor, nu ga ik van middag weer maar echtgenoot wil mee (lief bedoeld) ik weet of dat wel echt fijn ik andere kant hij weet ervan.
    hebben jullie advies wel of niet mee laten gaan????
     
  2. Maartt

    Maartt Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Alleen maar doen als je het prettig vindt. En je denkt dat je wat extra hulp en steun kan gebruiken.
     
  3. username

    username Fanatiek lid

    7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Waarom wel mee laten gaan of waarom niet? Wat zijn je afwegingen? Steun kan prettig zijn.
     
  4. MommyB

    MommyB Bekend lid

    21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Denk dat je je moet afvragen dat wanneer je partner meegaat je volledig open kunt zijn. Ik heb kort geleden bij ha gezeten voor depressie en heb er voor gekozen mijn partner niet mee te nemen. Hoewel hij van de situatie afweet, Kent hij niet al mijn gedachten en was ik bang dat ik niet helemaal open en eerlijk kon zijn.
     
  5. Candle26

    Candle26 Niet meer actief

    Zou hem mee laten gaan persoonlijk, zodat hij ook weer waar jij dan staat in dit 'proces', zeker fijn voor jullie samen om dit ook samen aan te pakken en hij weet wanneer hij waar aan toe is?

    Samen sta je sterker!
     
  6. ria30

    ria30 Actief lid

    24 apr 2011
    170
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland

    ja denk dat het voor ons samen beter is idd
    hij snap het nu al niet echt en wil me wel heel graag helpen daarom komt die eerder thuis van werk
     
  7. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Ik zou hem meenemen. Als jij het niet (meer) goed kan uitleggen, dan kan hij inspringen.
    Heel lief en attent van hem :)
     
  8. Candle26

    Candle26 Niet meer actief

    Het voorkomt wel dat je straks misschien langs elkaar heen gaat communiceren. En het zal misschien soms een drempel zijn om je helemaal open te stellen maar hij heeft als jou partner een 'taak' waarbij hij wel de kans moet krijgen om die waar te maken, en dat is er voor jou te kunnen zijn, op de manier die jij nodig hebt en voor jullie beiden werkt!
     
  9. juf1987

    juf1987 Fanatiek lid

    30 sep 2014
    1.832
    1.663
    113
    Leerkracht
    Belgiƫ
    Ik zou hem ook meenemen!
     
  10. ria30

    ria30 Actief lid

    24 apr 2011
    170
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Bedankt voor jullie adviezen, ik heb medicatie gekregen voor de momenten als ik het moeilijk heb om rustig te worden voorlopig even rust Houden van het Werk even aan me zelf denken, me man betrapt me er continue op dat ik het alleen maar over werk heb, en zei toen ik er weer over begonnen dat ik vanaf nu moet los laten, ben dus blij dat die mee geweest is dan kan die me helpen met verwerken om me zelf te vinden.
    Over 2 weken terug kijken of het iets beter gaat.
     

Deel Deze Pagina