Dennenboompjes binnen

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani84, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

wie heeft er ook van die kleine dennenboompjes binnen voor t raam? (of elders ;) )
    Werkt dit en waar heb je deze gekocht?

Ik was net bij de bloemist en ze had ze buiten staan toen vroeg ik of ze binnen konden zei ze dat dit heel geleidelijk moest omdat de naalden dan sneller gingen vallen.

MIjn vraag daarop was hoe snel zo`n boompje kaal is en hoelang deze blijft staan zei ze maar 3 weken :(
    daarvoor ga ik ze dus echt niet aanschaffen maar vind het zo leuk ;)

graag jullie reacties!
    Groetjes, Danielle

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Helemaal niemand die dit heeft of een idee heeft?? :(

3. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Oma weet raad

Heb ook wel eens gehoord dat je de naalden in moet spuiten met haarlak, dan drogen ze minder snel uit.

Heb het zelf nog nooit geprobeerd.

Zelf zou ik voor dat geld de boompjes dan niet halen. Ja, met kerst, maar dan blijft de gewone denneboom ook vaak maar een paar weken staan.

4. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Werkt hetzelfde als met de kerstboom. Die.kun je ook beter eerst 1 of 2 nachten in de garage/hok laten staan. Verder met kluit in pot. Nu staan ze ws in de vensterbank boven verwarming en dan ben ik bang dat t niet zo heel lang duurt.

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

thnx lady`s dan wacht ik gewoon tot de kerst ;) maar vond ze voor zo ook wel leuk staan en dan met kerst pas lampjes erin.. maar dat word em dus niet..
    of bij een tuincentrum misschien?
    Heeft iemand ze hier misschien gezien? voor binnen dan he :p

Deel Deze Pagina