wat geef je je dreumes niet?

Discussie in 'Voeding' gestart door susan28, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    hier wel gewoon gegeven, alleen dat liever zelf geen zout toevoegen aan de aardappels.er zit bijna overal wel iets aan zout in, maar dat is te verwaarlozen,ik houd altijd in gedachte dat ze gewoon mee kan eten met wat wij eten, alleen voeg ik daar niet nog eens extra zout aan toe ;)

de peper zout pot staat daarna wel op tafel :)

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Tot het eerste jaar hebben wij ons heel strikt gehouden aan bepaalde dingen: geen zout, zo min mogelijk suiker, geen vlees, geen koekjes/snoepjes/chips e.d.
    Met zijn 1e verjaardag heeft ons zoontje bijv. voor het eerst een stukje taart gehad. Vanaf toen waren we minder strikt. Maar chips,snoep,frisdrank en andere ongein krijgt hij voorlopig echt niet.

3. Hier krijgt ze eigenlijk alles.

wij eten niet overdreven zout, maar ik doe dr wel wat in.

ze krijgt van mij ook wel eens kroepoek of rijstewafel, echt chipa heeft ze nog niet op.

Erwtensoep en groentesoep is ze gek op ;)
    Rookworst komt ze dr stoel voor uit :)

en na het eten krijgt ze lekker een toetje, daar zal vast wel suiker in zitten, maar ik ben daar vrij makkelijk in.
    En ze krijgt echt niet te veel, maar ze mag van mij best wat hebben.

Drinken is hier eigenlijk altijd water, of melk.
    Alleen bij oma krijgt ze ranja, maar dan heel erg verdund!

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wanneer kunnen ze eens een keertje een bodje soep of een gebakken eitje mee eten?

5. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    ehm nu? ;) kleine vindt goulashsoep ontzettend lekker (en andere trouwens ook :) ) en ze heeft al een paar keer lekker een gebakken eitje op brood gehad hoor :) laatste keer met een plakje ham erop, maar die tufde ze uit om die vervolgens met haar hand weer op te pakken en zelf in haar mond te doen :)

dus lekker laten mee smullen zou ik zeggen :D

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Geweldig!

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ben niet zo moeilijk eigenlijk...
    Ik let natuurlijk wel op, maar ik let voor ons allemaal op. Ik probeer 2 keer vis te maken. Zoveel mogelijk vers. Geen zout.
    Met suiker ben ik iets makkelijker, ik ga voor zo weinig mogelijk suiker ;)
    Ik zie het verschil in fruitsuikers (die er van nature inzitten) en bietensuiker (ook natuurlijk) niet zo.
    Mijn dochter heeft al wel 1 keer chips gegeten, wel eens patatjes in een restaurant en ook snert bijvoorbeeld.
    Ik ga niet avond aan avond aardappels-groente-vlees eten, dat vind ik saai!
    Maar goed, voor een keertje, bij uitzondering, kan veel bij mij. Maar dagelijks eten we gewoon gezond!

Deel Deze Pagina