Wellicht heeft iemand van jullie de gouden tip . Wij willen volgende jaar gaan trouwen waarschijnlijk in de maand April. Ons eerste plan was om dit in het buitenland te gaan doen door verschillende redenen is dit idee naar de achtergrond verschoven. Nu zijn we opzoek naar een leuke trouwlocatie voor een kleine groep mensen. Maximaal 15gasten. Een kasteel ofzo is leuk maar dat zijn meestal onwijs grote zalen en dat vinden we niet leuk met zo een klein gezeldschap. Zelf zaten we te denken aan Scheveningen, bijvoorbeeld; Strandclub DOEN! Maar ik ben heel benieuwd of jullie misschien leuke tips hebben kwa lokaties. We willen dus niet in een kerk of stadhuis trouwen en het liefste buiten maar aangezien het Nederland is en je nooit zeker bent van mooi weer moet er een goede mogelijkheid zijn om naar binnen te gaan. Alvast bedankt voor de tips
Hey, Nou wij willen met der tijd ook gaan trouwen en hebben daar al een locatie voor uitgezocht en het gaat plaatsvinden bij Robarchers watermolen.. moet je ff googlen en dan vind je het. Kan vaaf 10 mensen geloof ik en ook de mogelijkheid tot binnen en buiten trouwen. Wij vinden het super leuk. Alleen als je van strak en sjiek houd is het niets voor je
www.voorlinden.nl Dit is een landgoed met meerdere zalen (bruiloften mogelijk vanaf 10 personen). Je kunt hier ook de ceremonie houden. Ben er zelf geweest en ik vind het onwijs mooi. www.hetkasteelvanrhoon.nl Hier ben ik zelf getrouwd . Dit is een kasteeltje met meerdere zalen en zaaltjes. Ook hier kun je je trouwceremonie houden. Ook vanaf 10 personen.
Hopelijk vind je een leuke locatie met dit aantal personen. Ik werk zelf in deze branche en wij openen de deuren niet voor 10 personen. We verdienen er namelijk simpel weg te weinig aan. En er zit een partij werk aan. Of we moeten het kunnen combineren met een andere ceremonie die erna plaatst vind. Doen is idd geweldig! Maar volgensmij hanteren ze daar een omzetgarantie. Dat is meestal niet te betalen.. Maar het ziet er zo cool uit!! Dit is trouwens een handige link Trouwlocaties, Trouwlokaties, Huwelijkslocaties, Ceremonielocaties, Feestlocaties in Nederland en België Ik wens jullie alvast een mooie en romantische dag toe! (ps 90% van onze trouwerijen vinden in april binnen plaats omdat het weer vaak tegen valt, eind april heb je wel kans op mooi weer, maar een kleine kans)
Bedankt voor jullie reacties Een prieeltje is inderdaad een leuke optie, ik ga eens rond googlen naar wat ideetjes. @draak86; wat grappig hier is mijn broer vorig jaar getrouwd was inderdaad een hele mooie locatie maar voor ons dus niet echt een optie @Koala28; Hetkasteelvanrhoon ziet er echt heel erg leuk uit hier gaan we zeker wat informatie over opvragen. @Augustus; Dat trouwen voor een een klein groepje lastiger is hadden we inderdaad al door maar we willen het toch echt graag klein houden, we zouden best 50-100 mensen uit kunnen nodigen maar dan is het voor ons gevoel een stuk minder intiem. Dus we moeten maar heel erg goed gaan zoeken . Bedankt voor de link die ga ik ook even doornemen. En verdere tips zijn natuurlijk welkom